• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkimessut 20.–21.10.2007, hamsterinäyttely, Vantaa

Aloittaja AnsaLucia, 23.09.07 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

AnsaLucia

Onkos tuonne Lemmikkimessu 2007 hamsterinäyttelyyn jo tuomarit tiedossa? Vai onko ne jo peräti jossain julkaistukin, en ole ehkä niitä vain huomannut..
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ninde

#1
Ei ole vielä tuomareita tiedossa, mutta eiköhän nuo kohta selviä.

Dakku

#2
Ketäs on tulossa?

Mä ilmoon sinne jossain vaiheessa kun kerkeän, 3 hamsua. Meijän Lumpun, Mammulin ja Riandan (:

Yritän assariksi sitte päästä..  :lol:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Ninde


Maikkis

#4
Minä olen tulossa sunnuntaina ainakin :)

Voin sunnuntaina tehdä vaiks assarin tai sihteerin hommia.

Jane_O

#5
Mä varmaan tulen meidän karvalapsen kanssa molempina päivinä :). Yövytään sit Espoossa. Ellei nyt sit jotain ihmeellistä tuu. Ja assaroin mielelläni ainakin toisena päivänä (jossain välissä on pakko ehtiä kiertääkin ;)).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Dakku

#6
Sitten kun ilmoon hamsut, ilmoon ne varmaan molemmille päiville..

Voisin myös assaroita+olla apuna molempina päivinä, ei mulla siellä oikee oo muuta tekemistäkään.  :]
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

blood.and.tears

#7
Ai toi ilmopäivä on jo 1.10  :shock: Aika menee liian nopsaan, mulla meni vähän niinkuin ohi tuo vantaan tupliskin ku se ilmopäivä meni..
Vois laittaa ilmot molemmille päiville, mä haluun rauhassa kierrellä siellä messuilla (viimevuonna meni ohi ku koko päivän sihteeröin).
Ei taida meiltäkään lähteä ku 2-3, pitää mietiskellä..
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Satu-

#8
Molempina päivinä ollaan tulossa luultavimmin kolmen hamsterin kanssa. Lauantaina mielelläni assaroisin jotakuta. Sunnuntain aijon sitten viettää messuja tutkaillen.

soundlovers

#9
Tämä tyttö on ainakin tulossa molempina päivinä. Omia hamsuja olisi tarkoitus ilmoittaa näytille muutama. Ihan hyvä herätys mullekin, että ilmopvä on jo noin äkkiä :haha

Minnaw

#10
Meidätkin tullaan tuolla näkemään.
Jos täällä saa toivoa, niin sihteeriksi toiselle päivälle ulkomuotoon (talvikoille) ja toisena sihteeriksi lemmikkikääpiöille.  :angel
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Elliska

#11
Tulossa ollaan, sihteeriksi olisi kiva päästä :)

soundlovers

#12
Kaikki vapaaehtoinen apu otetaan erittäin kiitollisena vastaan  :peukku:  Eli kaikille halukkaille varmasti löytyy tehtävää.

Goue

#13
^ Milläs tavalla ensikertalainen, hamsualoittelija voisi olla avuksi...? Kokoukseen olisi ainakin tarkoitus osallistua, sillä olen yhdistyskonkari muilta "aloilta" ja aikuisikään päässeenä uskon voivani tuoda ehkä jotain uusia ajatuksia ja näkemyksiä tarvittaessa toimintaan. No, meni offtopiciksi, mutta kuitenkin. Lisäksi voisin siis olla kiinnostunut pääsemään toimintaan sisälle muullakin tavoin.

blood.and.tears

#14
Mä voisin tehdä infoa/sihteeröintiä jompana kumpana päivänä.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri