GG08-näyttely

Aloittaja Carmen, 31.01.08 - klo:09:37

Carmen

Miksi GG 08 -näyttely vaihdettiinkin Vantaalle?

Maikkis

Koska lemmikkimessujen ajankohta muuttui ja sekotti hieman suunniteltua näyttelykalenteria. GG on nyt lemmikkimessuilla.

Anonymous

Olisiko siis lemmikkimessutkin olleet Tampereella? Jos ne kerran vaikuttavat siihen, että näyttely ei ole Tampereella vaan Vantaalla?

Ninde

^Ei, vaan Vantaan lemmikkimessut on aikaisempina vuosina ollut lokakuussa. Tänä vuonna ne on kuitenkin siirretty marraskuun alkuun. Messuille on kuitenkin yhdistyksen kannalta kannattavaa osallistua (saadan paljon näkyvyytä) ja tuomaritilanteenkin takia olisi ollut melko hankalaa järjestää samassa kuussa monta näyttelyä, niin päädyttiin nyt tällaiseen ratkaisuun. Tokihan tilanne voi vielä muuttua, kunhan lähemmäs tuota ajankohtaa päästään, suunnitelma on kuitenkin tällä hetkellä tuollainen. Tampereella järjestetään mahdollisesti syyskuun lopulla tai lokakuun alussa tavallinen hamsterinäyttely.

Lemmikkimessut on siis iso eläintapahtuma, jonka järjestää Sevent Oy. Tänä vuonna messut järjestetään neljännen kerran Vantaalla Myyrmäkihallissa.

Anonymous

Siksi lähinnä ihmettelin, kun näyttelykalenterin mukaan lemmikkimessujen yhteydessä on aika paljon shy näyttelyitä, että eikö siinä nyt jo tule yhdistys aika paljon esille, olisi ollut kiva saada tännekin päin välillä jotain isompia juttuja, enkä nyt ole ainut joka on tätä mieltä.

26.04. Hamsterinäyttely, Helsinki (Lemmikkimessut, Messukeskus)
27.04. 19 v. juhlanäyttely, Helsinki (Lemmikkimessut, Messukeskus)
01.11. Hamsterinäyttely, Vantaa (Lemmikkimessut, Myyrmäkihalli)
02.11. Grand Gala '08 -näyttely, Vantaa (Lemmikkimessut, Myyrmäkihalli)

Ninde

Messujen näyttelypaikka on ilmainen yhdistykselle, sen vuoksi niitä halutaan hyödyntää.

Näyttelyitä kuitenkin tänä vuonna on tulossa/suunnitteilla ihan ympäri Suomen (kalenteriin on tulossa lisäksi vielä Oulu elokuulle), on joskus ollut sellaisiakin vuosia että kaikki näyttelyt on ollut pk-seudulla - se vasta hölmöä olikin.

Tällä suunnitelmalla nyt joka tapauksessa edetään, valitettavasti aina ei voi miellyttää kaikkia ja joskus on tehtävä ikävänkin tuntuisia kompromissejä.

Aya

LainaaNäyttelyitä kuitenkin tänä vuonna on tulossa/suunnitteilla ihan ympäri Suomen (kalenteriin on tulossa lisäksi vielä Oulu elokuulle)
:hyper

Ninde

Täytyy vielä sanoa, että osallistujamäärien suhteen GG (tai juhliskaan) ei juuri tavallisista näyttelyistä poikkea, paitsi ehkä silloin jos ne järkätään pk-seudulla.

Tittelinäyttely on pk-seudulla ollut viimeksi vuonna 2005. Vuonna 2006 GG oli Jyväskylässä ja juhlis Tampereella, 2007 GG Oulussa ja juhlis Turussa. Tänä vuonna nyt molemmat sattuu pk-seudulle lähinnä noiden messujen takia, ensi vuonna sitten taas muualla.  ;)

Anonymous

Onkos kesän jyväskylän näyttis pet`expo niinkuin viimekesänä? vai jotain tavallista?

Ninde

^Ei vielä tiedä, kun nythän on noi isot messut Helsingissä, niin voi olla et siellä ei sit ole. Mutta jos on niin sit ollaan siellä ja päivämäärä voi muuttua, mutta jos ei ole/olla niin sit päivämäärä pitää ja ollaan jossain muualla. :D Mut eiköhän se tässä kevään aikana selviä.

Pertti

Eiköhän me tamperelaiset vaan olla törkeen iloisia tuosta yhdestäkin näyttelystä (sekään ei ole mikään sääntö ollut aikaisempina vuosina!) ja osallistutaan reippaasti järjestelyihin jos vaikka sitä ens vuonna saatais useampikin näytskä :)

Näyttelyn järkkäämiseen liittyy niiiiiiiiin monta eri asiaa, että se on aikamoista taitelua ja tuollaiset lemmikkimessujen tapaiset tapahtumat todellakin kannattaa hyödyntää. Esimerkiksi tuomareiden hommaaminen Tampereelle on yleensä sellanen proggis et huhhuh :D
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Vilma

GG on ollut minusta viimeksi vuonna 2004, joten on ihan kiva, että on edes vähän lähempänä välillä.
Tosi kivaa, kun on Helsingissä tänävuonna paljon näyttelyitä  ;)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli