Poskipussi-lehden piirrustuskilpailu

Ely

Poskipussi järjestää
Piirustuskilpailun!

Poskipussi-lehti järjestää piirustuskilpailun. Kilpailu on avoin Suomen Hamsteriyhdistyksen vuosi-. nuoriso- sekä perhejäsenille.

Yksi osallistuja saa lähettää kilpailuun yhden kuvan per aihe, eli kokonaisuudessaan kaksi työtä. Tekniikka on vapaa, mutta töiden tulee olla itse käsin tehtyjä — värityskuvat tai tietokoneella tehdyt teokset eivät siis käy.

Kilpailutyöt jaetaan sarjoihin piirtäjien iän mukaan, ja kustakin sarjasta palkitaan yksi työ. Lisäksi jaetaan kunniamainintoja. Kilpailun raatina toimii Poskipussin toimitus, ja palkintoina on hamsteriaiheisia tuotteita ja hamsteritarvikkeita.

Kilpailun voittajat julkaistaan lehdessä 1/14. Kilpailupiirroksia käytetään Poskipussin kuvituksessa.

Kilpailun ikäsarjat:
0–10 vuotta
11–18 vuotta
Yli 18 vuotta

Kilpailun aiheet
Parhaat kaverukset
Hamsteriperhe

Kilpailutyöt otetaan vastaan postitse tai sähköpostitse 10.1.2014 mennessä. Liitä työsi yhteyteen nimesi, ikäsi, postiosoitteesi sekä sähköpostisi. Otsikoi kirjeesi tai viestisi "Piirustuskilpailu 4/13". Tietoja käytetään ainoastaan kilpailun palkintojen lähettämiseen. Jos haluat työsi palautettavan sinulle, lähetä mukana postimerkillä varustettu palautuskuori.

Yhteystiedot:
Poskipussin päätoimittaja / Veera Kujansuu
Klaavuntie 10 M 106
veera@hamsterit.net
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."