• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

piksu

#75
^^ kiitos  :oops:
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Omppu

#76
Jos rakentaa hamsulle tikkaat, niin kannattaako ne kiinnittää esim. erikeepperillä vai pienillä nauloilla?
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )

piksu

#77
Lainaus käyttäjältä: "Omppu"Jos rakentaa hamsulle tikkaat, niin kannattaako ne kiinnittää esim. erikeepperillä vai pienillä nauloilla?

Meillä ainakin on ihan kahdet tikapuut pärjänny pelkällä liimalla. Noihin tasoihin nakuttelin parit naulat pitään jalkoja kiinni liiman lisäksi..
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Vilma

#78
Hienoja tasoja Piksulla. Voisi itekin yrittää väsäillä tuollaisia.
Kivan näköisiä (:
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

piksu

#79
Kiitos Artemis.  :)  Minäkin voisin niitä väsäillä lisää ja pistää etiäpäin, harmi kun postikulut on niin kalliita.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

-karo\\

#80
Meilläkin on kääpiöille oma puuhaboksi; korkeus 43cm, pituus 79cm, leveys 58cm ja pohjalla purua noin 15cm.
Tässä kuvaa vähän toisesta kulmasta:


Joskus annoin täällä ohjeet tuohon pajupalloon,(sopii siis kääpiöille!) nyt siitä on kuvakin:


Ja olen väsännyt nuita paperimökkejä tusinan:
koiruus ja syyrialainen ?

noora

#81
Mulla on terran seinään kiinnitetty sellanen puoliympyrän muotonen amppeli, jonne vie tikapuut. Se on lempi nukkuma- ja kiipeilypaikka. Tasojen virkaa toimittaa semmonen teline missä yleensä säilytetään shampoopulloja kylppärissä. Yhden yhteisen illan perusteella näyttäisi siltä että Kaiku tykkää kovasti kiipeilystä. Myös syrkkikokonen pahviputki on suosittu.

cibi

#82
Itse ostin yksi päivä Oulun Lilzoosta tällaisen >
//http://www.haustierbedarf.at/images/tunnelsystem.jpg?osCsid=23ca9ccc135cf6b0125bd659c8e572dd
tunneli systeemin mutta koska hamsuja ei vielä ole niin sen pidettävyydestä en tiedä x)
Mutta gerbiilit tykkäävät o/
Kaksi roboa ja gerbiiliä + kiinari poju :>

Poissa
11-13.7

piksu

#83
^Onko tuo ihan syrkin mentävä?
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

cibi

#84
Jos minulta kysyit niin empä oikein usko. Kääppäreille sen ostin. x)

Mutta meidän nuoret gerbiilit kyllä mahtuvat ^^
Kaksi roboa ja gerbiiliä + kiinari poju :>

Poissa
11-13.7

piksu

#85
^ Juu, sulta kysyin :) Tuosta kuvasta vaan ei nähnyt että mahtuuko syrkit. :) On kyllä kivannäköinen!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Kiiasa

#86
Mä tein tollasen mökin, mutta siit tuli ihan löysä ;s  Siis sellane et ihaku papereit ois vähä laittanu päällekkäin ;S    ja sellane "ei tiivis" Mitä mä tein väärin?  teil näytti olenvan tollasii kovii... Tein talouspaperista, oisko vessapaperi parempi? Ja kuinka paksusti sitä piti laittaa?  Siis se oli iha vähä kovat, mut ei tarttunu yhtee ja ku nosti ni puolet tippu  :(
Iitu <33

MurderDoll

#87
Lainaus käyttäjältä: "cibi"Itse ostin yksi päivä Oulun Lilzoosta tällaisen >
//http://www.haustierbedarf.at/images/tunnelsystem.jpg?osCsid=23ca9ccc135cf6b0125bd659c8e572dd
tunneli systeemin mutta koska hamsuja ei vielä ole niin sen pidettävyydestä en tiedä x)
Mutta gerbiilit tykkäävät o/

Itse ostin samanlaisen talvikolleni. Meillä ollaan ainakin tykätty kovasti :D
Vili & Hippu <3

piksu

#88
Lainaus käyttäjältä: "Kiiasa"Mä tein tollasen mökin, mutta siit tuli ihan löysä ;s  Siis sellane et ihaku papereit ois vähä laittanu päällekkäin ;S    ja sellane "ei tiivis" Mitä mä tein väärin?  teil näytti olenvan tollasii kovii... Tein talouspaperista, oisko vessapaperi parempi? Ja kuinka paksusti sitä piti laittaa?  Siis se oli iha vähä kovat, mut ei tarttunu yhtee ja ku nosti ni puolet tippu  :(

Tarkotatko tota vessapaperi-iglua? Laitoitko tarpeeksi sumutinpullolla vettä? Annoitko sen kuivua kuinka kauan? Itellä ainakin sen kuivuminen kesti muutaman päivän ja sen aikana oli semmonen pehmee. Ja kun sitä sumutteli (siis kun vuoras sitä kuppia paperilla) niin jos oli liian vähän vettä, se meinasi paineltaessa tarttua sormiin. Laitoin n. 7millin kerroksen paperia.
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Kiiasa

#89
Lainaus käyttäjältä: "piksu"Tarkotatko tota vessapaperi-iglua? Laitoitko tarpeeksi sumutinpullolla vettä? Annoitko sen kuivua kuinka kauan? Itellä ainakin sen kuivuminen kesti muutaman päivän ja sen aikana oli semmonen pehmee. Ja kun sitä sumutteli (siis kun vuoras sitä kuppia paperilla) niin jos oli liian vähän vettä, se meinasi paineltaessa tarttua sormiin. Laitoin n. 7millin kerroksen paperia.
Juu, tarkoitin.. annoin kuivua päivän, ja kyllä vettä oli paljon :D ei se kyllä tuntunut märältä, ne vaan irtoilivat ;S jos kokeilen uudestaan ja kerron sit miten kävi ;)  Muuten, tein talouspaperista, olisiko vessapaperista parempi? Mun hamsteri tuhos sen yhen yös  :lov Varmaan ku se oli niin "löysä ":D
Ja mä laitoin pulla sudil vettä  :oops:
Iitu <33