• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mies ja hamsteri

Aloittaja Blizzard, 30.10.07 - klo:21:37

« edellinen - seuraava »

Blizzard

No niin, tänne kuvia ja juttuja miesten ja hamstereiden yhteisistä leikkituokioista :D !

Näin meillä joka ilta, joka hamsun kanssa:


Kuvassa siis Ville ja Topi :sydan
Hamsulauma ja koiruus

Varjoyrtin

#1
Hauska :D voi kun mullakin olis joku apulainen joka vois pallotella noita mun elukoita.
Mutta ei.. ei meillä.
Joutuisin varmaan maksamaan mun äijälle et se suostuis
tulemaan yhteiskuvaan hamsterin kanssa  :haha  :x

Semmonen kuva kyllä löytyy jostain kännyn syövereistä jossa se pahaa aavistamattomana on unten mailla, vieressä pötköttää Kuro ja mein kissat.  :twisted:

Anonymous

#2
miun mies on hulluna pk syyris poikiin :) hurmuri om lemppari ja omista poikasista piti sit jälkeläinen jättää..

AnnePu

#3
Meillä myös ukkoni juttelee ja pitää sylissä jos sattumalta sille jonkun tuon sylitettäväks, harvemmin itse käy hakemassa. Sekä välillä kiikuttaa ruokaa hänen lemppareille.
Ja jos vieraita tulee jotka ovat kiinostuneita minun vauvoistani ni ukko on heti ekana esittelemässä missä kukin asuu.
Tosin aina hän ei ole ihan hamsteriluvussa mukana ja silloin se käy asumukset laskemassa  XD

Häkkien puhdistukseen se ei ole vielä lämmennyt.  

Mutta tyttäreni tykkää siivota häkkejä minun seurassani ja sisustaa ne aina uudelleen erillaisiksi...  

Poijatkin välillä olisivat tosi innokkaita puruja laittamaan asumuksiin ja yleensä sen jälkeen takkahuone näyttääkin navetan lattialta  :mrgreen:

Että näin täällä päin.

Fabled

#4
Mä tartutin omaan ukkooni hamsterihulluuden jo aikoja sitten, sillä on jo pari omaa hamsua. On mukavaa seurata kun toinen lässyttää pienille niin antaumuksella  :sydan
Sinulle lemmikkini on eläin. Minulle hän on adoptoitu poika/tytär, joka on lyhyt, karvainen, kävelee neljällä jalalla ja puhuu hieman epäselvästi.

yetta

#5
Lainaus käyttäjältä: "Varjoyrtin"voi kun mullakin olis joku apulainen joka vois palotella noita mun elukoita.
Hyi ku raakaa  :|

 xD

Linda

#6
Mun isäntä sanoo aina että vihaa noita hamstereita eikä halua niitä lisää missään nimessä....
Eipäs tiedä että kohtapuolin saapuu uusi hamsu :twisted:

Mutta aina välillä jos hiipii hiljaa työhuoneeseen voi löytää isännän istumassa nenä terraariolasissa kiinni katselemassa hamstereita.... ja kerran satuin vahingossa (klo 3 yöllä) näkemään että isäntä piti hamsupoikasta kädessään....
eli salaa kyl tykkää ;)

Ankkanen

#7
Miika oli aluksi vastaan ensimmäistäkin hamsteria, mutta sielläpä tuo vain eilenkin huuteli olohuoneessa että 'Hyvää yötä Veikko-rakas, hyvää yötä poijat!'  xD

Joskus pitää sylissä, mutta ei itse ota dunasta pois. Ruokkii jos pyydän ja on siivouksessakin apuna. Vilkkain robo on sen suosikki, mutta vain siksi että sitä on hauskin kuulemma katsoa.. :) Sängylle voin joskus syrkin jättää Miikan kanssa esim. kun menen itse pesemään hampaita tms, Miika kyllä huolehtii ettei Veikko lähe siitä mihinkään.

millamaariak

#8
Mun ukkoni ei anna laittaa itsestään kuvaa nettiin.  :kieli
Asiaan; mussukka ei ole ikinä halunnut lisää otuksia, mutta jokin aika sitten mulla oli 8 kerpiiliä! Mut sitä ei kestäny kauan, koska 1 kuoli ja yhen kerpiiliparin myin. Ja nyt kun aloin kattelemaan talvikkokuumeisena itelleni talvikkoa, niin ukko oli viimeiseen asti vastaan sen hankkimista! Vielä hakureissulla kiroili, että näin kaukaa pitää yx ötökkä hakia (vaikka olin alunperin lähdössä yksin reissuun, hän sit päätti ängetä mukaan  XD )! Nyt ukko käy joka päivä töiden jälkeen ihmettelemässä talvikon terran äärellä, että ompas hiljainen kaveri! Höh, toinen nukkuu!  :lov
Kerpiileistä hän tykkää tosi paljon ja on tainnut jo talvikkoonki ihastua! Se ei kyllä myönnä sitä ikinä, mut kyllähän sen näkee päällepäin.  xD
...me kaksi, talvikko ja 4 gerbiiliä...

Somnium

#9
Parhaat kaverukset  :sydan   :haha


 :lov
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Varjoyrtin

#10
Lainaus käyttäjältä: "yetta"
Lainaus käyttäjältä: "Varjoyrtin"voi kun mullakin olis joku apulainen joka vois palotella noita mun elukoita.
Hyi ku raakaa  :|

 xD

NO HUH huh :D Piti lukea että PALLOTELLA :D ( = käsitellä ) :lol:
*käy korjaamassa*  

Kyllä tuo avo suostui alussa ( kun muutimme yhteen ) vaihtamaan mun kanssa puruja muutamat kerrat, mutta äkkiäkös se kiinnostus siivoamiseen lopahti. Eipä tuo pahemmin minua haitannut, yksikseni mä ne ennenkin olen hoitanut. :)

AkuHamsteri

#11
Kiva :D

Maikki^

#12
Mieku par vuotta sitte vinguin hamsterii, ku miulla ei ollu ollu mitää lemmikkii. Iskä sano EI, meille ei mitää rottia tule. Sitten jonkin ajan kuluttua,kun kummini sen hamsun minulle osti, silloinkin iskä olevinaan inhos sitä. Mut kohta sekkii siihe salaa rakastu, mut sitä ei myöntäny. Illalla, ku se luul et mie nukun, se tul antamaa herkkuija hamsulle :) ei voi vaa myöntee ku ol sitä vastaa :D nykyää pittää sylissä ja kaikkee, ruokkii, jouksuttaa :D PS. anteeks sekava teksti :))

Ninni <3                                Harri <3

Anonymous

#13
Sattuneista syistä en voi kuukauteen käsitellä palleroistamme, joten poikaystävä hoitaa sen puolen nyt. Noiden välillä tuntuu olevan parempi side :3

Yleensä hetken juoksenneltuaan kädeltä toiselle, Tilda pysähtyy jossain vaiheessa vaan istumaan, sitten makaa selällään ja sukii itseään ja saattaa lopulta nukahtaa. Poika myönsi että meinasi tulla kyyneleet silmiin niin liikuttavasta näystä :3 :sydan

Poikaystävä ei aluksi ollut niin innostunut hamsterista, vaikkei hän ajatusta vastaan ollut, mutta kiinnostui kuitenkin heti kun haettiin pallero eläinkaupasta. Sanoo poskipussien tyhjentämistä ruoasta "oksentamiseksi" :D