• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

Näyttelykutsu

Onko kellään mitään tietoa, onko tuolla ulkkista tai onko lemmikkiluokkien tuomarilla vl pätevyyksiä?

Poskarissa oli maininta, että järjestäisivät ulkkiksen, mutta mahtaako mahdollisista sijoituksista kertyä vv pisteet tai edes plh sijoitukset? :)


Edit. Lisäsin linkin näyttelykutsuun :)
-Minski-
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Niina-03

#1
Kysyin asiasta Epjyn hallituslaiselta Katriina Hautalalta, ja hän sanoi että tarkoitus olisi että sinne saisi ulkomuotoluokatkin. Ja varmaan vl pätevä lemmikkituomarikin tulee jos sinne vaan porukkaa suunnistaa :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Vevve

#2
Mulla on yhden hamsterin mukana tullut ilmanen ilmottautuminen johonkin EPJY:n näyttelyyn. Hitsi vaan kun on vähän kaukana enkä yhden hamsun (jolle se ilmo on merkitty) kanssa viitsi lähteä reissuun...

viiru

#3
Kyllä, tavoitteena olisi saada tuonnekin ulkomuotoluokat järjestetyksi. Mikäli suinkin onnistuu (eli väkeä riittää), VV-pisteet kertyvät aivan normaalisti ja myös lemmikkiluokkien tuomarit ovat SHY VL -oikeutettuja. :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

GaneshaX

#4
Eli toisin sanoen, olen varmaan sitten lähdössä sinne. Matkaakin vain reilut 200km, niin mikäs siinä körötellessä  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

#5
Täältä ei toiveitakaan lähtee noin kauas  :(

Marla

#6
Jos olen varoissani, voisin harkita lähteväni. Onhan tästä Vaasaan matkaa, mutta kuitenkin...

Minski

#7
Jos vaan jollain tapaa pääsen tuonne niin kyllä kiinnostusta olisi lähteäkin :) Mutta mä nyt elän yhen näyttelyn kerrallaan ja mietin vasta sen jälkeen seuraavaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Enkeli89

#8
meidän hamsuiilut taitaa olla vähäksi aikaa käyty kun tuo uusi perheenjäsen saattaa jo noilla ajoilla ilmoitella maailmaan tulostaan ja pitkät automatkat minulta kiellettiin jo nyt :(

epjyn näyttelyihin on kyllä aina mukava mennä-niissä on aina hyvä henki ja iloisia ihmisiä :)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

GaneshaX

#9
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"epjyn näyttelyihin on kyllä aina mukava mennä-niissä on aina hyvä henki ja iloisia ihmisiä :)

Toivon mukaan  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Niina-03

#10
Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"epjyn näyttelyihin on kyllä aina mukava mennä-niissä on aina hyvä henki ja iloisia ihmisiä :)
Tämä on totta :D
Minä olen yksi Epjyn perustajajäsenistä ja ylpeä siitä.
Minäkin menen Vaasaan jos mahdollista :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Kirppu

#11
Tuonne olis kyllä mahtava päästä, mutta on se aika kaukana. :/
Jos vain kyydin saan niin olen varmasti tulossa!

@amorous

#12
Eiköhän myös ulkomuotoluokat järjesty Vaasaan. Otan vastaan ilmoja. Tuomarit kun saadaan paikalle niin hyvä! Kaikki muuten valmiiksi järjestynee.

Vevve

#13
Ööps, mulla olikin PPKJY:n näyttelyihin ilmainen ilmo. :D Eli tänne en ole sitten tulossa.

Jane_O

#14
Mikäs on se tarkka päivämäärä tälle Vaasan näytskälle? Ja onko paikka jo tiedossa?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]