• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Pikkujoulu-Petshow, 27.11.2010 Lempäälä

Aloittaja Marla, 29.09.10 - klo:16:45

« edellinen - seuraava »

Marla

#15
Tässä pikkuhiljaa mietin jo, millä kokoonpanolla tänne lähtisinkään... Meinasin pitkittää ilmoittautumista tuonne viimeiselle päivälle, jotta lähempänä osaisin katsoa paremmin, tuodako tuota vanhusta vaiko ei, mutta kun näköjään veteraani on kumminkin ilmainen, ei se niin tappiollista ole, jos en kumminkaan tuo. Ja kaiketi voi peruakin vielä ilmoaikana, että parempi vaan laittaa hyvissä ajoin ilmoittautumiset, eikä sitten sumassa.

iidaer

#16
Tänne ollaan tulossa, Messariin ei mennäkään. Hamsuja en roudaa mukanani mutta pari marsua tulee kyllä.

Saana

#17
Ihanaa! Martina Munther lupautui tuomaroimaan hamsterit! Koska Viiru käy laittamassa Lemmikkimessuilla SHY:n pistettä pystyyn niin arvostelut alkavat hieman myöhemmin. Tarkempi aika ilmoitetaan nettisivuilla pian. :)

Henni

#18
Olen luultavasti tulossa muutaman hamsterin kanssa. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

nennu

#19
Viiden hamsun kanssa tulossa ollaan  :)

Saana

#20
Ilmoaikaa on vielä mukavasti jäljellä (vika ilmopäivä 17.11), mutta muistuttaisin vielä kaikkia, että näyttelyyn ei ole jälki-ilmoittautumismahdollisuutta! Pinan sivuilla on nyt lista hommista, joihin voi ilmoittautua. Palkaksi ahkeroinnista saa lämpimän ruoan + kahvin + talkookortin, joka oikeuttaa mm. ilmaiseen ilmoon. Hamstereilta puuttuu assari ja on sielä vielä muutakin hommaa tarjolla.

Henni

#21
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Ihanaa! Martina Munther lupautui tuomaroimaan hamsterit! Koska Viiru käy laittamassa Lemmikkimessuilla SHY:n pistettä pystyyn niin arvostelut alkavat hieman myöhemmin. Tarkempi aika ilmoitetaan nettisivuilla pian. :)

Tietääkö joku että kun tule hamsterin kanssa ja Pinan sivuilla luki että hamsterien arvostelut alkaa klo 11 niin pitääkö silti olla paikalla viimeistään tuolloin klo 10? Vai riittääkö esim puoli yksitoista. Ei tarvitsisi lähteä niin aikaisin ajamaan. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Marla

#22
^ Mulla ei ole tuosta tietoa, mutta jos joku tietää, niin mullekin kelpaisi info, vaikka matka ei pitkä olekaan, mutta kyydin taholta myöhempi parempi. :D

Sain nyt aikaiseksi ilmoittaa tuonne viisi hamsteria; uroksia ja naaraita, ikähaitarikin laidasta laitaan. :)

Henni

#23
^Lähetin Pinalle viestiä tuosta asiasta


Viestini:

Hei
Ilmoitin tuonne pikkujoulu-petshowhun kolme hamsteria ja niiden arvostelut
alkavat näköjään vasta kello 11, joten kysyisin että pitääkö silti olla
paikalla jo kello 10? Vai riittääkö esim puoli yksitoista? Tulen vähän
kauempaa ja olisi mukava, jos ei tarvitsisi lähteä niin aikaisin ajamaan.
T: Henni Haatainen


Vastaus:
Moikka!
Riittää, että olet paikalla klo. 10:30
-Johanna-
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Marla

#24
^ Oi, kiva juttu. :) Ei sitten millään itselleni tullut heti ekaksi yksinkertaisesti kysäistä tuota... :oops:

Saana

#25
Tänään on sitten viimeinen ilmopäivä! Ainakin Pinan sivujen mukaan talkooporukkaa tarvitaan vielä moneen hommaan. Mm. hamsteriassarin (homma sopii vaikka aloittelijalle) paikka on vielä auki. Tehtäviin opastetaan! Käykääpäs siis ilmoittamassa itsenne ja eläimenne. :)

Lisette

#26
Äh, mä oon ihan mahdoton näiden näyttelyyn ilmottautumisten kanssa :D Mun piti kerrankin tehä kaikki ajoissa, mutta taas se jäi tähän viimeseen tinkaan.  En oo vielä lähettänyt tota ilmottautumista. Oon kirjottanu valmiiks viestin, mutta maksaja on jossain. Voiko viestin lähettää ja maksaa vasta vähän myöhemmin (tänään kumminkin) ?
[size=85]ex-feliX.[/size]

Saana

#27
^Voi.

Saana

#28
Johanna muistutteli hamsuporukoita, että monelta puuttui kuitti ilmojen mukana. Aamu sujuu nopeammin ja helpommin, jos kuitti on lähetetty etukäteen, mutta se täytyy kuitenkin viimeistään näyttelypaikalla näyttää. Eli vielä voi lähetellä kuitteja osoitteeseen johanna.revonniemi ät gmail.com

EDIT//
Syrkkejä on ilmoitettu 41kpl ja kääpiöitä 27kpl. Assari hamstereille on löytynyt, mutta suuren määrän vuoksi etsinnässä on vielä toinen sihteeri. Tai oikeastaan kolmas, koska minäkin voin välillä sihteeröidä. :) Pääasia, että homma hoituisi sutjakasti.

Veda

#29
Neljä hamsutinta tuli ilmoitettua tänne  :) kaksi talvikkoa, yksi robo ja yksi kiinari. Haittaako muuten kauheesti jos pari kuljetusboksia on isompia kuin kääpiökokoa? Ei tarviisi lähteä ostamaan tähän saumaan...