• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Missä säilytätte hamsujenne ruusukkeita ym. palkintoja :)

Aloittaja Minski, 04.01.09 - klo:22:41

« edellinen - seuraava »

Vevve

#30
Lainaus käyttäjältä: "Sissi"Vevven idea loistava !  Ihana ruusuke  :)

Ja toi kissa, voi että se näyttää kauniilta.

Iivana-maatiaiskissa kiittää ja kumartaa. ;)

Kissanen

#31
Mä säilytän vaatekaapin seinässä :D

Ne on siis siinä seinässä kiinni :D
iha vitu jepa

PiiaL

#32
Kun vielä asuin vanhemmillani, ruusukkeet olivat seinällä kiinni taulussa, mutta lopulta niitä alkoi olla niin paljon, etteivät ne mahtuneet tauluun tai pariinkaan ja seinällä ei ollut enää tilaa, niin alkoivat olla vaan kasassa korissa hyllyssä.

Nyt muuton jälkeenkään en ole tehnyt niille enää kunniaa, ovat vaan korissa vaatehuoneessa pimennossa, kun en oikein tiedä, ovatko ne sittenkään niin tyylikkäitä sisustuselementtejä isona kasana seinällä.. Voisihan sitä keksiä jonkin tyylikkäämmän tavan laittaa ne esille.  :roll:

Miharu

#33
No mulla ei ole vielä yhtään ruusuketta, mutta olen suunnitellut meneväni jonnekkin näyttelyyn, joka järjestetään rovaniemen lähellä (tai rovaniemellä), niin ois kiva saada joskus pari ruusuketta. Mun pitäis siivota mun lemmikkihuone, joka on OIKEASTI TOSI sotkunen ja täynnä kaikkia vanhoja kirjoja, leluja, ymss.. Laittasin ruusukkeet varmaan seinälle, koska olisin hirveen ylpeä Aaposta, jos se sais jonku palkinnon.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Minski

#34
Aloitusviestin ruusukkeiden ja palkintojen säilytys on muuttunut aikalailla. Ennen oli siis näin:
Lainaus käyttäjältä: "Minski"http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... a_muut.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... kaalit.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... kaatit.jpg
http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... /kumat.jpg

Tällä hetkellä kaikki plakaatit ja läpyskät (FIN MVA- ja SHY VL-plakaatit, Vuoden Voittaja-plakaatit, Kuma-läpyskät ja Serti-läpyskät) on niille varta vasten tarkoitetussa kansiossa siististi arkistoituna.

Ruusukkeet ovat pahvilaatikossa ja ne tuskin tulevat enää seinälle mihinkään vaan luultavasti varastoin niitä siinä pahvilootikossa. Yhtäkään en kuitenkaan raski pois antaa, oon säästänyt joka ikisen ulkomuoto- ja lemmikkiluokan ruusukkeen, ihania muistoja :sydan Pokaalit pääsevät uudessa asunnossa varmaan vitriiniin, on ne sen verran hienoja :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#35
Mä olen miettinyt, josko nuo pokaalit raaskisi lahjoittaa edelleen jaettavaksi, mutta ne on mun Tossun ja Pampulan palkintoja, eikä niistä enää olekaan kuin muistoja jäljellä, että taitavat jäädä tuohon hyllylle. Ruusukkeista en ole malttanut luopua, mulla ei niitä mitään kovin suurta kekoa ole (on niitä muutamia kymmeniä kummiskin), ja ostinkin itse asiassa paksua narua, jotta voisin laittaa ruusukkeet siihen kii ja seinälle, kun on tuo iso seinä tyhjillään ja siitä pari ruuvia löytyy sopivilta kohdilta. :)

Kyllähän nuo ruusukkeet ja pokaalit on hassun pieniä, kun on koiran pokaalit ja ruusukkeet myös, mutta mitäpä siitä!

Vevve

#36
Mä rrrakastan ruusukkeita ja pokaaleja. En vois kuvitellakaan antavani niitä pois ikinä koskaan  :D Ne on ihanan värikkäitä ja tuo semmosta kauheeta kitsch -fiilistä mun sisustukseen  :D  :sydan  :sydan

Nyt mulla on vaan tenkkapoo ku en tiedä mihin pistäisin ne. Sinitarralla seinään kiinnitys on osoittautunut huonoksi tavaksi, eikä mulla ole seinätilaakaan..

Ellli

#37
Voitatteko te yleensä pokaaleja/ ruusukkeita kun käytte noissa näyttelyissä?
Mikä laiset hamsut yleensä voittaa?
Kuinka vanha hamsunne oli kun veitte sen ekaa kertaa näyttelyihin?

Mie oon vasta alottelija hamsujen kanssa mutta muita jyrsijöitä mulla on ollu. voitteko kertoo jotain vinkkejä hamsunäyttelyistä? :sydan
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Vevve

#38
^ Pokaaleja voittaa ainoastaan Juhlanäyttelyistä ja Grand Galasta. Ulkomuotoluokassa voittaa se hamsteri, joka vastaa parhaiten lajin ja värin standardia (löytyy hamsuyhdistyksen sivujen hamsteritietoa-osasta), lemmikkiluokassa se joka on parhaimman luonteinen, parhaassa kunnossa ja parhaiten hoidettu.
2 kuukautta on alaikäraja näyttelyihin viemiselle.

Luepas tämä: //http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.php?page=naeyttelyitae-hamstereille

Ellli

#39
Juu kiitän. :sydan  :sydan
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Rossu

#40
Mun edesmenneen Milla-talvikon ruusukkeet olen kiinnittänyt huopaan joka on huoneeni seinässä kiinni naulalla.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Hilmeliini

#41
saako muut kuin paras, siis voittaja, ruusuketta? siis esim toinen, kolmas, neljäs jne?
kuinka usein yleensä saatte ruusukkeita? joka näyttelyssä (montako), harvoin, joskus vai tyyliin kassillinen joka kerta?  xD
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Saana

#42
Ruusukkeen saavat mm. 1-5. sijoille yltäneet hamsterit, tuomarin suosikki, paras nuori ja paras veteraani. Lemmikkiluokissa kunniamaininnan saaneet hamsterit saavat myös ruusukkeen. Usein tuomarit palkitsevat lemmikkiluokissa myös jostain erityisestä asiasta ja tällöin palkintona on joko ruusuke tai joku muu palkinto. Best in showssa on astetta hienommat ruusukkeet ja niistä pääsevät kisaamaan luokkiensa parhaat.

Henni

#43
Meillä saatiin vihdoin hamsujen ruusukkeet esille, kun tähän asti ovat lojuneet vain laatikossa.



Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

spellcaster

Mulla kun noiden terrojen verkkokannet taipuvat reunan yli niin laitan ruusukkeet roikkumaan siihen verkon reunaan, kun siellä takana on kuitenkin näppärästi se hakaneula :) Hiilellä tosin on sellainen rivistö ruusukkeita ettei terraan meinaa nähdä kohta sisälle  :hauskaa: Pitäis varmaan laittaa tuohon hyllykön tukipuihin leveä nauha roikkumaan, johon sitten ripustaa ruusukkeet, aina oikean terran kohdalle.

Edesmenneiden hamstereiden ruusukkeet eivät ole nyt esillä, haaveena on, että sitten kun minullakin ehkä joskus on oma eläinhuone, saisin sinne juuri jonkinlaisen taulun mihin kiinnitellä kaikki vuosien varrella kertyneet palkinnot :)
Mullakaan ei ole sydäntä antaa ruusukkeita pois, ne ovat ihana muisto jo edesmenneistä lemmikeistä.