Näyttelykutsujen julkaiseminen foorumilla

Aloittaja viiru, 27.12.13 - klo:17:33

viiru

Näyttelykutsuja ylläpitävät foorumilla Suomen Hamsteriyhdistyksen hallituksen jäsenet. Foorumilla julkaistavaksi toivottavat näyttelykutsut tai niihin liittyvät päivityspyynnöt pyydetään toimittamaan sähköpostitse osoitteeseen hamsteriyhdistys(a)gmail.com.

Lemmikkinäyttelyitä voivat järjestää kaikki tahot, mutta ainoastaan Suomen Hamsteriyhdistyksen näyttelysääntöjä noudattamalla ja yhdistyksen hyväksymiä tuomareita käyttämällä tulokset otetaan huomioon valioanomuksissa tai Vuoden Voittaja -rankingpisteiden laskennassa. Näyttelyissä suositellaan käytettävän Suomen Hamsteriyhdistyksen arvostelukaavakkeita ja palkintoluetteloita, jotka ovat saatavilla yhdistyksen sivuilla.

Paikallisyhdistykset voivat järjestää näyttelyssään myös ulkomuotoluokat hamstereille Suomen Hamsteriyhdistykseltä niitä anottuaan. Anomus on tehtävä Suomen Hamsteriyhdistyksen näyttelysääntöjen mukaan kirjallisesti sihteerille viimeistään kaksi viikkoa ennen seuraavan jäsenlehden ilmestymistä (tällöin näyttelyn ajankohdan on oltava sellainen, että yhdistyksen jäsenillä on vähintään kaksi viikkoa aikaa ilmoittautua näyttelyyn lehden saapumisen jälkeen), tai ennen näyttelyn ajankohtaa niin, että järjestävä yhdistys lähettää kirjeitse näyttelykutsun jokaiselle Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenelle viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen näyttelyn viimeistä ilmoittautumispäivää. Ulkomuotoluokkien tuomareiden tulee olla mainittuina anomuksessa.
Sihteerin yhteystiedot: http://hamsteriyhdistys.fi/hallitus/

Jotta muiden kuin Suomen Hamsteriyhdistyksen järjestämien näyttelyiden tulokset hyväksytään, tulee ne toimittaa tulosvastaavalle täydellisinä kahden viikon sisällä näyttelyn pitämisestä.
Tulosvastaavan yhteystiedot: http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11796.0
Cheersbigears-talvikkokasvatus