• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Henni

Kiitos :icon_smile: Tämä on jo paljon parempi.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ely

Lainaus käyttäjältä: Ken_G - 08.03.12 - klo:15:59
Näenkö unta..? Mikä tämä uusi foorumin ulkoasuhirvitys on vai onkohan koneeni sekoamassa. Ihan puskista tuli. Pitää katsoa kotona uudelleen, josko se vanha olisikin edelleen tallella. Huh huh.

Ihan puskista tuli tämäkin itkuvonku :D Not  :icon_e_biggrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Tiu

En kyl tajuu paljonkaa täst uudest foorumist...  :icon_sad: Ei näy enää kaikkii kuviakaan näistä ihanista hamstereista  :anksti:
Meillä temmeltää
Yksi pk hopeakyyhkynharmaa syrkkipoika Hattivatti "Hapsu"
Sekä kaksi tyttö cavalieria Tara ja Titine
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


lentsu

No nyt mäkin sain vastaa-napin tohon. Olin hetken ikään kuin bannattuna.  :pilehile: 

Mun mielestä uusi ulkoasu on parempi kuin vanha. Mutta se tietty ei ollut kiva tunne ettei päässyt kirjoittamaan mitään hetkeen.  :nuija:

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: Ely - 08.03.12 - klo:17:55
Ihan puskista tuli tämäkin itkuvonku :D Not  :icon_e_biggrin:

Joopa joo itkuvonku itelles vaan. Kyllähän se on ihan tuttu ilmiö, että kaikilla foorumeilla missä tekeminen perustuu pienen joukon pyyteettömään vapaaehtoistyöhön, on kaikki vähänkin kritiikiksi tulkittava itkuvonkua. Kun ilmaiseksi saa eikä itse ole mukana tekemässä, on tietysti aina parasta olla hiljaa. Tiedetään. Ja hassu hymiö perään  :yea:

Ely

Lainaus käyttäjältä: Ken_G - 09.03.12 - klo:08:45
Joopa joo itkuvonku itelles vaan. Kyllähän se on ihan tuttu ilmiö, että kaikilla foorumeilla missä tekeminen perustuu pienen joukon pyyteettömään vapaaehtoistyöhön, on kaikki vähänkin kritiikiksi tulkittava itkuvonkua. Kun ilmaiseksi saa eikä itse ole mukana tekemässä, on tietysti aina parasta olla hiljaa. Tiedetään. Ja hassu hymiö perään  :yea:
Kritiikin määritelmä: "Arvostelu tai kritiikki on arviointia, jossa tarkoituksena on arvosteltavan asian arvon tutkiminen, pohtiminen ja määrittely. Kritiikkiä esitetään arvottamalla. Arvottaminen vaatii tavallisesti, että arvostelija tuntee arvioitavan asian tai siihen liittyvän kokonaisuuden perusteellisesti ja pystyy analysoimaan sitä."

Se mitä teet ei ole kritiikkiä vaan uhmakkaille teini-ikäisille tyypillistä ulinaa josta ei pystytä päättelemään mikä arvostelun kohteessa on oikeasti vialla :D Niitä mielipiteitä ei kukaan pakota tuomaan esille jos niiden tarkoituksena ei ole kuin angstinen provosointi, asiallinen ja rakentava kritiikki on taas aina tervetullutta ;)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Eve87

Minulta pointsit uudelle forkalle. Tulee toimimaan varmasti paremmin kuin entinen  :peukku:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Joku

Täälläkin tykätään  :icon_mrgreen: Eihän entisessäkään ollut mitään vikaa mutta vaihtelu virkistää   :hauskaa:
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Meven

Voi miksi mä ikinä kävinkään suomi24:n hamsterikeskustelupalstalla.. Savu nousee korvista, kun vaan vilkuilee keskusteluja, joissa väitetään ties mitä ja kaikkea aivan humpuukia.  :anksti:

Nyt pohdin ja mietin, että jaksaisinko alkaa kumota väitteitä, mutta taidan jättää väliin. Eipä siellä taida ketään oikeat tiedot juuri kiinnostaa, kun hukkuvat väärien alle. Täytyy vain toivoa, että ajan saatossa ne viimeisetkin hamsuilijat löytää tänne foorumille.  :icon_rolleyes:

Ely

Meven oletkohan katsonut samoja keskusteluita kuin minä...  :icon_cheesygrin: Se on niin vessanseinämäinen paikka ettei sinne kannata lusikkaansa upottaa, vaan linkittää vaikka mieluummin tänne  :icon_e_wink:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

MortimerRiddle

Hauska nähdä uudistuksia - mutta varsinkin helpottavaa on se, että kaikki vanhat hymiöt löytyy!  :icon_e_wink:

Ainoat hamsufoorumit joilla käyn on tämän lisäksi Petsien syyrialaisyhteisö... ja siellähän on paljon porukkaa täältä, joten USEIMMITEN keskustelut on ihan fiksuja!  :icon_lol:
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Meven

Ely,
luultavasti olen. :D

Toista kertaa en taida käydä.. Eläinkauppoihin pitäisi jaella hamsteriyhdistyksen käyntikortteja, joita voisivat aina jakaa sitten hamsun oston yhteydessä, niin ehkäpä vääristyneitä tietoja saataisiin ajan kanssa korjailtua.. Vaikka tultaisiinko siinä sitten samalla "tukemaan" eläinkaupoista ostoa?

Joku

Nuo suomi24 eläinpalstat ovat kyllä lievästi sanottuna scheisseä, myönnän kyllä että olen muutaman kerran linkannut SHY:n sivuille kun on ollut sellaista tekstiä että huh.
Olisi kyllä mainio idea pistää hamsterin mukana noita käyntikortteja, kysyisivät ainakin täältä tietoa eikä mistään epämääräisiltä keskustelupalstoilta, tai oikeastaan käyntikortti pitäisi antaa ennen kuin sitä hamsteria edes haetaan.
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

MortimerRiddle

Voihan... kurjimus. Timppa on ripulissa. Ei kauhean kiva ollut keskellä yötä alkaa puruja vaihtamaan...  :umpfh:
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13