• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

Eve87

Täällä seuraavaksi suunnitteilla tanskantuonnista jälkeläisiä.. yhdistelmä olisi Malthens Wisconsin, pk rs.hopeanharmaa - Wonderland's Inka, lk hopeanharmaa.

Paljon kauniita homotsygoottilapsosia  :sydan: (toivottavasti  :icon_cheesygrin: )
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Katitar

viimeiset vapaat poikaset lähtivät maailmalle eilen. ikäähän noilla oli ''jo'' 3 kuukautta. ei se vaadi kuin sen yhden kiinnostuneen ihmisen, joka laittaa sähköpostia.  :mhappy: seuraavat poikaset oliskin vasta suunnitteilla reilun kuukauden päästä..
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

tammenterho

Meidän syrkkipoikue on jo siisnä iässä, että kohta eroavat mammasta. Poikasista on tullut ihania kesyjä lössyköitä  :sydan: Muutama vielä kotia vailla ;)

Kovasti odotellaan cämpsy- ja talvikkomuksuja. Yksi talvikkopari ja kaksi cämpsy paria ollut yhdessä noin 3 viikkoa.

Vevve

Mulla on kamala poikaskuume!  :hyper: Tuntuu orvolta kun edelliset syntyi viime toukokuussa, siispä olen yhdistellyt vaikka mitä. Jokaista kasvatussorttia  :jiihaa:

Tänään yhdistin kiinaripariskunnan, normaali laikukas Goldilock's Leningrad x normaali Goldilock's Manzanita Post:

Sintturainen

^Nehän selvästi pussailee <3

Mulla sama juttu, johan tässä on pentuja ikävä ku viimesimmä synty toukokuun alussa....

Janika S.

Mäkin tahtoisin jo noita muksuja mutta elukat ilmeisesti päättänyt toisin  :tongu:
Täytyy koittaa toista urosta tuolle syrkille
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

tammenterho

Eilen lähti suurin osa syrkkipoikueesta maailmalle. Kotiin jäi pk luonnonvalkoinen uros. Seuraavat syrkit luvassa loppusyksystä. Sininen cämpsynaaras on paksuna  :loov:

tammenterho

Kävin äsken katsomassa cämpsyemoa ja pesässä näkyi olevan 5 muksua  :kankaalla: Ei tarvinnut häiritä emoa eikä siirtää pesäaineksia, kun pesä oli niin hyvin näkösällä.

jonna

#968
Meillä on laitettu alulle kaksi varsin mielenkiintoista syrkkipoikuetta.

Toinen on Englannin tuonti creme roan uroksen eka poikue, niitä roan-lapsia odotellessa...toiseen taas hartaasti toivon syntyväksi kuparia, edellytykset pitäisi ainakin olla kohdillaan.

Piinaavat pari viikkoa tiedossa... :D

Ely

Zure-poika pääsi taas hommiin kun yksi linja meni pilalle, tällä kertaa morsmaikkuna on tanskalainen hopeasuklaa kk :sydan:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

AnsaLucia

Koska olen niin taikauskoinen, en arvaa koskaan hiiskahtaakaan suunnitelmista tai poikasten syntymästä ennen kuin poikaset ovat riittävän isoja. Mutta nyt on pakko hehkuttaa: meillä on vajaan parin viikon ikäinen poikue hopsulapsia sekä keltaisia kämpsylapsia  :hyper: :hyper:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ana

No niin mää laitoinkin sähköpostia. Niistä varmaan jo värejä ainaki näkee :)

GaneshaX

Mä olen myöskin aika hiljaa ekat pari viikkoa, vaikka myymisen kannalta täällä syrjäkyläl olisi hyvä mainostaa aikasin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

tammenterho

Meillä on yhdistetty kääpiöissä useampi yhdistelmä.

Robot:
Kajauksen Sankari (normaali laikukas) + Hyacintti (normaali laikukas)
Erityisen Kirkas (isabella husky) + The Godmather (normaali)

Talvikot:
Augusto (helmiäisnormaali) + Vipeltäjä (normaali)

Campbellit:
Kuu-Ukko (normaali) + Peppermint´s Carla (musta umborous)
Saarnamies (argente) + Najadi (opal)
Geishas Black Star (musta täplikäs) + Selene (sininen)

wompatti










Vähän on värit hakusessa meni uusiksi.. eli ei noi ehkä kaikki 4 olekkaan cinnamonia vaan onkohan 2 tai 1 niistä hunaja kyyhkiksiä? ainakin tuo yksivärinen koska sillä puuttuu poskimerkit. Kuitenkin kuultaa hieman kellertävää ettei pelkkä kyyhkis.. mutta entä tuo toinen vn poikanen?  toinen on vinnamon vn toinen?? sitten on musta ja musta vn ja kaksi normaali umbrorus vn