• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkiluokat hamsuille 6.9.2008, Oulu (OSJH)

Aloittaja Aya, 14.08.08 - klo:15:06

« edellinen - seuraava »

AnnePu

#30
Tulossa olen tyttäreni sekä muutaman hamsun ja hiirien kera. :)

Nerith

#31
Tuli tässä muuten mieleen, että jos jälki-ilmoittautuu niin onko siellä paikanpäällä näitä ilmottautumislomakkeita vai pitääkö sellainen tulostaa&täyttää valmiiksi ennenkuin paikalle saapuu? Nimittäin multa ei tulostinta löydy..
[size=85]Wilma (avatar) RIP 15.9.2008
Fantasy Fairy, pk rex musta
Arctican Konrad, pk kyyhkynharmaa
[/size]

Aya

#32
jälki-ilmo lappuja löytyy sieltä paikan päältä, että siellä voi sitten täytellä.

Syyris

#33
Fiina nappasi kaksi KUMAa heti ekoista näyttelyistä. :)
Pikkunen oli yhtä innoissaan liiloista ruusukkeista kuin minäkin, ja alkoi repimään toista kun halusi siitä pesäntekoainesta. :'D

Toisen KUMAn Fiina sai yleisvaikutelmasta ja toisen kun ei ihan päässyt sinne PET-kilpailuihin. Ja sen viimeisen mukana Fiinukka sai sellaisia Best Friendin herkkuympytöitä jossa luki NATURAL. :D

Seuraavaksi onkin sitten pikkujoulunäyttely 19.11..

Aya

#34
LainaaSeuraavaksi onkin sitten pikkujoulunäyttely 19.11..
Eikun 29.11! Ja siellä onkin sit myös ulkomuotoluokat lemmikkiluokkien lisäksi, et kaikki paikalle  :yes: Uudessa leukapussissa toi näyttelymainos olikin jo, varmaan kohta puolin saadaan myös nettiin.

Enkeli89

#35
Tänne kyl on melkein pakko jo päästä :) just tuossa mietittiin vaan et oliko isännällä oyksiin aika sillon perjantaina vai seuraavana maanantaina et jos perjantaina on-niin ollaan varmaan yötä, mutta jos se olikin maanantaina niin pitää tuota kimppaporukkajuttua miettiä..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Nerith

#36
Mulle iski flunssa päälle, joten ei sitten lähdety mihinkään hamsun kanssa  :(  Nyt tähtäimessa Nivalan pet-show ja sitten ehdottomasti noihin OSJH:n pikkujoulunäyttelyihin, kerran on ulkomuotoluokkiakin!
[size=85]Wilma (avatar) RIP 15.9.2008
Fantasy Fairy, pk rex musta
Arctican Konrad, pk kyyhkynharmaa
[/size]

Syyris

#37
Lainaus käyttäjältä: "Aya"
LainaaSeuraavaksi onkin sitten pikkujoulunäyttely 19.11..
Eikun 29.11! Ja siellä onkin sit myös ulkomuotoluokat lemmikkiluokkien lisäksi, et kaikki paikalle  :yes: Uudessa leukapussissa toi näyttelymainos olikin jo, varmaan kohta puolin saadaan myös nettiin.

Ohops, tulipa pikkuinen virhe! No onneksi korjasit.. :)

Syyris

#38
Voinko ilmoittaa syrkkini sitten ulkomuotoluokkaan JA lemmikkiluokkaan?

AnnePu

#39
^ Kyllä voit.

Meilläkin meni ihan loistavast näyttelyt, Suvi suklaa tyttönen oli PLH 2 siskonsa Sussu ei ihan päässyt viiden parhaan joukkoon mut sai kuman ja herkkuja. Sekä Gismondo ja Petteri saivat parhaasta turkista? herkkujyväpussit.

Tytön kolme hiirtä sijoittuivat 5 parhaan joukkoon, olikohan 2,3 ja 5  :)

Ninde

#40
Lainaus käyttäjältä: "Aya"Eikun 29.11! Ja siellä onkin sit myös ulkomuotoluokat lemmikkiluokkien lisäksi, et kaikki paikalle  :yes: Uudessa leukapussissa toi näyttelymainos olikin jo, varmaan kohta puolin saadaan myös nettiin.
Mainoksen voisi laittaa tänne foorumillekin kutsuihin, kun SHY on osaltaan näyttelyn toteutumista avittamassa.

Aya

#41
^mä voin tuon mainoksen kopsii sit tänne foorumille kun se ilmestyy tonne osjh:n sivuille  :yes: Jos ei ala kuuluun, niin voin naputella tosta lehdestä tiedot, mut eiköhän se sinne lähiaikoina ilmaannu.

wiidii

#42
Mulla olisi jo koneella kirjoitettuna tuo näyttelykutsu, kenelle pastetan niin saa laitettua vaikka heti esiin?  xD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Aya

#43
laita vaikka mulle  :)

Syyris

#44
Milloin tulee tulokset?? :)