• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Maiju*

#75
Mä katson kohta tyypit läpi, tulee loppuviikko oltua enemmän ja vähemmän töissä ja reissussa ni pitää päättää nyt ketä ilmottaa.
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Humselo

#76
Sinne lähti ilmot....

Yksi lastenlemmikkiin ja ulkomuotoon, vaikkei kaunokainen olekaan.
Ja toinen pelkkään lastenlemmikkiin, suloisen pörröisessä talvikarvassaan :)

Mä voisin jonku kääretortun taas pyöräyttää buffettiin, jos kelpaa?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Hamsutin86

#77
Saana: En voi olla näyttelyssä assistenttina koska en pääsekkään paikanpäälle.

MirkkuH

#78
Mä haluaisin olla Satun ja Arjan assarina  :)

HamsterSailor

#79
Taidan sittenkin jättää tän näyttelyn väliin, koska hamsut ei oo parhaassa mahdollisessa kunnossa. Samppa ja Hemppa on edelleen turhan löysiä, ja Kustilla on edelleen sikaripunkkien häätö meneillään, ja siksi niska karvattomampi kuin yleensä. Eikä äitikään kovin innoissaan ollut ajatuksesta lähteä ajamaan kukonlaulun aikaan Hyvinkäälle. Ens vuonna sitten taas :)

Rossu

#80
Mulla ei onnistu, on kauden ekat kisat just tuolloin. Hamsutkaan ei oo parhaassa mahdollisessa kunnossa.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Minnaw

#81
Lainaus käyttäjältä: "Saana"^Heiskasen Minna käsittelee. Hän varmaankin huomaa, että sama hamsu on ilmoitettu kahteen kertaan
Katotaan nyt huomaanko vai en!  :D  Ei muuten ihan rutiinilla mene enää tuo luettelon väsääminen. Paneudun asiaan paremmin loppuviikosta ja koitan saada koko paketin kasaan sunnuntaina!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

AnsaLucia

#82
Kehtaankohan minä ees kertoo kuin mulle kävi... Eka pläjäys meni niin total väärin jotta piti pyytää deletoimaan koko satsi ilmoja. Seuraavana päivänä tein kaikki uusiks... eikä virheitä tullut kuin muistaakseni yhdeksän.. Ja siis oikeesti mun omia huolimattomuus virheitä... En tajuu! Kiitos kaikille asianosaisille pitkämielisyydestä ja Minnalle pieni varoituksen sana... voipi mennä maanantain puolelle ennenkuin saat ne valmiiks.. :oops:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Harmo

#83
Huh.Onneksi en ollut sit ainoa.Kaikista kämmmeistä laitettu mailia,niinku tuolla aikasemminkin jo mainitsin. :)

Unipallo

#84
Toivottavasti mun kolmen syrkin ilmot meni nyt sitten oikein. Tolla kaavakkeella oli jotain mua vastaan.  :teipit

Saana

#85
Täytyy varmaan huomenna laittaa omat ilmot. Saa nähdä miten mulla menee. :D Onneksi pääsen itse poistamaan omat virheelliset ilmoni ennen kuin Minna ehtii nähdä niitä. xD

Minnaw

#86
Voi kuule Arja, kyllä mä sen luettelon vkloppuna väännän vaikka henki menisi. Viikolla en kyllä enää töiden jälkeen jaksa.
Mutta jos (lue: kun) sinne luetteloonkin niitä virheitä eksyy, niin ymmärrystä pyydän  :)
Ja onhan se kivaa vaihtelua sitten tuomareillekin arvostellessa todeta että muutamalle naaraalle onkin kasvanut kivat lisäkkeet haaroväliin  XD
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

sarsu

#87
Täältä tulossa neljä omaa syrkkiä ulkomuotoon ja lemmikkiin, sekä yksi pelkästään lemmikkiin. Lisäksi tuon oman kasvatin molempiin kun omistaja ei pääse tulemaan. Vielä mietin yhden tuomista lemmikkiin ja yhden molempiin.  :D

Mikä on muuten mielestänne paras vaihtoehto maksaa näyttelyistä ostetut tavarat?  :)  Mulla mielessä purkki johon saa itse laittaa rahat, mutta tätähän ei kukaan valvo, tai sitten tavaroihin numeron laittaminen.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

jensku

#88
Ittelleni kävi sellanen jännä virhe tossa omassa ilmossa. Että ilmotin ekana syrkit ja vikana ainoon talvikkoni. Ja oikein huolella katoin kaikki kohat, että varmasti menee oikeen.  :D  Mutta  hemmetti, sit kun menin sähköpostiin katomaa nii yhen syrkin olin ilmottanu naaraaksi vaikka piti uroksena. :roll: Ja sit oudoin, talvikkoni ilmoon oli tullu pk satiini alku, ilmokaavakeessa ei ollu talvikoitten kohalla noita turkinmuunnoksia. Mahtkokohan se jotenkin talentaa edelisen hamsun tiedot?  :pihalla:

Hitsi, kun harmittaa. Niin luulin että ne ilmot ois menny keralla oiken.  :(
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Anonymous

#89
Nyt ilmot laitettu  :grin Mites ku muutamasta ei oo tullu vahvistusta  :shock: