22-vuotisjuhlanäyttely, Lempäälä 28.5.2011

Aloittaja HaMsu96, 26.03.11 - klo:19:41

wiidii

S.D.G., ihanaa että syrkkikin tulee mukaan, tuo sitten mulle neiti jossain vaiheessa pällisteltäväksi!  :)  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sohvi

Jaha, kai se nyt ilmotti. Sähläsin ekan hamsun kanssa jotain ja jouduin uudestaan menemään siihen ilmoitushommaan..
Sähköpostiin tuli tälläinen:
Hinnasto jäsenille:
Lasten lemmikkiluokka: 1 kpl - Hinta: 3 €
ilmoittautumisia yhteensä: 1 kpl
Hinta: 3 €

Tossa on toi kohta, että ilmoittautumisia yhteensä, niin ilmotin kaks hamsua. Eiks siin sitte pitäis olla 2 kpl? Mut sain kuitenkin kummastakin hamsusta näyttelyilmoittautumisen vahvistuksen.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ellli

Yhyyy! En pääse sinne kun äitellä on justiinsa sillon töitään huutokauppa!  :(
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Ulla

Kattelin tässä (viimeisenä ilmoittautumispäivänä, mähän oon aina ajoissa...) että näyttelyssä on myös ulkomuotoluokka. Voinko ilmoittaa syyrialaiseni siihen, vaikka olemme käyneet vasta yhdessä näyttelyssä (lemmikkiluokka) eikä sitä ole rekisteröity tms? Syrkkini on pk kyyhkynharmaa. Mistä tiedän kuuluuko hamsterini standardi vai ei-standardi-luokkaan? Onko ylipäätään järkevää ilmoittaa hamsu ko. ulkomuotoluokkaan kun meillä ei paljon näyttelykokemusta ole. Kiitos jos joku ehtii vielä tämän päivän aikana vastata niin saisi tuon ilmoittautumisen kuntoon. :-D
Tahvo, pk kyyhkynharmaa syyrialainen uros s. 6.12.2010 ?
RIP Ulla, creme vn syyrialainen naaras 12.8.2010-23.1.2011

wiidii

Voi toki ilmoittaa ilman minkäänlaista näyttelykokemustakin. :) Ilmoittatumislomakkeesta valitset van kyyhkynharmaa, on standardivärit. Standardi- ja koestandardivärit on lueteltu myös yhdistyksen nettisivuilta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

Ajantasaiset standardit on lueteltu tuolla "hallitus tiedottaa" -palstan standardikomiteakokouksen pöytäkirjassa, nettisivut eivät ole ajantasaiset siltä osin (toistaiseksi).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

lentsu

Niin ja onnistuin kämmäämään: hamsterin ikä -4kk ja se on liian nuori osallistumaan näyttelyyn...  :huh  XD  :roll: Laitoin Vevve siitä mailia, korjaantuuko maililla vai pitääkö ilmoittaa kokonaan uusiks? Naputtelin jotain väärää vuosilukua ilmeisimmin.  :|

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Lisäsin vielä 2 syrkkiä kun rupes kaduttamaan. Kun lähettää ilmot kahdessa osassa, tuleeko niistä myöhemmin yhteinen lasku?

Ei, mutta mä oon tavannu vahvistuskirjeeseen listaamaan kaikkien laskut, että siitä on helppo sitten tarkistaa omansa - en tosin tiiä, oonko ainukainen sitten vai tekeekö muutkin ilmojen vastaanottajat samaa.

Mut tuli vielä mieleen, et me starbuthan osataan laskee itekki omat ilmomaksut (suurin osa laskeeki etukäteen jo ihan budjetoinnin takia), vaikka kiva vahvistushan tuo laskurikin on, että tietää varmasti maksaa sentilleen oikein. Mut mä kyl luotan enemmän itteeni ku laskuriin :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Ulla

Ilmoitin ton tahvon nyt myös uml-luokkaan. :) täytin netti-ilmoittautumisen, täytyykö ilmoittautumismaksu maksaa vielä tänään vai käykö myöhemminkin kun ohjeessa luki vain "ennen näyttelyä"?
Tahvo, pk kyyhkynharmaa syyrialainen uros s. 6.12.2010 ?
RIP Ulla, creme vn syyrialainen naaras 12.8.2010-23.1.2011

Anonymous

^Ennen näyttely päivää  ja kuitti mukaan eli ei tartte vielä tänään maksaa.

jensku

~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "jensku"Vitsit et jo jännittää, vaik on viel sellanen 2vk jäljellä.  xD Mut kaikista eniten jännittää ja pelottaa kuin paljon on hamsuja?  :D

Kerron eläinmäärät, kunhan saan tarkistettua ne. Postitse saattaa tulla vielä ilmoittautumisia.  :)

NormaJeane

onko jälki-ilmo mahdollisuutta? taas huomasin että eilen oli ilmo päivä. muistin että se olis 18 päivä.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Vevve

^ Ulkomuotoluokkiin ja lemmikkisyyrialaisiin tuskin otetaan, tarkempi tieto tulossa..