• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#150
joo tosi mallikkaita :twisted:

Vevve

#151
Hienoja kuvia!
Oonpa mä tosi mainion näköinen tuo hamsteri kädessä.  :D

Minski

#152
Mun taktiikkani pitää näyttelyssä matalaa profiilia ja olla tekemättä mitään ei näköjään kuitenkaan estänyt joutumasta kuviin :D

- Lukutoukka
- Heko heko

Mutta muuten on kyllä hyviä kuvia saanut kuvaaja otettua, näyttelykuvia on aina kiva katella ja kyylätä muita niistä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#153
Jeps, olinhan minäkin siellä parissa kuvassa ainakin, en tiedä, olinko jossain taustalla useammassakin...

Tässä nyt esimerkiksi... Toi enemmän blondi olen siis minä, toinen on kaverini, joka näkyi parissa kuvassa kynsiään lakkailemassa. xD

Scarlett

#154
Oi, onpa paljon ja hienoja kuvia (+ ei itsestä onneksi yhtään patakamalaa  :D )!

Olen siis tuo tarkkaavaisen näköinen

Jane_O

#155
Kivoja kuvia taas, kiitti Juha :).

Vaikka olin sihteeri, olin eksynyt yllättävän harvoihin kuviin :D.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Katitar

#156
Lupailin kattoa tota munkin kameraa, mut ei kyllä siellä ollut kyllä mitään mitä olisi kannattanut laittaa tänne teen sihrustettavaksi.  xD  

Ja juu, mäkin olen parissa kuvassa tuolla kuvagalleriassa. En kyllä anna itteeni julki sieltä.  ;)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

GaneshaX

#157
Mä nyt varmaan olin ihan selvä tappaus ainakin paikalla olleille  :D Eli sen kummemmin mulla ei ole enää oikein mitään ilmiannettavaa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Tansku

#158
Todella moneen kuvaan olen joutunut, mutta ei se mitään, Juha laittaa vaan kivoja kuvia esille :)

Minä tutustumassa Minnaw:n Fina hamsteriin :D

Vevve

#159
Mä voisin varmaan ilmiantaa itseni. Elikkäs hamstrauskisassa Martin kanssa.

Katitar

#160
Lainaus käyttäjältä: "Juha"
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"Lupailin kattoa tota munkin kameraa, mut ei kyllä siellä ollut kyllä mitään mitä olisi kannattanut laittaa tänne teen sihrustettavaksi.  xD  

Ja juu, mäkin olen parissa kuvassa tuolla kuvagalleriassa. En kyllä anna itteeni julki sieltä.  ;)
Laita kuvat näkyville vaan :)

Minusta ei kuvia olekaan, kun eräs ei suostunut kuvaa ottamaan :roll:
Mut ei se nyt iso vahinko ole, kun mua tuskin enää pahemmin näyttelyissä näkyy.

Toivottavasti joku jatkaa tätä jo lähes perinteeksi tullutta näyttelyiden kuvaamista, kuvia on tosiaan ollut mukava katsella jälkeenpäin :)

Hehe! no joo.. olen ujo, enkä uskaltanut tarttua tilaisuuteen.  ;)  Ehkä ensikerralla sitten. Ja juu, kai mä voisin ne mun pikselimössökuvat tuonne kuvagalleriaan lisätä. Katsellaan.  :D (Ja nyt ainakin Juha osaa yhdistää nicin ihmiseen).

MUOKS // Pitäiskö muuten mun saada lisättyä noi näyttelykuvat tonne jyväskylän näyttelykuva kansioon jotenkin ja jos saa, niin miten? Ei tuntunut onnistuvan. Saan lisättyä kuvia ainoastaan jokaiseen eri hamsterilajin kansioon.. muttei muuten.  :pihalla:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Katitar

#161
^ Dodi, nyt onnistui. Viisi hurjan hienoa kuvaa mun kamerasta siirrettynä kuvagalleriaan.  :D
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

GaneshaX

#162
^ Minä en saa noita näkymään isoina :(

Herjaa:
Palvelin osoitteessa www.hamsteriyhdistys.net vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jane_O

#163
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Minusta ei kuvia olekaan, kun eräs ei suostunut kuvaa ottamaan :roll:
Mut ei se nyt iso vahinko ole, kun mua tuskin enää pahemmin näyttelyissä näkyy.

Niin, munhan piti ottaa se kuva ku saan tulokset kirjoitettua :D. Olisit vaan tyrkänny kameran käteen, niin oltais saatu susta monta hienoa kuvaa ;). Paitsi, että tais olla palkintojenjako silloin just menossa ku tulin valmiiks, niin olit sitä jo kuvailemassa. No korjataan asia seuraavassa näyttelyssä, jookos kookos ;)?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

#164
Lainaus käyttäjältä: "Katitar"^ Dodi, nyt onnistui. Viisi hurjan hienoa kuvaa mun kamerasta siirrettynä kuvagalleriaan.  :D
http://www.hamsteriyhdistys.net/galleri ... kuva_2.jpg
Hah, niiiin tyypillinen kuva musta; kauhee vauhti päällä ja Pepsi-pullo mukana :D
Hamsteriton tätä nykyä