• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Anzukka

#690
Meillä ollaan toivottavasti paksuna 5.vrk sitten astutin. Ei kyl voi olla varma kun naaras on kyllä vähän pyöristynyt mutta niin pyöristyi edellisen astutuksen jälkeenkin :roll:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Hessuinen

#691
Lainaus käyttäjältä: "Anzukka"pk norre ja pk ps. creme vn pojat (norre on kyllä jo mies!) :) Kun saisi jossain vaiheessa karsittya tota nauhaa pois kun on tarkoitus alkaa yrittelemään taas tuota valkolaikukas/valkotäpläinen soppaa. Kohta saa alkaa odottelemaan sitten satiinia ja ehkä rexiäkin kun pääsen vauhtiin.

Toivottavasti pk norre miäs on sulle mieleen. :lov Sen isukki on muuten rex jos kiinnostaapi. ;)

Piti tosiaan jo eilen laittaa sulle mailia mutta unohtui.. Eli piakkoin on vihdoin ja viimein tulossa. :oops:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anzukka

#692
^Oi :lov Lelli on kyllä aivan mahtava tapaus, oikee mussukka. Kiva kun sen isukki on rex kun sitä täs olen yrittäny saada aikaseks. Sitten kun saan tietää Lellin sukua paremmin niin pääsee suunnittelemaan ellei satu olemaan ihan lähisukulainen meidän karvalapsille. Mulla sattuis nyt olemaan rexin kantaja naaras ja seuraavat poikaset kantaa rexiä jos ne koskaan syntyy :) eli lupaavalta näyttää nyt rex rintamallakin. Jotenkin kivi pudonnu sydämmeltä kun on toivottu satiini ja rex ja kaksi rexin kantajaa ja punasilmiä kolme kipaletta. Aikasemmin oli ongelmia sen kanssa että ei ollut jalostuseläimiä. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Unipallo

#693
Meillä on kohta pesueesta luopuminen edessä.  :(  Kyllä iskee haikeus, kun ei kuulu enää penikoiden kitinää ym tohinaa. No, kaksi näillä näkymin jää kotiin mamia viihdyttämään.  :sydan Haikeeta, haikeeta...

lentsu

#694
Niin hamsut kasvaa ihan liian nopeasti.  :|

Meillä on vielä kolme p.s.hopsupoikaa vailla kotia. Vaikka eiväthän nuo ole vielä edes likikään luovutusikäisiä. Olen vaan ihmetellyt, miten nää silmänvärit ei mulla koskaan oikein täsmää: Kun aikoinaan halusin intohimoisesti hunajia, sain useimmiten vain mustasilmäisiä. Sitten kun halusin ruosteita, sain enimmäkseen cinnamoneja ja normaaleja, sitten kun halusin cinnamoneja, sain punasilmäisiä ruosteita, ja nyt kun haluun mustasilmäisiä hopsuja, mä saan ison satsin punasilmäisiä joukkoon.  :mrgreen:

jonna

#695
^Mä oon huomannut ihan saman  :D  Koskaan ei saa sitä mitä tilaa, tarvinnee siis alkaa tilaamaan ahkerasti sitä mitä ei tarvis  :D

Tein kuten uhkasin, ja astutin 2 naarasta samana päivänä, ei tullut sitä mitä oli odotettu  xD  Olin ihan varautunut että molemmat tekee vähintäänkin tusinan niin mitä vielä. Toisella on 7 ipanaa, toisella 3, pienimmät poikueet mitä mulla on syntynyt  xD

Ikää ipanoilla on nyt 12 vrk, isomman pesueen muksut ovat käyneet jo ulkosalla, pienemmän porukan ipanat makaa kun ryhävalaat rantahiekalla. Paksuja syöttöpossuja.

lentsu

#696
Ryhävalaat rantahiekalla.  xD Mitä mereneläviä sä siellä nyt kasvattelet?  :D

jonna

#697
Mun tarvii ottaa todistusaineistokuvia  xD

lentsu

#698
Kyllä Jonna nyt tarvitaan ihan selvästi kuvamateriaalia.  XD

Anonymous

#699
Meillä nakerot alkannu kovastikkin osa hoiperteleen pesän ulkopuolella. :lov

lentsu

#700
Taiskan poikut täyttää 3 viikkoa, mutta mulla on edelleen poikaskuume.  :shock: Nyt pitäisi saada Poppeli astutetuksi, alan etsiskellä kiimaa tästä illasta eteenpäin.  :) Nyt kun sen astuttaa, ei mene poikaset ihan päällekkäin ja yhtä aikaa vaan siististi peräkkäin.

tintsku

#701
Meillä poikaset tänään kolme viikkoa :)  Vois illalla laittaa kuvia poikasketjuun.
Mie tässä mietin, että miten tuo rekisteröinti nyt tapahtuu eli mie täytän yhden poikuerekisterikaavakkeen ja jokaiselle poikaselle oman kaavakkeen, saanko takas sieltä rekisteröijältä kaikki kaavakkeet rekisterinumerolla ja leimalla varustettuna vai pelkästään poikasten omat kaavakkeet ja tuo poikuerekisterikaava jää sinne vai häh?
Kauankohan tuossa rekisteröinnissä yleensä menee? Poikaset kun on nyt kolme viikkoa ja en voi vielä lähettää kaavakkeita menemään, kun en tiiä vielä turkinpituuksia.

Mustikkamaan

#702
^Saat pelkästään poikasten omat kaavakkeet takas.

Turkinpituudet pitäis olla kyllä kolmen viikon iässä selvillä. Pari viikkoa niissä kestää max, mut toivon itekki että rekkaroija on nopeempi, koska mä lähetin just eilen omani ja toivoisin et saisin ens viikoks takas :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#703
Viikko mun papereissa on menny, Ammie on nopsa! :)

Meidän robonakkeja onki kuuden sijaan seitsemän, kaikki normaaleja  :sydan  :sydan

Anzukka

#704
Oi robovauvoja :lov

Mietin itsekin että kun jossain vaiheessa teen lk x pk yhdistelmän niin että ei mee ihan hirveen kauan papruissa. Pk x Pk on se hyvä puoli et sen tietää mitä siellä on! :D
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com