• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Nilla

#180
http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... ?album=181

Tuolla muutamia mun ottamia kuvia Tampereelta.
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

maarit

#181
Mua ärsyttää kun noi kuvat on tosi pieniä (niinku kärpäsen raatoja) ja aina saa klikkailla isommaksi jos meinaa saada kuvasta jotai selvää ja siinä menee tuhottamasti aikaa jos haluaa kaikki kuvat katsoa läpi.Argghh...  :kieli
Tällä hetkellä hamsteriton

Mustikkamaan

#182
Sä voit klikkaa ekan auki, ja sit siin oikees yläkulmas on semmoi nuolinäppäin millä voit kätevästi selaa kaik kuvat :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sattuma

#183
Voi ei, mustakin löyty kuvaa! xD
Olen siis Nillan kolmanneksi viimosessa ja viimosessa kuvassa se sini-huivinen silmälasipäinen hyyppä ;)

Tosi hienoja kuvia kyllä on tullut kaikilla, yritän laittaa perjantaina omia kuvia, kun on viimein viikonloppu edessä, niin ehtii mennä vähän myöhempääkin nukkumaan xD
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Vevve

#184
Mäkin löydyn parista näyttelykuvasta näköjään. Punasiniruutuinen paita ja mustat hiukset. :)

Minski

#185
Lainaus käyttäjältä: "Sattuma"Voi ei, mustakin löyty kuvaa! xD
Olen siis Nillan kolmanneksi viimosessa ja viimosessa kuvassa se sini-huivinen silmälasipäinen hyyppä ;)
Ja minä se punahiuksinen siinä sun vieressä :)
http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... va_099.jpg
Hamsteriton tätä nykyä

maarit

#186
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Sä voit klikkaa ekan auki, ja sit siin oikees yläkulmas on semmoi nuolinäppäin millä voit kätevästi selaa kaik kuvat :)

Juuh,tiedetään tiedetään mutta kun en aina jaksa viittä miljoonaa kuvaa kattoo jossa suunnilleen kuvataan samaa kohdetta vaan eri kuvakulmasta niin en kaikkia klikkaa isommaksi kuvaksi.
Tällä hetkellä hamsteriton

Olive

#187
^Mun mielestä ainakaan kyseiset kuvat ei olleet ollenkaan mitenkään yhtä ja samaa  :shock:  Varmaan helpompi jättää katsomatta ;)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Sattuma

#188
Huh, jaksoin viimeinkin tyhjentää kameran sisällön koneelle xD

Eli kuvia Tampereella 2.8 olleesta näyttelystä:

Ulkkis-syrkkien pöytä
Ulkkis-kääpiöitten pöytä
Nukkuja
Lemmikkikääpiöt arvosteltu ja palkittu
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

ammie

#189
Kai mun nyt sitten täytyy ilmiantaa itseni. Olen tuo punahupparinen immeinen, jonka ilme näyttää vähintäänkin oudolta.  xD Siis en ymmärrä, miten musta aina saadaan näin "edustavia" kuvia.

http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... =181&pos=9
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

NuclearBitch

#190
^ Kas vain, minäkin näyn samassa kuvassa  xD

tintsku

#191
^No, kuka oot noista? :D

Minski

#192
^ Vasen reuna, valkoinen paita :)

Oli pakko paljastaa :D

Ja nytpä tiiän vihdoin kuka on mysteerinen ammie, joka tuntee kaikki :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#193
Minä latailin jo nettiin omia hamsterikuvia eiliseltä. Hamstereita saa tunnistella. Kuvat ovat cc-lisenssillä eli niitä saa kopioida omille sivuilleen epäkaupalliseen käyttöön, jos joku haluaa. Hamsterikasvatuksen luen epäkaupalliseksi toiminnaksi.

Minski

#194
Hamsteriton tätä nykyä