• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista

Aloittaja Tarja, 28.06.07 - klo:00:36

« edellinen - seuraava »

Pähkinä

#255
Minä olen käyttänyt ihan tavallista mustaa kartonkia (voi myös käyttää sinistä, jos tykkää), askarteluliikkeestä olen ostanut. Tulevat kasvit minun mielestä paremmin esille. Leivinpaperista olen myös tehnyt pienenpään altaaseen taustan. Tuolta löytyy ohje, kun laittaa hakusanaksi leivinpaperi. http://www.aqua-web.org

Somnium

#256
Meitsin isoveli löysi Jyväskylän Faunataresta tällasta terrataustaa ja 1,5 metrille tuli hintaa 9 euroa. Ei minusta kovin kallis varsinkaan kun tausta on niin siisti :)



Ja saman taustan toiselta puolelta löytyy tällainen kuva

"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

piksu

#257
^^ Vitsi tuo alempi on tosi hieno!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Giasa

#258
Minun hamsut asuvat ferplastin minidunassa 8) Kuvia ei ole, olisin käynyt näpsimässä pari mutta kamera on siskollani Meksikossa... Olen miettinyt akvaarion ostoa, mutta tyydyin sitten vain tuohon dunaan kun se on kumminkin paljon käytännöllisempi kuin painava akvaario ;>
[size=85]Ruudun takana Giasa, roborovskit Alfred ja Eevert, sekä gerbiilineidit Elyssiah ja Eleazar[/size]

Mia

#259
Minustakin duna on käytännöllinen.Varsinkin kun minulla on iso (ehkä 100x40) kokoinen. sitä on helpompi kantaa puhdistettavaksi yms.
Mei ?
Dille ?

piksu

#260
^^ Mistäs tuon kokoisia dunia saa ja millä hinnalla?
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Mia

#261
Lainaus käyttäjältä: "piksu"^^ Mistäs tuon kokoisia dunia saa ja millä hinnalla?
No mun duna on itseasiassa marsun,mutta ylhäällä kaltereissa on isot välit, joten hamsu pääsee niistä karkuun. Kannattaa sitten laittaa joku peinenpi verkko siihen vaan. Itse sain dunani kun äitini työpaikan ilmoitustaululla oli ilmoitus. Se maksoikin ruhtinaalliset 10 euroa.   xD
Mei ?
Dille ?

e??a

#262
^Ihan kivalla hinnalla noin iso duna! :huh :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

blood.and.tears

#263
Syrkin terra:


Robon miniduna:


Toisen robon muovilaatikko:
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

GaneshaX

#264
Pitäis varmaan ottaa vähän uutta kuvaa meiltäkin...
Mutta vähän vaikeeta kun kaikki hamsut on muutanu tilanpuutteessa keittiöön niin ettei sinne mahdu enää syömään :roll:

Hienoja asumuksia teillä :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Amanda

#265


Tässäpä meidän talvikko pojun terraario. Sisustus on jo uusiutunut, mutta tilaa on ainakin vipeltää tuolla :)
Keskellä menee iso puunrunko, takana on iso purukasa, missä voi kaivaa ja toi posliininen amme on hiekkakylpypaikka.

Juuli

#266
Amandalla tosi kauniisti sisustettu, ihanan virikkeellinen asunto! Ja blood.and.tearsilla myös hienot asumukset, varsinkin tuo syrkin terraario :)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

unkkis

#267
Tässä on meidän Untamon terraario. Kokoa on 68 cm x 40 cm x 40 cm (p x l x k).


Sisustus on vielä aika tylsä, koulussa on mulla tarkoitus tehdä ainakin riippusilta. :> Tason ja tikkaat sain valmiiksi perjantaina.

Anonymous

#268
pääsipäs Untamo hienoon kotiin :)

-Sonsku-

#269
Hieno terra Untamolla ja kaikilla muillakin!  :)
Meillä vipeltää yksi luonnonvalkoinen pk syrkki
+
Toinen karvaturri, pitkäkarvainen maatiaiskissa