• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

tammenterho

Lk creme naaras sai toissa yönä 6-8 muksua. Robojen kanssa kävi vähän hullusti: emo synnytti 4 kuollutta poikasta. Cämpsyjä tuli viime yönä 7 poikasta  :sydan:

Sintturainen

Meillä tuhisee viikon ikäiset kakrut pesässä. Yhdistelmästä Sateenkaaren Frontside Ollie (lk hopeasoopeli) - Helena Hiirenvirna (lk karamelli). Toinen syyspoikue laitettiin tilaukseen viime yönä, yhdistelmä ois Mustikkamaan Paraabeli (lk minkki) - Sateenkaaren Gesäkissa (lk creme)...  Että lk muksuja odotellaan  :icon_cheesygrin:

wiidii

^Tuliko ruskeasilmäisiä?  :hyper:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

En tiiä vielä. Eilen tuli viikko ikää. Mä oon aika huono näiden ruskeasilmäisten kans... Pesässä on kuitenkin 4 tummempaa ja 5 vaaleampaa muksua..

Sazki

#1009
Nyt olisi vihdoin tulossa rex poikue...  :icon_cheesygrin: Yhdistelmästä Rexona, pkr hopeasoopeli x Naega Jeil Jal Naga*, lkr soopeli  :sydan: nimiteemakin päätetty, Heli Kajon kappaleiden mukaan menee nimet  :mhappy:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Hilmeliini

Voi julmuutta saski, just nyt tulee kaikilla namipoikasia kun mulla tilat on totaalisen loppu  :kankaalla:
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Eve87

Meilläkin Inkalla pientä vauvamasua havaittavissa. Saas nähdä huijaako, vaiko ihan oikeasti sieltä on tulossa pitkästä aikaa syrkkipoikue  :hyper:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Ely

Mä näin ekaa kertaa kuolleen poikasen omassa kasvatuksessa, taisin olla siihen syynä kun siirsin liian myöhään mamman terraarioon ja saatoin nostaessa osua vatsaan :icon_cry: 8 tervettä muksua jäi kuitenkin jäljelle, kuolleen poikasen pistin madolle.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

tammenterho

Meille syntyy talvikoita lähipäivinä  :sydan: Emon masu on iso! Yllätti ihan täyin. Pariskunta ollu kesäkuusta asti yhdessä. Ehdin jo luulla, ettei muksuja tule.

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: Ely - 27.09.12 - klo:17:05
Mä näin ekaa kertaa kuolleen poikasen omassa kasvatuksessa, taisin olla siihen syynä kun siirsin liian myöhään mamman terraarioon ja saatoin nostaessa osua vatsaan :icon_cry: 8 tervettä muksua jäi kuitenkin jäljelle, kuolleen poikasen pistin madolle.

En mä nyt usko että pelkkä mahaan osuminen nostaessa aiheuttaa poikasen kuoleman. Mä oon aika lailla loppuun asti noita mammoja käsitellyt hellävaroen, ja en oo huomannut sen enempää poikaskuolemia... Joskus niitä vaan tulee...
Ja nytkin mulla on kyllä oikeesti hullu mamma tuolla dunassa, laskettu aika on parin päivän sisällä ja tuo kiipeilee kattokaltereissa tömpsähtäen aina välillä mahansa kans alas  :teipit: Jospa ne kuitenkin hengissä pysyis tuon kyydissä...


GaneshaX

Jeps, välillä niitä poikaskuolemia vaan tulee.

Karsein löytö, minkä olen tehnyt dunasta tähän mennessä on ollut poikasen kallo ja selkäranka, josta on kaluttu kaikki muu...(hieman alle kaksi viikkoisen)  Siinä vaiheessa olin että yöks  :umpfh:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Katitar

meillä laitettiin roboja tilaukseen ensimmäinen päivä. yhdistelmä on omakasvatti Ding-A-Ling ja uroksena Colbronde's Upwell. normaaleja pitäis tulla kaikista jälkeläisistä.. toivottavasti mahdollisimman kivoilla kulmiksilla. molemmilla vanhemmilla on erityisen kivat kulmikset. periyttäisivätpä niitä.  :sydan:

puolenkuunpaikkeilla toinenkin yhdistelmä suunnitelmissa.. ja loppuvuodelle vielä kaksi lisää. hukunkohan kohta robosiin?  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

GaneshaX

^ Ei kai robosiin huku niin helposti, nehän menevät niin pieneen tilaankin  :icon_mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Meillä synnytetään  :icon_arrowd: Harvoin näin iltaruokinnan aikaan on ollut synnytys kesken, mutta nyt oli... Toivottavasti kaikki menid hyvin, mammalla oli kylåä melkoinenrY maha..

Sintturainen

Hitsi mitä virheitä tulee.ku kännyllä naputtaa, ihan väärä hymiökin    :haha: