• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

^Minkä väristä morsiota oot aatellut?
Pidän peukkuja Inkalle!

Eve87

Jotain hopeista oon miettinyt Wisselle, tuumailinkin tuossa että pitää sinulta tai Tertulta kysäistä oisko sopivaa morsiota  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

GaneshaX

Musta alkaa pahasti tuntua, että noi meidän norrelapset olis hopsuja  :prll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

tammenterho

Robomuksut synty muutama päivä sitten. Ne on yhdistelmästä laikukas + laikukas.
Katsoin eilen cämpsymuksujen värit ja sukupuolet. Kaks normaali urosta, argente uros, sinertävä ps naaras ja naaras, joka on ehkä musta umb.

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: GaneshaX - 21.10.12 - klo:01:39
Musta alkaa pahasti tuntua, että noi meidän norrelapset olis hopsuja  :prll:

Eli ne teki sen tempun  :anksti: Mutta hopsuthan on ihania  :loov:

GaneshaX

No, tarttee katsoa paremmin vielä. Hopsut menis varmaan paremmin kaupaks, kuin norret. Itse pitäisin kaikista mieluiten tuolta norre tai norre umbbari naaraan. (Siis olettaen, että siellä edes on naaraita  :icon_mrgreen: ) Cremen kantajia ovat kuitenkin ja sitähän mä tässä hain.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

lentsu

Jos iskä on hopeasoopeli, osa lapsista on ilman muuta hopsuja, mutta ei kaikki.

GaneshaX

Sitähän mä olen kokoajan toivonut, ettei kaikki olis hopeita.  :icon_mrgreen: Mut mun tuurilla kaikki naaraat on, koska sellaisen juuri tarvitsisin.  :rant:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Niin se vaan menee :icon_mrgreen: Mä yritin vuoden duunailla luonnonvalkoista, mutta mitäs sitä, tuli vaan hopsuja ja cremejä. Nyt kun sit aattelin että no olkoot, kasvatellaan pelkkiä cremejä, niin mitäs tupsahtaa poikueellinen, luonnonvalkoisia  :futschlach: No ei siinä, ihania ne silti on. Musta mikään ei oo yhtä ihan kuin lk luonnonvalkoinen uros  :loov:

Katitar

joo'oh. kävi meilläkin sitten ensimmäistä kertaa kasvatusuran aikana niin, että robonaaras ilmoitti että ''kiitos ja heippahei'' urokselle. puri tätä persiistä. ihan tyhmä otus!  :mad: aamuyöstä otin parin erilleen. naaras on ehkä tiine.

onneksi toisella pariskunnalla menee tosi kivasti. söpö ja rakastunut pari, kun nukkuvatkin kiinni toistensa kyljissä.  :sydan:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

lentsu

Mä yhdistin yhden ainoan roboparin pitkään aikaan. Kaikkein kauneimman nuoren laikukkaan urokseni ja kauneimman laikukkaan naaraani. Yhdistettäessä kaikki vaikutti olevan ok, mutta jostain syystä ja jotenkin naaras oli ekan ja ainoan yhteisen yön aikana purrut urosta niin (ei näkyvissä kuin pieni puremajälki selässä) että uros menehtyi kahden päivän sisällä tapahtumasta. Harmittaa niin että robokasvatus saa nyt ihan oikeasti ollakin tauolla. Se kuollut uros oli mun kaikkien aikojen lempparirobo.

Talvikolla on 6 poikasta ja syrkillä 13, siinä mulle poikasia.

Anzukka

Meillä nähdään todennäköisesti näyttelyn jälkeen (niin pian kuin kiima löytyy) hamsterirakkautta ja sieltä olisi tulossa poikueellinen pk ja lk mustaa <3

Campbellien b-poikaset ovat luovutusikäisiä ja tulikin oikein kaunis joukko mustia/umborouksia lapsosia, yksi tyttö jää äitin kaveriksi kotiin ja loput myydään. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Minnaw

Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

tammenterho

7 talvikkomuksua syntynyt yhdistelmästä normaali + helmiäissafiiri.  :sydan:

MirkkuH

Meillä on robomuksuja  :sydan: ...on normaalia, huskyä, laikukasta/täplikästa ja yksi lakillinen  :tongu:

Noihin ei kyllästy koskaan  :no: