Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - krisuliiih

Lilja juoksee edestakas, dunakaveri Ninja nukkuu. Tobias on syömässä, dunakaveri Wiljami sekoilee :hyper: . Da-Capo nukkuu, Valdemar nukkuu, Nessu on hiekkakipolla, dunakaveri Riepu syö. Aika eläväisiä ovat joskus päivisinkin :D
Talvikolle pesämökki! Ja kaikille vois ostaa jotain kivaa virikettä kans :P
Muutosta yllämainittuun.. Cämpsyt!! Ensimmäisenä päivänä nuo siskokset jo valloitti sydämen, sosiaalisuuden ja pölhöyden takia :puna:
Onko cämpsyt helppo yhdistää uusiin (naaraista kyse) kun ajattelin jos joskus kasvattaisin cämpsylaumaa, niin mietin onnistuisko lauman kasvattaminen helposti?
Cämpsysiskokset maxidunassa, samoin talvikko. Roboparit asuu minidunassa (toisessa tytöt, toisessa pojat) ja kiinari asuu isohkossa lasiterrassa.
Päivittelen:

Eli robot edelleen saattaa tulla haistelemaan, yleensä kuitenki juoksee piiloon :D
Kiinari yleensä haistelee, joskus vähän "maistaa" mut ei varsinaisesti edes näyki.
Talvikko on viel aika ujo, eli saattaa mennä piiloon, toisinaan uskaltaa jo tulla haistamaan.
Cämpsyt on armottomia sylivauvoja :puna: Haluu syliin koko ajan, ainaki toinen, mut yleensä kumpikii on odottamassa iltasin että millon pääsis syliin :)
Kaks robopoikaa (normaali ja laikukas)
Kaks robotyttöä (laikukas ja täplikäs(?))
Kaks cämpsytyttöä (normaali ja opal)
Yks talvikkouros (safiiri)
Yks kiinariuros (normaali)

Eli kahdeksan hamsteria siis :D
^Joo, jos sattuis olemaan tarpeeks lähellä näyttely nii voisin ihan vaan katsomaan tulla muutenkin :D Tällasta tää on, hankalaa päästä mihkään pidemmälle kun ei autoa ole :D
Joo just sitä tarkotan.. Mut mun mielestä se on liian vaalee normaali täplikkääks, ylipäätään normaaliks :P Mut olkoon, mun kameralla ei saa ees selkeitä kuvia (kännykkäkamera) että kunnolla erottais, on siis selkeesti erivärinen luonnossa kuin mitä kuvissa näyttää.

Jos lähellä asuis joku joka tietäs, nii vois käydä viemäs näytillä tai joku tulis tänne kattoo, mut ei oo ketään o.O Porvoo on niin köyhä paikka ettei täällä oikee mitää kasvattajia ole ;) Joku kanikasvattaja löytyy, toisella puolen Porvoota :P
Mullekkin kelpais laikukas kiinari naaras ;) Mut ei just nyt..

Nää uusimmat tulokkaat on kyl aika kivoja :P

-Robotyttö Ninja (jonka väri edelleen "mysteeri") juoksee dunaa ympäri ja edestakasin aina iltaisin :D
-Talvikkopoika Da-Capo tykkää kerjätä ruokaa, mut juoksee piiloon kun asumuksen kantta avataan ;) Todennäkösesti tänään saa vähän isomman asumuksen itelleen ;)
-Campbellisiskokset Riepu ja Nessu on tosi veikeitä ja uteliaita :P Riepu haluaa koko ajan vaan käteen ja kiipeää kopinkatolle aina, ja hyppää dunanseinää kohti kun sormea liikuttaa hiukan ulkopuolella :D Ja vessapaperihylsyn reunassa on kivaa roikkua ja oksien päällä kiivetä, ja sieltä pudota laatikon päälle ja juosta niin että putoaa sitte laatikon keskellä olevaan reikään xD

Nää cämpsyt onkin tosi mukavia otuksia, ehkä kaikkein mukavimpia kaikista hamsulajeista, mä ihastuin täysin näiden siskosten takia niihin :puna: Onko kaikki cämpsyt näin ihania luonteeltaan ja muutenkin? ;)
No yritän kohtapuoliin mennä ottamaan selkeämpää kuvaa neidistä, ehkä siitä selviäisi. Mutta siihen asti sitten mennään tuolla täplikkäällä.
No siis väri on vähän semmoinen crememäinen, muttei kuitenkaan ole creme, mielestäni. Ehkä jopa hieman vaaleampi kuin tuo isabellahusky. Yritän saada paremman kuvan, nuo kun on otettu muutenkin hämärässä nuo kuvat.
Mun mielestä kuvat vääristää, on luonnossa kyllä paljon vaaleampi kuin norre.
Eli tuli hankittua kaveri tuolle yksinäiselle roboneidille, mikäs hän ois väriltään? Itse veikkasin jotain husky-tyyppistä tai täplikästä.. Tässä kuvia:

Tässä naamakuvaa:

Tässä laikukas vertailuna:
Tänään kotiutui kolme hamsutinta! Talvikkopoika Da-Capo (safiiri) sekä campbelli siskokset Anis "Riepu" (normaali) ja Amethyst "Nessu" (opal)

Kuvat yritän saada piakkoin, mutta ihania ovat kyllä! :)