• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

yetta

#165
Minäkin voin varmaan kohta tänne laittaa robovauvakuvia  :sydan  Tai no, kohta ja kohta, kun penskat syntyi vasta eilen naaraalle Unique, onnellinen isukki GG07 In Pieces*. On ne niin suloisia, hellyttävän hentoisia.

Heli

#166

Maatsun tytöt 5vko.


Pussin tytöt 4vko (etsivät vielä kotia, vinkvink).
Destiny's hamsterit 2001-2009

Giasa

#167
Robolapset ovat sitten ihania :) Muistan vielä kun nuo meitin oli sellaisia pieniä palleroita ja hulluja sellaisia  :c8
[size=85]Ruudun takana Giasa, roborovskit Alfred ja Eevert, sekä gerbiilineidit Elyssiah ja Eleazar[/size]

Nilla

#168
Helin ja Anniinan robot  :lov  Kyl robot sit osaa olla ihania  :sydan
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

yetta

#169


Meiton täällä ainakin miljoona! L-pentue, sisältää seitsemän snorkkelia. (Yksi on tuolla yläoikealla tonkimassa omia teitään)
Oli "mukava" kuvaustuokio kun kaikki kuvat olivat sitten sumeita/tärähtäneitä, ainoa selvä kuva on kasa purusta, mistä pilkottaa yhden robovauvan takamus. Ei näin.. xD

Aya

#170
:lov

miten mä nyt tähän triidin eksyin, eihän meille mitään roboja tuu.. eihän?

Nilla

#171
^^ Apua, kun ihania  :taju:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#172
^^^ Voi noita nenuja :lov
Hamsteriton tätä nykyä

yetta

#173
Lainaus käyttäjältä: "Aya":lov

miten mä nyt tähän triidin eksyin, eihän meille mitään roboja tuu.. eihän?

Hei tehään syksyllä sitte vaihtokaupat? Voin pennun palauttaa pahimman murkkuilun ajaksi sulle sitten  xD

yetta

#174


Ja that's it, kuinka helppoa onkaan kuvata kirppuikäisiä robovauvoja!
Muistikortti lähes täynnä, ja tämä oli ainoa vähääkään julkaisukelpoinen otos. Jatkan harjoituksia.  :kieli

Eli tässä 10.5. syntyneitä uroksia, oikeanpuolimmainen varmaan on jo aloittanut teini-iän sala-tupakkakokeilut tai sitten vain kaivaa salassa nenäänsä  :D

p-e-t-r-a

#175
on niin syötävän söpöjä otuksia! :lov
Mäkin oon jo kauan noista haaveillu ja nyt ois vihdoin kasvattaja  :)

Enkeli89

#176
robot on niin liikuttavan söpöjä- meillä niitä on jo kaksi-mutta nyt tahto lujana-ei lisää!
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Aya

#177
^^jos noi on samoja mitä mä tänään pallottelin niin nehän oli maailman kilteimpiä ja rauhallisimpia kakaroita  :lov

yetta

#178
^voisin ostaa sitä sun maagista touchia kuvaamisavuksikin  :D  Tai oikeestaan, voisin vähän nopeammasta kamerasta tykätä, kun väliin ihana HP valittaa että unable to focus kun on vähääkään jotain liikkuvampaa jutskaa kuvattavana.  :pihalla:

Nekku

#179
Yökyöpeli; mulla on Gultun lapsonen nyt n. 8-9kk  :lov Siis nimi on Yökyöpelin Kikkara  :oops:  Söpöläisellä menee erityisen hyvin  :sydan
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3