• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, Lahti 24.9.2011

Aloittaja Nape, 28.01.11 - klo:11:33

« edellinen - seuraava »

EmmaTi

#60
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Ikälaskuri on vaan heivattu yhdistyksen sivuilta vek... :kieli

Gerbiiliyhdistyksen sivuilla on ikälaskuri, mä oon käyttäny sitä.

GaneshaX

#61
No joo, mut täälläkin oli se, niin en tajua, miksi se piti hävittää.  :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ken_G

#62
Olisi kiva kuulla lähemmin, mikä tekninen ongelma on aiheuttanut suurella vaivalla tuotetun ja sittemmin hyvin toimineen netti-ilmoituslomakkeen poistumisen käytöstä. Liittyykö se tähän foorumin ulkoasun uudistukseen, ja onko tulossa joskus takaisinkin ?

Ely

#63
^Jos tarkoitat sitä vuoden alussa käytössä ollutta lomaketta niin kyseessä ei ole tekninen vaan tekijänoikeudellinen ongelma. Sama koskee ikälaskuria.

Ulkoasun uudistumiseen ei liity millään tavalla. :roll:

Huom. Gerbiiliyhdistyksen laskuri on hieman epätarkka. Shy:n uusi laskuri on vielä testivaiheessa mutta on toistaiseksi palauttanut oikeita lukuja: http://www.hamsteriyhdistys.fi/ikalaskuri.php
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ken_G

#64
OK, tuopa on mielenkiintoista. Voisi kuvitella, että asia olisi neuvoteltu kyseisen henkilön kanssa, joka lomakkeen kehitti, niin että lomakkeen käyttöoikeus olisi säilynyt yhdistyksellä vaikka sitten korvausta vastaan. Vai lienevätkö varat niin vähissä, ettei ole rahkeita tähän.

Vevve

#65
^ Tietenkin meidän tarkoituksenamme oli nämä systeemit pitää, mutta riitojen johdosta ne poistettiin SHY:n sivulta yllättäen.  :<

Herhiläinen

#66
Voinko ilmoittaa hamsun tässä näyttelyssä kahteen luokkaan? Kun jossain luki että "...joissakin näyttelyissä voit ilmoittaa vaikka molempiin." Että, no juuh.  xD terveisin neiti epävarmuus :P

Anonymous

#67
^Voit toki ilmoo molempiin.

HamsterSailor

#68
Onko tuomareista jo varmempaa tietoa?

Kiva päästä taas näyttelyyn, viimeksi olin Littoisissa ja siitä onkin jo aikaa.

Edit/ Mulla on sininen vn cämpsy, mihin menee ulkomuotoluokassa?

Ninde

#69
^Sininen valkonauhainen menee koestandardiin, koska valkonauhaiselle on kirjoitettu vain koestandardi.

Unipallo

#70
Tulossa ollaan ilmeisesti. Mietinnässä vielä syrkkikokoonpano. Ihana kun on noin lähellä näyttely.  :)

Hemulitin

#71
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"
Lainaus käyttäjältä: "Hemulitin"Näkis tuokin tyllerö maailmaa.

Hamsteri ei hyödy mitenkään sellaisesta. Kannattaa jättää rauhassa nukkumaan omaan häkkiinsä, jos ei osallistu mihinkään luokkaan  :)

No tottahan se on :D

Hamsterlover^

#72
Myydäänkö näyttelyissä yleensä hamstereita?  :)
Ku oon sitä miettinny täs jo reilun kuukauden  :D

Marla

#73
^ Yleensä joka näyttelyssä on myynnissä hamstereita. Etukäteen on mahdotonta sanoa, mitä lajeja ja kuinka paljon, mutta eiköhän tuonnekin tule myytäviä. :)

HamsterSailor

#74
Osaako joku auttaa tietämätöntä? En löydä mistään mitään sähköpostiosotetta mihin vois ilmottaa hamsut, mutta en löydä sitä posti-ilmon kaavakettakaan :pihalla: Ja ilmeisesti netti-ilmo ei toimi?