• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 3

Aloittaja Minski, 17.11.10 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Unipallo

#720
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Ei se koko poikue ole piloilla jos siellä yksi knikki on.

Kiitos lohdullisista sanoista.  :)  Juu, kyllä noissa monta upeaa tuulitukkaa löytyy. Kotiin jää kuitenkin pari, seurailen mitä pikkuisista kasvaa.  :lov

Mustikkamaan

#721
Hih, mä huomaan et mul uhkaa tulla urospula. Täytyykin ruveta kattelee myynti-ilmotuksia, jos mä jostain löytäisin jonkun todella suloisen lk mustan  :lov Mulla olis tossa kasvamassa 3-4 naarasta astutuskypsiks ja mun molemmat uroot on semmosia, että niitä voi vielä käyttää hyvinki, mutta ne on jo kahen isät noista naaraista.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Veda

#722
Kurkkasin pikaisesti terran pohjan läpi ja pikaisesti laskemalla ainakin 7 poikasta näkyi meidän kiinarimammalla  :lov


Mamma mokoma laittanut lapset lasin päälle köllii  :huh, taitaa rouva itse maata lastensa päällä tuon yhden isomman takajalan perusteella (huono kuva otettu pohjan läpi ilman salamaa)

Anzukka

#723
Onnea kiinarilapsista!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Veda

#724
Kiitos kiitos  :)

Anonymous

#725
^Onnea jokos kaikki on varattu?

Veda

#726
Ei ole  :) en ole niitä vielä sen kummemmin kaupannutkaan. Itse pidän ainakin yhden ja foorumin kautta pari varausta.

spellcaster

#727
Ääähh, mua jännittää jo ihan kauhiasti kun pitäis tässä kohta alkaa pykäämään sitä elämäni ensimmäistä poikuetta maailmalle. Vaikka sitä kuinka onkin opiskellut kaiken olennaisen astutuksesta lasten luovutukseen niin kyllä silti päässä pyörii kaikenlaisia kauhukuvia kuinka synnytys menee pieleen jne... Onneks on pari ihmistä joilta varmaan kehtoo pyytää neuvoja jos jotain kysyttävää tulee  :P   Jänskättää!  :c8

Vevve

#728
Robovauvat tänään 1vk iässä, kaikki seitsemän tallessa! Viettelin eilen puoli tuntia tuijottaen niiden pesää boxin pohjan läpi :sydan Virittelin boxin oikeen sohvapöydälle ja makasin sen alla lattialla  :D  :D

..talvikkovauvojakin näyttäis ehkä olevan tulossa  :sydan  :sydan

Anonymous

#729
Kylä on nyt TOOSIII paljon vauvoja joka puolella :lov

Anzukka

#730
^  :yes:  Ja melkein joka kevät on ollu paljon poikasia mut muutaman vuoden perusteella tää on tosi hyvä vuosi.

Kumpa meilläkin olisi nyt tärpännyt viimein. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

MirkkuH

#731
...meillä ei ole nyt mitään poikasia :kieli ...mut jospa kohta :P

Vevve

#732
^ eiks sul oo aina poikasia?  :D

MirkkuH

#733
^ei ooooo; vaikka joka päivä korvat hörössä käyn terrojen reunalla kuuntelemassa kuuluuko sitä ihanaa sirkutusta :sydan

No mulla oli tuossa baby-buumi, tuli muutamat robo-vaavit...nyt ne on yhteistuumin päättäneet olla lisääntymästä :kieli  xD

Maiju*

#734
Meilläkin talvikkonaaraat elää selibaatissa näemmä.  :kieli
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla