• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Edustuspäivä 21.8.2010 Myyrmannissa

Aloittaja Anonymous, 01.08.10 - klo:01:43

« edellinen - seuraava »

Nape

#30
Joo tosissaan harmillista jos ei onnistunut tuo päivä!
Ite sitä mielellään lähtis tuollasiin mukaan, mut eipä ajokortittomana niin vaan pääse ja tällasena persaukisena ei aina oo varaa julkisiinkaan, varsinki ku pitää säästää näyttelyä varten. Lisäks on nuo neljä ihmislasta, jotka vie sitä aikaa ihan 24/7.
Olikohan siellä ketään lauantaina?

Tatu

#31
Lainaus käyttäjältä: "jjenna"Jos Hämeenlinnan Faunaan tulee hamsupäivä, ni mä oon messissä! Meen sit kaverille yökyläilee samalla ja sikälimikäli se on joustava sijoituskoti ni nappaan kasvatti-cämpsyni mukaan  :lol:
Kuulostaa hyvältä mutten nyt tiedä onko tuo kyseessä oleva cämpsy paras yksilö edustamaan lajiaan XD

Hämeenlinna vastaa kun Hämeenlinna ehtii, hamsupäivä on vielä mietinnän alla. :)

Mustikkamaan

#32
Itseasiassa mä kyl joudun peruu sen Hämeenlinnan jo etukäteen, ku mä en kehtaa tulla! XD Snaijasin että täällä Hämeenlinnassa on niin pienet piirit että mua nolottas aivan kauheesti jos joku tuttu näkis mut oO Jotenka joudutta sit olla ilman mua jos moinen järkätään :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]