• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

« edellinen - seuraava »

Ninde

#225
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Voi kun mua harmittaa etten pääse tänne ja seuraavakin on ihan väärällä puolella Suomea.
No ei se Turku ny niiiin kaukana Hämeenlinnasta oo!  :P Kymppitietä suoraan vaan posottaa, pikkasen reilu 140 kilsaa!


Mä odotan innolla lauantain eläinmääriä, toivottavasti ei tuu kauheeta ryntäystä et saa arvostella kunnolla ajan kanssa. :)

Mustikkamaan

#226
^Eipä mulla oo varaa ajella sataaneljääkytä kilsaa huvikseni, Bensa on kallista!  :P
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX

#227
Mä siis olen ihan ollut siinä luulossa, että ne yhteystiedot pitää aina jättää, kun ilmoo ötöjä näyttelyyn... :c8

edit: Onhan se tuolla viimeisessä kohdassa: omistajan nimi, osoite, puhelin ja/tai sähköposti

http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttel ... aminen.php
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

#228
Eläinmäärät:

LAUANTAI
Ulkomuotoluokat
- Standardiluokan lyhytkarvaiset syyrialaiset: 38
- Standardiluokan pitkäkarvaiset syyrialaiset: 49
- Koestandardiluokan syyrialaiset: 4
- Ei-standardiluokan syyrialaiset: 15
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 33
- Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 13
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 16
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 8
- Standardiluokan kiinankääpiöhamsterit: 20

Lemmikkiluokat
- Lemmikkikääpiöhamsterit: 25
- Lemmikkisyyrialaiset: 74
- Lasten lemmikkiluokka: 5
 
SUNNUNTAI
Ulkomuotoluokat
- Standardiluokan lyhytkarvaiset syyrialaiset: 33
- Standardiluokan pitkäkarvaiset syyrialaiset: 30
- Koestandardiluokan syyrialaiset: 1
- Ei-standardiluokan syyrialaiset: 14
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri talvikot: 42
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit: 18
- Koestandardiluokan venäjänkääpiöhamsteri campbellit:6
- Standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 17
- Ei-standardiluokan venäjänkääpiöhamsteri roborovskit: 9
- Standardiluokan kiinankääpiöhamsterit: 8

Lemmikkiluokat
- Lemmikkikääpiöhamsterit: 29
- Lemmikkisyyrialaiset: 57
- Lasten lemmikkiluokka:8
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

#229
^Eikö lauantaina ole standardiluokan campbellejä ollenkaan?

wiidii

#230
^Onkohan jääneet epähuomiossa pois..? Aika hassua että sunnuntaina olisi 18 mutta lauantaina ei yhtään. :)

Hurja määrä lemmikkisyrkkejä lauantaina.  :huh  Onhan noita tosin sunnuntainakin melkein 60, mutta kyllä ne minulla menee. Sihteeriä lähinnä käy sääliksi.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

#231
Sillä mietinkin, kun tuo 90 on jo sellainen määrä että sopisi tuomaria konsultoida haluaako/pystyykö kaikki arvostelemaan, että jos sinne tulee vieä 10+ cämpsyä lisää...  

SHY:llä olisi ehkä hyvä olla joku tietty raja osallistujamäärissä, jonka ylitettyä tuomareilta automaattisesti kysyttäisiin että suostuuko arvostelemaan kaikki. Tämä olisi ihan jo näytteilleasettajienkin etu, ei tuollaista 90 eläintä arvostellessa paljon kommentteja ehdi antamaan. Englantilaisetkin esim. on niin kilttejä, että eivät kehtaa kieltäytyä hurjistakaan määristä, niin siinä "suojeltaisiin" samalla vähän tuomarienkin jaksamista (sihteereistä puhumattakaan). Koiranäyttelyissäkin on rajat, joiden jälkeen pitää kysyä erikoisluvat (kennelliitolta ja/tai tuomarilta) ja/tai hankkia lisätuomari.

jonna

#232
Kaverin puolesta kyselen, voiko talvikoita ilmoittaa paikanpäällä jälki-ilmona ulkomuotoluokkaan?
Taitaa nuo eläinmäärät vaan olla niin isot että ei taida onnistua?

Vilma

#233
Huhhuh, hurjat määrät lauantaina! Iiik :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Nilla

#234
Lainaus käyttäjältä: "Vilma"Kumpi päivä!?  :o

Nyt vasta tän huomasin  :lol:  Eli siis lauantaille ilmosin hamsuja ja sunnuntaina meen hamsuttomana  :)

Ja tosiaan hurja määrä lemmikkisyrkkejä tuolloin lauantaina  :o
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vilma

#235
^ Noni hyvä, et ilmosin lauantaille. :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Saana

#236
Huh, on kyllä ihan tolkuttomat määrät eläimiä ilmottu, mikä on toisaalta hyvä asia, mutta toisaalta eipä käy kateeks sihteereitä ja tuomareita. Itse en tiedä pystyisinkö tuomaroimaan 75 lemmikkihamteria, mutta toisaalta moni on varmasti ilmoittanut eläimensä juuri nimenomaan kyseiselle enkkutuomarille saadakseen uudenlaisen arvostelun. Että sen puolesta mahdollinen toisen tuomarin hankinta voipi olla ikävämpää. Mutta jos on tottunut ulkkispuolella tuomaroimaan vaikka tuommoisen 90 eläintä niin ehkä se sitten menee. Luulen, että kommentit jäävät kyllä aika niukanlaisiksi.

wiidii

#237
HUOM. Suuren osanottajamäärän takia molempina päivinä näyttelyihin otetaan jälki-ilmoittautumisia vastaan ainoastaan lemmikkikääpiöhamsteri- ja lasten lemmikkiluokkiin!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

viiru

#238
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"^Eikö lauantaina ole standardiluokan campbellejä ollenkaan?
^Onkohan jääneet epähuomiossa pois..? Aika hassua että sunnuntaina olisi 18 mutta lauantaina ei yhtään. :)
Susannan mukaan ei ole tullut ilmoittautumisia st campbelleille lauantaille.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Kissanen

#239
Oho, hurja määrä noita lemmikkisyyrialaisia Lauantaina x__x
iha vitu jepa