• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Ulkomuotoluokat 30.8.2014 Oulu, OSJH

Aloittaja Vevve, 16.07.14 - klo:13:42

« edellinen - seuraava »

Vevve

Ketkäs on tulossa?  :peukku:

Meiltä lähtee kiinarikööri, kun olen tuomarina talvikoille ja roboille. Tuokaapas mulle hienoja hamstereita arvosteluun  :loov:

viiru

Myö taidetaan perheen kesken tehdä pieni kesälomareissu, kun kerrankin ei tarvitse olla järjestämässä näyttelyä! Näyttelyyn osallistuvista ei ihan vielä ossoo sanoa, mutta ainakin muutama talvikkopoikanen saattaisi päästä mukaan pohjoiseen uutta kotiaan kohti.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ana

Ainahan sitä OSJH:n näyttelyissä ollaan ja tullaan nytki :D

Eve87

tulossa juu  :icon_e_biggrin: ja toivon mukaan viimeinen koearvostelu lemmikkikäppäreille  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Eve87

Taidan olla sokea, mutta missä ihmeessä on kutsussa viimeinen ilmopäivä?  :wassat:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

viiru

Joo, ei sitä ollut kutsussa. Ihmettelin samaa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Eve87

Sitä ei ollut myöskään osjh:n omilla nettisivuilla. kummallista  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

En malttaisi millään odotella, Juhliksesta jäi näyttelykuume joka ei millään laannu! Kurkkasin jo valmiiksi mukaan lähteviä hamsuja, näillä näkymin mukaan tulee 12 kiinankääpiötä ja ehkä syyrialainen tai pari...  :pilehile:

Kyytikin järjestyi!  :sydan:

Ely

Mä laittelen mukaan pari silmäterääni Vevven matkassa  :peukku: Paitsi jos päätänkin itse lähteä  :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Suvianne

Hei!

Olisin kiinnostunut ostamaan Champbellin poikasia kasvatukseen, kiinnostaa sellainen väri johon löytyy helposti uutta verta kasvatukseen.
Tytär on kiinnostunut näyttelyistä ja lemmikkitason hoidosta ja minä lisäksi ruokaeläin kasvatuksesta.

Kyselen siis, että jos joku Champbellien kasvattaja tulee oulun näyttelyyn, niin ottaisiko yhteyttä ja sovittas hamsterikaupoista :)

Ottakaa ihmeessä yhteyttä!!

mariiiii


Lautsi

Tulossa ollaan todennäköisesti ja mukaan lähtee syrkkejä ainakin muutama ja ehkäpä joku roboistakin :)
http://facebook.com/hamsterila
-Fluffy's syyrialaiset-

Sintturainen

Viimeinen ilmopäivä on 20.8, oli jäänyt kutsusta vahingossa pois :)

EmmaTi

Tulossa ollaan ja syrkit ja hiiret mukana!

Vevve

Jepujee, ilmot tehty!  :msilly: 11 ulkomuotoluokkaan, 1 lemmikkiluokkaan.