Hamsterinäyttely Humppilassa 04.10.2014

Aloittaja Anchali, 07.08.14 - klo:12:29

Janika S.

Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Henni

Mä (Henni Haatainen) voisin tulla lemmikkikääpiöiden & lasten lemmikkien assariksi  :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Alkemistin

^Kiva kun pääset tulemaan!  :icon_cheesygrin:  Pistin sinut sinne.

Alkemistin

HUOM! Talkookorteista tiedottaminen on usein jäänyt, mutta muistakaa että sihteerit ja assarit ovat oikeutettuja sellaisiin. Niillä saa halvennusta SHY:n buffa- ja ilmomaksuista.

Talkookorttinsa kannattaa käydä hakemassa jollain tauolla tai ainakin ennen kuin kamat on kerätty  Osa sihteereistä ja assareista vaihtuu viime tipassakin, eikä hallitus tunne teitä kaikkia. Info-pisteessä tavallisesti tiedetään missä kortit ovat tai esim. multa/Tinjalta Humppilassa.

Veda

Mä laitoin tossa viikko sitten pari hamsua rekattavaksi, liekkö kerkeävät rek.numeroitaan saada ennen tätä näyttelyä?

jensku

Täälläkin odotellaan muutamaa rek.nroo jos mahdollisesti kerkeis tulla. Nii pääsis jo visaa viguttelemaan nettipankkii ilmomaksujen kaa.  :icon_cheesygrin:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ana

Ai semmonen talkookortti on :) no sittehän sitä mielummin jotain hommaaki tekeekö pientä hyötyä saa :)

Auto huollettu reissua varte ja kuitti tulostettu. Kyllä alkaa kohta oleen hommat valmiina :) osote lista vielä.

Sintturainen

^Missä hotellissa te ootte yötä? :)

Mä mietin et vois pari lahjoituspalkintoa värkertää.... Pitääpä miettiä mitä. Tai sit otan vaan pari OSJH:n ruusuketta mukaan  :icon_cheesygrin:

Ana

Me ollaan lempäälässä Vaihmaalan hovissa :) Vakkaripaikat aina :D Vähähän sieltä ajaa joutuu, mut kiva päästä sinne taas :)

Ely

Tiedetäänkö vielä että onko mahdollista saada numerolappuja ennakkoon vai pitäisikö tulostaa kuitti näyttelymaksusta?  :icon_smile:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Sintturainen

^^ Ok, ei olla sit samassa. Me ollaan ihan siellä Humppilassa.

Crodino

Paljon on ennakkoilmoittautuneita?  :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Alkemistin

Rekisterinumeroista tuli kyselyä hallituksen sähköpostiinkin, joten kopioin vastauksen tähän:
Rekisteröintisivuilla tämä on huonosti muotoiltu tai pikemminkin asia on väärässä paikassa. Ks. http://hamsteriyhdistys.fi/muu-toiminta/hamsterin-rekisterointi/ ja kohta "Rekisteröiminen kirjepostina":
"Paperit palautetaan viimeistään kahden viikon sisällä niiden saapumisesta. Rekisteröijä ei ole velvoitettu kiirehtimään rekisteröinnissä. Mikäli paperisi eivät palaudu, ota yhteys rekisteröijään puhelimitse tai sähköpostitse."

Joka tapauksessa ainakin itselleni on aikanaan vastattu, että rekkaus saa kestää kaksi viikkoa. Harvoin se on kuitenkaan kestänyt niin kauan. Tämä aikataulu lienee varattu syystä, koska rekisteröijätkin lomailevat, ovat joskus muuten vain huonosti tavoitettavissa ja/tai se yksi rekisteröintivihko on sattumalta eri paikassa kuin rekisteröijä. Kieltämättä asian voisi tehdä toisinkin, vaikkapa pitämällä rekisterinumeroista kirjaa hallituksen foorumilla. Pyrimme uudistamaan asiaa sähköiseen muotoon, mutta tuskin niitä numeroita jatkossakaan ihan muutamassa päivässä saa. Olkaa siis ajoissa liikkeellä, jos mahdollista! Juuri näyttelyiden alla tulee rekkaajalle paljon hommaa ja silloin on usein muutakin näyttelyyn liittyvää tehtävää. (Esimerkkinä vaikkapa nuo numerolaput ennakkoon, jota pallotellaan nytkin, eikä kukaan ole luvannut niitä tehdä - paitsi Veera, joka ei voi  :icon_e_wink: .)

viiru

Ennakkoonilmoittautumismäärät ilmoitetaan viikonlopun aikana.

//. Muokattu, koska koitetaan nyt saada ennakkoon ne numerolaput vielä. Toivoa siis on.  :icon_biggrin:
Cheersbigears-talvikkokasvatus

gimlixx

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 27.09.14 - klo:09:44
"Paperit palautetaan viimeistään kahden viikon sisällä niiden saapumisesta. Rekisteröijä ei ole velvoitettu kiirehtimään rekisteröinnissä." [/i]

Menee jo vähän OT, mutta pakko mainita, että kesällä kesti lähemmäksi kolme viikkoa saada paperit takaisin (ja sähköisestä rekisteröinnistä siis puhun, ei siis mennyt päiviä postin kulkuun) eikä missään ollut mainittu, että menisi tavallista kauemmin. Ymmärrän siis oikein hyvin itsekin yhdistyshommia tehneenä, että yhdistyksen toimihenkilöillä on omatkin menot ja elämät, mutta olisihan se kiva, että jossain olisi erikseen ilmoitettu, että nyt on viivettä luvassa.