Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Syrkkityttö

Tästä unesta on jonkn aikaa, mutta muistan silti. Unessa olin menossa jo kuolleen hamsterini (se oli silloin vielä elossa, kun näin tämän unen) häkin luo ruokaa mukanani, kun huomasin sen kiipeävän häkistä pois! Unessa hamsteri oli marsun kokoinen... xD Ihmettelin kovasti, hetken mietittyäni ostin isomman häkin jättihamsulleni :D Aika outo uni  :)

Nykyisestä hamsusta en ole kummemmin uneksinut, ei ainakaan tule mieleen.
^ Hyvä asenne. Olen vasta ylä-asteella, mutta kyllä minulle on huomauteltu koulussa aika ikävästi, että mitä järkeä ja että pikkulasten eläimiä ( :huh ei todellakaan)  ym... ovat olevinaan niin aikuisia, mutta todellisiuudessa pelkkiä torvia  :<
En vain välitä moisesta, kun eivät kuitenkaan tajua hastereiden ihanuutta.  :lov
En vielä tiedä, aionko aikuisenakin omistaa hamstereita, mutta eivät muiden mielipiteet minua tule estämään, jos aion!
Haittaako se että hamsteri on lähellä ikkunaa jos tarkistaa joka päivä että ei vedä?
^Syrkki se tuleva hamsterinikin tulee olemaan. En herää helposti muuhun ääneen kuin äidin ääneen (outoa)
Mietin parhaillani minkä asumusmallin valitsisin hamsterille...
Vahvimpina vaihtoehtoina ovat duna ja häkki.
Ja ymmärsinkö oikein, vai meluavatko hamsterit keskimäärin enemmän dunassa kuin häkissä?  :pihalla:
Eli jos pitää hamsteria omassa huoneessa pitäisi olla terraariossa?
Ja en oo oikein ymmärtäny miten ne niihin kattokaltereihin käsiksi pääsee...
Pitääkö olla nimenomaan terraario? Käykö duna?
Suurkiitos vastauksista  :) Tässä taisin saada riittävästi tietoa hamsterin huoneessa pidosta saadakseni vanhempani vakuuttumaan siitä että hamsteria voi pitää huoneessa.
Eli otsikko kertoo aika paljon. Minulle tulee luultavsti hamsteri, mutta sen pitäisi olla omassa huoneessani. Mitä haittaa siitä olisi? Onko mitään aivan erityistä mitä pitäisi ottaa huomioon?
Toivottavasti saan vastauksia.