Keskustelua hamstereiden erilaisista juomapulloista

Aloittaja tzt, 15.02.08 - klo:21:57

maarit

Classicin pulloja minä suosin,meillä ei muun merkkisiä pulloja ees oikeen käytetäkkään.Ei meillä oo classicin pullot viä koskaa vuotanu.

Anonymous

Mulla on ollut useampikin kappale, pullot ovat pysyneet hyvin kiinni, eivätkä ole yhtään vuotaneet, mutta hamsterit eivät osaa niitä käyttää, joten tuolla niitä kaapissa taitaa vielä muutama lojua käyttämättömänä.

maria-helena

Mulla on yksi tuolla jossain hyllynperällä. Edelliselle hamsulle ostin (kun kaverin marsuilla oli sellainen, ja kuulemma hyvä), ja oppi se Otto siitä juomaan. Ei se vuotanut enempää kuin classic-pullokaan. Voisihan tuota Yukonillekin kokeilla, jos poika osaisi käyttää, kun nykyinen pullo on turhan iso. Mutta hieman epäkäytännöllinen se on minusta irrottaa kaltereista..

Anonymous

Eikös se lähde ihan nostamalla tai painamalla miten nyt tilaa on, se sininen osahan jää häkkiin kiinne, musta tuo oli ihan kätevä ja helppo pitää puhtaana, pitäisikin virittää siihen tuo kuula systeemi niin olis ehkä enemmän suosiossa hamstereilla :D

GaneshaX

Mulla on 2 uutta sippya, toinen avaamattomassa paketissa.
Tulleet häkkien mukana.
En tykännyt yhtään, hankalia kiinnittää.
Tykkään ihan perus perus pulloista.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

e??a

Meillekki tuli dunan mukana (joka ostettiin matkoille) tollainen juomapullo. En ole vielä käyttänyt kertaakaan, enkä varmaan tulekaan. :) Kun on nyt lukenut tätäkin ketjua, ja muutenkin se ensinnäkin näytti vähän epäilyttävältä, ja muutenkin on hirvee vaikee kiinnittää ja kaikkee.. :pihalla: :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Ken_G

Dunan mukana tullut Ferplast Sippy toiminut meillä moitteetta lähes 4 vuoden ajan ja käytössä edelleen. Helppo kiinnitys eikä vuoda lainkaan.

Nilla

Eiks tosta oo vaikeeta vaihtaa vesi?  :pihalla:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tatu

Lainaus käyttäjältä: "Hamsutypy"Eiks tosta oo vaikeeta vaihtaa vesi?  :pihalla:
No mitä se nyt meillä oli hetkellisesti käytössä, niin mun mielestä kyllä on.. Täytyi avata miniduna kokonaan että sai sen pullon poies sieltä. Ja häkissä kun oli kiinni niin täyty aina ruuvata ne keltaset sydeemit (voi kun selkeetä) auki että sai koko pullon irti. :D Ei oikein mun juttuni tuommoinen pullo, tosiaan tuolla sängynaluslaatikossa se on pölyyntymässä..

Ken_G

Meillä on sen mallinen, että se pullo on dunan ulkoseinässä imukupeilla olevassa kiinnikkeessä. Dunan pohjaosan yläreunassa on kolo, josta metallinen juomaputkiosa menee sisään. Irrotus ja kiinnitys takaisin vie muutaman sekunnin.

maarit

Lainaus käyttäjältä: "Tatu"No mitä se nyt meillä oli hetkellisesti käytössä, niin mun mielestä kyllä on.. Täytyi avata miniduna kokonaan että sai sen pullon poies sieltä. Ja häkissä kun oli kiinni niin täyty aina ruuvata ne keltaset sydeemit (voi kun selkeetä) auki että sai koko pullon irti. :D

Näin juuri ja jos sielä pullossa oli vähänkää vettä jäljellä kun vaihdat uuden veden niin se oli joko sylissä tai lattialla se vesi kun sitä pulloo yritit saada irti.

Somnium

joo. mä heitin tommosen suoraan roskiin joka oli dunan mukana :P ihan kummallinen vempele
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

-Sonsku-

Mäki kattelin yhessä eläinkaupassa dunaa, jonka varmaan ostankin, mutta siinä tulee kans mukana tuollanen Ferplast Sippy -juomapullo... Taidan kyllä ostaa jonku toisen siihen!  :roll:
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa

maarit

^joo,suosittelen ostamaan muun pullon siihen.Sillä Sippy pullolla ei tee yhtikäs mitää.

mezurashii

meillä on kahdella robolla sippyt, hyvin ne on osanneet käyttää eikä ole vuotaneet. se vain häiritsee että veden vaihto on hankalaa, pitää aina dunaa aukoa kokonaan että saa pullon irti.
meillä on kolmaskin sippy jossain, mutta se vuotaa :/
Kotona tepastelee 2 syyrialaista, 3 roborovskia, talvikko ja kaksi koiraa<3 \":)\"