• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Pikkujoulu-Petshow, 27.11.2010 Lempäälä

Aloittaja Marla, 29.09.10 - klo:16:45

« edellinen - seuraava »

Ninde

#30
^Ei tietenkään haittaa, koothan ova suosituskokoja joita pienempiä ei saisi käyttää. Eikä sitten tietenkään taas toisesta ääripäästä, eli ei mitään megaisoja, ne kun vievät turhan paljon tilaa ja sitä ei monessa paikassa ole liikaa. :)

Veda

#31
^Ok, kiitos  :)

nennu

#32
Mahtusko Tampereelta vielä kenenkään kyytiin 4 hamsun kanssa?Junalla tulen Tampereelle klo.8.50.

Saana

#33
Meen kyytiin mahtuu! :) Pistäpä mailia mulle niin sovitaan tarkemmin. :) mailto:saana.kankare@gmail.com">saana.kankare@gmail.com

nennu

#34
Kiits :) Laitoin viestiä s.postiisi.

Saana

#35
Talkoohommia olisi vielä tarjolla!

Hamsterit: 2 sihteeriä
Marsut: sihteeri
Kanit: sihteeri ja 1 assistentti
Rotat ja hiiret: sihteeri ja assistentti

NormaJeane

#36
Rotta assariksi voisin ilmoa itseni.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Saana

#37
^Selevä. Mie ilmotin siut Johannalle! :)

NormaJeane

#38
Huomenna näemme <3 Vielä on paaaaaaljon tekemistä.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Marla

#39
Joops, huomenissa. :)
Mulla alkaa boksit oleen kunnossa, vielä pitäis tsekata hamsterit läpi ja laitella myytäville boksit kuntoon ja tehä ne myyntilaput...
Lahjoituspalkintoja ei multa tuu kaiketi kuin tuollainen yksi hedelmäsekoituspussukka, noita näytepusseja sit olis muutama.

Henni

#40
Mun pitäis vielä boksit pistää. Muuten alkaa olemaan valmista. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Lisette

#41
No ei mennyt kovin loisteliaasti. Odotukset oli korkeella kun viimeks tultiin tokaksi, mut tietty eri tuomarit tykkää erilaisista hamsuista. Tuntuu aika tyhjältä kun ei mitään tullu mukaan. Niinku ei olis edes kannattanu mennä. Joo, kyllä mä tiedän että aina ei voi voittaa, mut silti ärsyttää.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Marla

#42
^ Niin se vaan menee. Ainahan se vähän harmittaa, jos ei mitään tule, mutta mä en lähde koskaan näyttelyihin sillä asenteella, että sieltä jotain tulisi. Tulee jos on tullakseen. :)
Tänään oli aika kova tasokin, kun katsoo niitä jaettuja arvosanoja.

Mulla meni ihan kivasti sen suhteen, että sain kivat arvostelut noille syrkeille, vaikkei muuta ns. menestystä tullutkaan kuin Kunniamaininta luonteesta Zinaidalle aka Zinille. Ja nekin palkinnot taisin unohtaa sinne näyttelypaikalle, kun tuli niin kiire kyydin vuoksi lähteä...
EH+ ja kaksi EH:ta sieltä tuli omille hamsuttimille, ja tosiaan arvostelut olivat mukavat. :)

Martinan sihteerinä oli kiva olla, mitä nyt tosiaan ehkä saisin hitusen nopeampaa kirjoitella, mutta ei osaa niin ei. :roll:  :D

Mulla oli kaiken kaikkiaan varsin mukava päivä, vaikka aamu alkoi kaikkea muuta kuin mukavissa merkeissä, ja muutoinkin muu päivä oli melkoisen kurja.

Onnittelut myös kasvateilleni Eridanille ja Selmalle menestyksestä! :sydan Olivat ne kyllä ihanassa kunnossa kumpikin. :)
Ja toki myös muillekin pärjänneille onnea!

Henni

#43
Nyt on sitten näyttelypäivä ohi. Meillä meni ihan hyvin sillä molemmat hamsut sai todella hyvät arvostelut. Roopen arvosana oli EH ja Selman ERI. Lisäksi Selma oli tuomarin suosikki. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Nettz

#44
Minulla olikin tänään mukana vaan yksi hamsteri S-E Orkidea "Safi", jonka arvostelu ja arvosana EH oli aikalailla odotusteni mukainen :) Tyytyväinen siis olen ja kaiken lisäksi tyttönen sai vielä ilokseni KUMAn luonteesta <3
Toimin myös hamsujen assarina ja se onnistui ihan hyvin, vaikka aluksi jännitin, että osaankohan ollenkaan.. (: