• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere, 23.2.2013

Aloittaja P4tt4, 27.11.12 - klo:16:25

« edellinen - seuraava »

serkkU-

Täältäkin ollaan tulossa, ainakin näillä näkymin :)

Sazki

#16
Me ollaan myös tulossa 8 hamsterin voimin.  :icon_mrgreen:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

P4tt4

kutsua ootellaan :) tänne tullaankin kahden robon voimin. onko täällä muuten hinnasto osallistumisessa suht sama kun gg, vai kenties halvempi kun "pienempi" kun eks se grandi oo aina semmoi iso juttu :D
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Katitar

kyllä noissa näyttelyissä aika samat hinnat taitaa olla kaikissa. :) mekin ollaan kait tulossa.. ellei kaikilla naarailla oo sit penskoja.  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Tinjau

Mä täs mietin et ulkomuotoon tarvii siis ensvuonna rekisteröitymisen ? Näin mä kuulin. :) ollaan tulossa !

P4tt4

Jos muokkaatte ekaan viestiin tuomarin, sihteerin ja assarin (tehän kai pystytte mun viestejä muokkaamaan) niin mut siis tosiaan saa laittaa lasten lemmikkisihteeriks :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 01.12.12 - klo:17:29
Mä täs mietin et ulkomuotoon tarvii siis ensvuonna rekisteröitymisen ? Näin mä kuulin. :) ollaan tulossa !

Rekisteröintipakko ei ole voimassa ensimmäisessä näyttelyssä.

Ilmoittautumishinnat ovat aina samat.

wiidii

Toimihenkilöt laitetaan hakuun vasta ensi vuonna koska näyttelykin on vasta silloin. Pelkkä lasten lemmikkiluokkaa ei voi sihteeröidä/assaroida vaan LL on aina jonkin muun lemmikkiluokan tuomarin arvosteltavana (esim. kääpiöhamsterien kanssa). Tällöin kys. luokille tarvitaan vain yksi sihteeri.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

P4tt4

Lainaus käyttäjältä: wiidii - 01.12.12 - klo:19:32
Toimihenkilöt laitetaan hakuun vasta ensi vuonna koska näyttelykin on vasta silloin. Pelkkä lasten lemmikkiluokkaa ei voi sihteeröidä/assaroida vaan LL on aina jonkin muun lemmikkiluokan tuomarin arvosteltavana (esim. kääpiöhamsterien kanssa). Tällöin kys. luokille tarvitaan vain yksi sihteeri.
jooo tiesin ton, mutta haluun olla siinä missä LL :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

gimlixx

Oi hitsi, olikohan SMY:llä näytsi samana päivänä/viikonloppuna... Toivottavasti ei, niin voisi tänne tulla. :)

Hilmeliini

Täältäkin ollaan tulossa, ellei mitään maailmaamullistavaa ihmekäännettä tai töitä ilmaannu samalle päivälle.

Kun kerrankin pääsee autolla eikä tarvii junalla kituuttaa kassien kanssa, mä taidan raahata kaikki kynnelle kykenevät näytseilemään  :icon_mrgreen:
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Ana

Oisko tälle näyttelylle vielä mahdollista vaihtaa päivämäärää? 23 ei passaa ja ois kiva päästä tulemaan. VAionko paikka jo varattuna?

Humselo

Lainaus käyttäjältä: Ana - 16.12.12 - klo:15:56
Oisko tälle näyttelylle vielä mahdollista vaihtaa päivämäärää? 23 ei passaa ja ois kiva päästä tulemaan. VAionko paikka jo varattuna?

Mä mietin ihan samaa. Tuo kun sattuu olemaan se viikonloppu jolloin Hesalaisilta loppuu hiihtoloma ja Keski-Suomalaisilla alkaa hiihtoloma. Näin ollen me ei varmaankaan olla ainoita jotka ei ole paikalle pääsemässä.

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Ana

Toivottavasti joku hallituslainen lukee tämän koska eikös tiistaina ole kokous, jossa päätetään ne päivämäärät jo. 

tiiahei-

Ihan heti en usko että alustaviakaan päivämääriä aletaan parin ihmisen takia muuttelemaan, mutta ainahan sitä kannattaa kysyä  :icon_e_wink: