Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Nonparelli

Ihan ok-suhtautuminen ollut. Tutut haluaa hoitajaksi ja käydä katsomassa syrkkiäni, se on mukavaa että tällaista pientä eläintäkin arvostetaan  :peukku:
On tietysti ollut sellaista "meidän kissa jos näkis ton"- juttuja, ja kutsuttu hamsteria milloin marsuksi, maskotiksi yms. Harvat muistaa mikä eläin se nyt olikaan, joku jyrsijä  :icon_e_biggrin: Jotkut jopa pelkäävät hamsteria, esimerkiksi yövieras kysellyt eihän se karkaa häkistä, säikkynyt ääniä jne.
Monet sanoneet että "oli meillä noita kun olin pieni". Itse haaveilin pienenä hamsterista, mutta nyt vasta aikuisena hankin ja en kadu  :icon_lol:
Minulla on valitettavasti huonoja kokemuksia petshopista.
Jouduin odottamaan tilausta todella pitkään ja loppujen lopuksi saamani tavarat olivat hajalla, enkä saanut edes postimaksuja palautuksena :/
Pitänee kokeilla seuraavaksi jotain muuta nettikauppaa, tai sitten ihan oman kaupungin eläinliikkeitä.