24.3 Hamstereiden ulkkikset+kaikkien lajien pet-show (OSJH)

Aloittaja Sintturainen, 08.02.12 - klo:12:46

Sintturainen

Ja otan vielä tän viikonlopun ajan ulkkiksiin ilmoja, rupeen luetteloa tekeen vasta maanantaina... winkwink  :icon_e_biggrin:

Ulkomuotoluokan hamsterit:

Kääppärit:
Kiinarit 1kpl
Talvikot 3kpl
Cämpsyt 7kpl
Robot 11kpl

Syrkit:
Lk 14kpl
Pk 22kpl
ei-stand 6kpl

Lemmikkikääppärit 15kpl
Lemmikkisyrkit 42kpl

Eve87

Melkoisen muhkea määrä pet-syrkkejä, ja sitten vielä ne jälki-ilmot lävähtää tohon päälle  :icon_e_biggrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Mianna

Tässäpä olisi toimihenkilölistaa ! Vapaisiin paikkoihin saa edelleen ilmottautua nayttelyvastaava(at)osjh.net ja tietoa tehtävistä löytyy täältä:  http://www.osjh.net/keskustelu/index.php?topic=579.0

Marsut: Essi Saloranta

Kääpiöhamsterit, ulm: Petri Pyysilta
sihteeri: Merja N.
assari: Asta R.

Ja muistuttaisin, että näyttelyssä järjestetään myös pääsiäisaiheinen boksintuunauskilpailu!

Ninde

Mun täytyykin ehtiä lauantaina klo. 15.35 lähtevään junaan, vaikka olin ensin ajatellut jäädä Ouluun sunnuntaihin asti, eli olkaahan ajoissa paikalla että päästään aloittamaan heti kymmeneltä arvostelut!  :yes: Toivottavasti ei tule ihan hirmuisesti jälki-ilmoja, muuten menee aikataulusuunnitelma pieleen, kun olis kuitenkin kiva ehtiä pitämään kunnon ruokatauot jne.

EmmaTi

Pystyykö mistään tulostamaan valmiiksi noita jälki-ilmoittautumiskaavakkeita? Vois kotona rauhassa kirjoitella valmiiksi eikä siinä kaaostunnelmassa boksit kainalossa.
Käykö tuo normaali kaavake "ilmoittautuminen näyttelyyn?"

wiidii

Ainakin silloin kun viimeksi olen OSJH:n näyttelytouhuissa ollut, niin on se normi-ilmokaavakekin käynyt. Samat tiedothan niissä on.  :icon_smile:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Oulussa tuli eestaas pyörähdettyä, pikkasen tuli lopussa kiire ja BIS-palkintoja ei ehditty itse jakamaan. Mutta kaiken kaikkiaan tosi kiva näyttely ja hauska nähdä vanhoja tuttujakin, hieno tunnelma ja hyvin järkätty näyttely, eli siis kiitos omasta puolestani! Muutaman sanasen voin myöhemmin paremman ajan kanssa kirjoitella sijoittuneista.

Eve87

Mukava päivä oli kyllä. Paljon olikin tälläkertaa pet-syrkkejä (54kpl.)
Hamsulan talvikko oli päivän yllättäjä, ja otti PLH2 sijan, sekä kasvatti sai sertin  :icon_cheesygrin:

Pieni yleinen huomio. Jos näyttelyissä joku asia ei suju oikein tai jonkun asian voisi paremmin tehdä, niin siitä kannattasi sanoa ihan ääneen, että homma toimisi paremmin/eritavalla. Ei se hirmuisesti auta alkaa sitten myöhemmin enää valittamaan, jos ei mennyt mieluisasti päivä. Toki seuraavaa kertaa varten, mutta niin  :icon_e_wink:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: Ninde - 24.03.12 - klo:23:16

Olis kiva kuulla nuo tuomarin sanaset!  :yes:
(Oma vikani että missasin palkintojenjaon paikanpäällä, mutta olis kiva kuulla kommentit sijoittuneista vaikka tälleen jälkikäteen!)

PiiaL

Minulla oli kiva päivä sihteerikkönä, se on kyllä se aitiopaikka näyttelyissä. Kasvateilleni, omilleni ja muidenkin omistamille, tuli mukavasti menestystä, mikä selviää näyttelytuloksista. Tosin syrkkien ei-standardituloksia siellä ei näytä olevan..

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.