Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

Minski

Mä en hämmästyksekseni ole tähän ketjuun vastannut, vaikka olisin voinut vannoa joskus tämmöiseen vastanneeni :pihalla: No ehkä se oli silloin infon aikoihin, kun olen tämmöiseen ketjuun vastannut ja sekoitan vain foorumit :)

No löpinät sikseen. Tämmöistä löytyy meiltä tällä hetkellä:

Sopuisasti siis asumme hamsujen ja koiran kanssa samoissa tiloissa; olkkari on aivan hamsutettu ja jopa keittiöstä yksi seinä :oops: Tämä on toisaalta kiva ja toisaalta ei; tykkään kun hamsut ovat samassa tilassa kanssani niin näen ne koko ajan eikä minun tarvitse mennä erikseen johonkin huoneeseen niitä katsomaan, nyt ne ovat enemmän perheenjäseniä kuin jos ne olisi majoitettu erikseen johonkin :) Mutta sitten taas olkkarin lattia on aina puruinen, etenkin siivouspäivinä.

Hamsuhuone on haaveissa, mutta tuntuu, ettei se koskaan toteudu :|

Sarantha

Mulla on yksi musta duna, ja se on rumin mitä omistan  xD  Se ei tosin johdu niinkään väristä vaan siitä että se on ikivanha ja kolhuinen. Laskin muuten jossain vaiheessa että mulla on yhteensä seitsemän minidunaa, jotka ovat kaikki erivärisiä. Löytyy tummempi sininen, vaalea sininen, turkoosi, limenvihreä, marjapuuronpunainen, pinkki ja oranssi  :roll:  Käytettyjä olen ostanut milloin mistäkin kiinnittämättä huomiota väriin, Ja viimeksi kun ostin eläinkaupasta kolme uutta kerralla, ne olivat tietysti kaikki erivärisiä, samanvärisiä ei saanut...
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Olive"^En oo koskaan nähnyt mustia dunia, onpas siistejä. Ne ku tuppaa olemaan vähän turhan pirteen värisiä yleensä.
Kiitos :) Minusta ne on kanssa jotenkin "arvokkaamman" näköisiä kuin ne hirveät kirkkaat muovihirvitykset (vaikka halpoja nuo mustat olivat oikeasti) :) Varta vasten pari vuotta sitten hankin noita mustia muoviterroja ja tyytyväinen olen ollut; oli ihanaa, kun sai ne kaikki riemunkirjavat muoviterrat pois, kun ne eivät kertakaikkiaan yhtään sopineet sisustukseen; sisustus meillä on punaisen ja mustan yhdistelmää, joten mitenkään siihen eivät siniset gabberit etc sopineet. Itse kun inhoan sitä, että asunto on kaiken kirjavaa sekamelskaa, minusta se on kauhean rumaa :oops: Sisustuksen yhteen sopivuudessa olen todella tarkka, vaikka muuten tämä kämppä onkin välillä sekasorron vallassa niin värien täytyy kuitenkin sointua :D Nuo mustat sopii tosi hyvin sisustuksen kanssa yksiin ja toki meillä on sitten punaisia ja valkoisiakin muoviterroja.

Olive

^Ymmärrän paremmin kun hyvin :) Siksi mä suosin terroja, koska suurin osa dunista on ihan hirveitä ja kaikista rumimman sain just käsiini kun syrkki tuli, mikään ei oo pahempaa kun oranssi :D
Mut jos ois joku kaappisysteemi, se ois täydellistä.

GaneshaX

Gabbereita sit, ne on harmaita tai sinisiä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Olive

Mulla on yks sellanen beige miniduna jossa lukee sivussa Welcome ja jonkun hiiren kuva ehkä? Se on ihan siisti kans, mun mielestä ferplastin.
Näin myös ihan mielettömän hienon häkin paikallisessa eläinkaupassa, musta pohja ja pinkit pinnat. Vitsi kun niitä sais vaikka hyllyköllisen :P

Mut joo, on vähän ot :D

Nekku

Sitte ku ite otan uusiksi hamstereita, kunnon tilat tulee söpöläisille ja jotkut hyllytkin olisi ihanat <3
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

Tansku

En ole minäkään postannut tähän ikinä, parempaa kuvaa ei ole tarjolla, mutta tässä mein robohyllykkö:

http://i19.photobucket.com/albums/b182/ ... uhylly.jpg

Syrkit on toisella puolella olkkaria. Toisinaan järjestystä ja paikkoja tulee muuteltua.

eta

Noi on kyllä siistejä ja hienoja Tansku mutta onko helppo pitää puhtaana ja vaihtaa puruja, ym ?

Tansku

^
Kahden - kolmen viikon välein otan tarvikkeet ja hamsterit pois, kaikki purut rikkalapiolla pussiin, imuroin loput purut, rätillä + lasinpesuaineella käyn lasipinnat läpi, laitan uudet purut, tarvikkeet ja hamsterit sisään. Menee yhteen terraan 20min aikaa :)
Mun mielestä helpot hoitaa ja siistit :sydan

Minski

Tanskulassa on kyllä hienon näköistä :sydan

Essi

Mulha on vaa kaks hamsterii enkä oo kasvattaja mut mul on mun omas huonees mun hamsterit..  Siel on siks hyvä ku niil on hyvä olla lattial koska siin on tarpeeks tilaa.. ;)

Tawu

Mä vaan sit mietin, et jos joku myis joskus (vink vink) noita flättejä ko ei taho löytyä sitte mistään.

Mistä ootte ne ostanu?
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

Heli

No eläinkaupoissahan noita on. Maksavat pari kymppiä uutena. Mut onhan ne vähän pieniä...ennemin kannattaisi satsata vaikka edes minidunan kokoisiin asumuksiin jos tilat antavat myöten.

Ja siis syrkkejähän ei tuon kokoisiin voi laittaa ollenkaan...
Destiny's hamsterit 2001-2009