Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Snow Hurricane

Tulossa ollaan  :icon_e_biggrin:
- Pari juoksupyörää
- Pari sellaista pitkää pajusiltaa
- Kuljetusboksi
- Rapunzel HamsteriMixiä
Saako terraarioon viritettyä mitään tasoa ylös? Tulevan hamsterin terra on metrin pitunen, 40cm levee ja korkeuttakin löytyy 50cm. Onko kellään mitään ideoita?  :icon_e_smile:

Lumin terra on muuten saman kokoinen mutta 10cm matalampi. Siihen ei oikein saa kunnolla mitään tasoja.  :prll:
Rapunzel HamsterMixiä pitäs käydä ostamassa lisää
Tosiaan aika monet kutsuu munkin hamsteria rotaks tai hiireks.  :nuija:
Oon tulossa (:
Lumi asustelee mun huoneessa terraariossaan. Oon tottunu siihen pieneen meteliin mitä se sielä terrassa pitää. Enää ei haittaa juoksupyörän natinat tai pieni nakertelu.  :icon_cheesygrin: Mut sehän on niin ihmisestä kiinni että tottuuko meteliin.
10.10.12 - klo:16:32
Vevve, sitähän minäkin, mut mulle ollaan tultu sanoon että sipsipurkkien materiaali on haitallista. Eli ei oo tarkennettu mitä materiaalia tarkotetaan.  :nuts:
Riippuu ihan, minkalaisen siivouksen teen. Lumilla on suuri terraario, ja jos teen sille jonkun suursiivouksen niin kyllähän siihen aikaa uppoaa. Mutta jos on vaan joku tämmönen pienempi siivous (päällyspurujen vaihto, ruuan ja veden vaihto, pesämökkien tyhjennys jos tarvetta jnejne.) niin menee siihen huomattavasti vähemmän aikaa.
Hamsteri taitaa olla pitkästynyt. Minkä kokonen sen häkki on? Lisää häkkiin lisää erilaisia virikkeitä ja katso jos auttaisi. Ja kuten tuossa ylempänä jo sanottiin, tyytyväinen hamsteri ei yleensä pure häkkiään.
09.10.12 - klo:13:38
Tuo sipsipurkki hamsterille asia on saanut aika monenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mielestä hyvä virike, joidenkin mielestä sen materiaali on haitallista. Mitäs mieltä täällä ollaan? Ku tuos ois mulla sopivasti yks tyhjä pringles-purkki joka ois hyvä virike, ellei oo jotain haittaa (?)  :icon_smile:
05.10.12 - klo:18:20
Lumilla on häkissä mm. puinen taso, pajusilta, juoksupyörä, heinäpesä ja muita piilo-/pesäpaikkoja, sellainen häkin katosta riippuva "taso", pari halki leikattua vessapaperihylsyä ja muutama metsästä haettu oksa. Välillä häkissä on myös heinää virikkeenä.
Nimi: Snow Hurricane
Kutsumanimi: Lumi
Sukupuoli: Naaras
Laji: Syyrialainen hamsteri
Syntymäaika: 24.7.2012
Muuttopäivä: 15.9.2012
Väri: Lk luonnonvalkoinen
Itse olin 11-vuotias kun sain ekan hamsterini. En osaa kyllä sanoa mitään "alaikärajaa".