• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Äänestys - oletko SHY:n jäsen

Aloittaja Mustikkamaan, 18.07.07 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

Oletko Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsen?

Kyllä
114 (53.5%)
En
42 (19.7%)
En, mutta aion liittyä
57 (26.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 207

Äänestys päättynyt: 18.07.07 - klo:08:40

maria-helena

#45
Njippii! Nyt olen. :haha Muistin vihdoinkin liittyä. Seuraava poskari taitaakin tulla vasta ensi vuoden puolella..

Juuli

#46
Aion liittyä.
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

AnsaLucia

#47
Toki olen. Heti liityin kun ekan hamsteri oli kotiin tullut.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Meii--

#48
Liityin kuukaus tai pari sitten :D
Lyllerö 18.11.2006 -->
Talvikko, normaali <3

maarit

#49
Kyllä olen,juuri vastikään liityin.  :)
Tällä hetkellä hamsteriton

AnZu

#50
En ole jäsen. En koe, että yhdistys voisi tarjota minulle sen kummempaa, kun hamsteri on minulle vain lemmikki, enkä ole niistä sen enempiä kiinnostunut. Harrastan esim kaneja enemmän, mutta en silti kuulu edes kaniyhdistykseen.
*Soundlover\'s Harry Potter "Ron"*
RIP Soundlover\'s Asteroid "Harald"
RIP Oodi

Theo

#51
Aion ehkä liittyä. Tuosta poskipussista voisi olla hyötyä :) Näyttelyitä en harrasta ja tulen tuskin koskaan harrastamaankaan. Hamsteri aiheisia lehtisiä ym. on ikävän vähän...

EDIT: Nyt olen sitten jäsen. Hoitopussia odotellessa :poppis:
Muistoissamme Hyny sekä Theo
Poistuivat sateenkaaren tuolle puolen 6.2.2008

GaneshaX

#52
Tietysti olen jäsen :mrgreen:

Mähän olen oikea yhdistysjäsen addikti. XD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#53
En, mutta aion liittyä hyvinkin pian  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tiituz

#54
olen, juuri tammikuussa liittynyt  :D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Sarantha

#55
Minun mielestäni Poskipussissa on paljon hyvää tietoa ja monipuolisia juttuja jo ihan lemmikkiharrastajallekin, eivät ne aiheet siellä pelkkää jalostusta ja näyttelytuloksia ole (joidenkin muiden lajiyhdistysten lehdistä olen tällaistakin kuullut)! Joten siinä mielessä se jäsenmaksu on minun mielestäni ihan hyvä investointi vaikka vain yhden hamsterin perheessäkin. Jäsenmaksu on kuitenkin sen verran alhainen, että se on ihan hyvä investointi vaikka vain "pelkästä" lehdestä.

Toisaalta kun harrastaa useampaa lajia, ei välttämättä voi liittyä kaikkiin mahdollisiin yhdistyksiin. Minullakin on tällä hetkellä hamstereiden lisäksi kani, marsuja ja hiiriä enkä kuulu mittenkään noiden lajien yhdistyksiin. SHY:een olen kuulunut nyt reilun vuoden, sen lisäksi maksan eläinrintamalta ainoastaan Kennelliiton jäsenmaksua.
Talvikkoharrastusta 2006-2008.
Kotona tällä hetkellä 2 gerbiiliä, 2 maatiaiskissaa & bordercollie.

Mort

#56
Olin vuoden jäsen ja veinkin talvikkoni näyttelyyn. Toisella hamsullani on nikki ja talvikko on aivan villi eikä sitä voisi näyttelyyn viedä joten en enää ole jäsen. Kaiken tiedon taas löydän täältä foorumilta.

Mustikkamaan

#57
Mä en oo myöskään muiden lajiyhdistysten jäsen (paitsi gerbiileihin olis tarkotus liittyä ja öö... frettiyhistyksen jäsen olen), koska niiden lehdissä ei oo mulle mitään kivaa (just tyyliin jalostusta ja näyttelyjuttuja, jotka ei kiinnosta kun en harrasta sitä puolta). Niin ja herppiyhistykseen yritin liittyä mutta eivät lähettäneet vielä laskua, tarviikin laittaa uus anomus sinne... Ja SEYyn kuulun.

Mut siis pointtina on just sama kuin Saranthalla, että Poskipussi on ja tulee olemaan monipuolinen lehti täynnä asiaa jokaiselle lukijalle. Joku jalostusta ja näyttelyitä koskeva lehti ei palvele kuin murto-osaa hamsterinomistajista, että semmonen lehti on yksinkertaisesti BOOOOOOORING niille jotka ei harrasta. Sitäpaitsi mä ainakin tykkään että lehessä on muutakin, vaikka harrastankin jalostusta ja näyttelyitä. Must kaikki tarinat, sarjakuvat, piirrokset, runot, pakinat... kaikki on tosi mieltä piristäviä aina :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jennu

#58
Lainaus käyttäjältä: "Artemis"Kyllä olen:) Minulle ei vieläkään ole tullut uusinta jäsenlehteä, vaikka maksoin jäsenyyteni ja sain uuden kortinkin 17.6 näyttelystä :kieli


sama vika täällä... en tosin tiedä onko lehteä lähetetty vielä :kieli
kortti on voimassa sillä siitä ei ole kun jonkin aikaa (ei kuukauttakaan...) kun se tuli... lehteä ei vaan ole näkynnyt :|
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Maikkis

#59
^ Jos olet liittynyt jäseneksi vasta 1-2kk sitten, niin ensimmäinen lehtesi on helmikuun lehti, jonka pitäisi kaikille jäsenille kopsahtaa postiluukusta ensiviikolla :) (Poskipussin ilmastymiskuukaudet ovat helmi-, touko-, elo- ja marraskuu)