• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 3

Aloittaja Mandi, 23.03.11 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

lentsu

#30
Meidän Taiskan poikaset täyttivät 14 vrk ja melkein kaikilla on tänään jo silmät auki!  :lov Uskalsin ensimmäistä kertaa nostella niitä, ja onneksi sukupuolet jakautuvat aika tasaisesti. Ei taida yksikään varaaja jäädä ilman haluamaansa hamsua. Ja vapaanakin on vielä muutama.





Ruokailun jälkeen mentiin nurkkaan uinumaan.


Saana

#31
^Voi mitä pikku possuja alimmassa kuvassa :lov

Nape

#32
Aivan ihania kuvia lentsu :taju:

Unipallo

#33
Söpöjä menijöitä lentsulla. Onko tuo valkoinen luonnonvalkoinen vai mikä? Ihunia kun mitkä.  :lov

Meillä ollaan jo isoja...   :)

Tässä on ruokajono äidin perässä... huomaa, että liimanäpit ovat oppineet kiipeämään katolle.  xD

Saana

#34
Kävin Tampereella Linnainmaan Faunattaressa kuvailemassa kasvattini Fangtasian (pk cinnamon vn) poikasia. Näiden poikasten isä on wiidiin kasvatti Marsipaani (pk rex musta). Jos joku ei pian varaa tuota kyyhkis vn poikaa (ai onko vähän Pokeri II) niin mä niiiiin näen itteni hakemassa sitä kotio. Poikaset on ny reilu 3-viikkosia ja Tiia on käsitelly ne jo ihanan kesyiks! :)








Tui tui :puna:


Kaislikossa suhisee




Mamin viekku, paras viekku!

spellcaster

#35
Ihana tuo "kaislikko" kuva  xD

helmi

#36
Tuo kaislikossa suhisee -kuva on kyllä ihan huippu.  :D

mesis

#37
Ai että minä rakastan näitä vauvakuvia  :lov

MirkkuH

#38
^niin mäkin :sydan ...piti heti kun koneelle jouti, tulla katsomaan onko uusia tullut...ja olihan taas vaikka mitä ihanuuksia :lov

Voi noita unipallon nakeroita, lentsun ja kaikkien...kuolaa täällä hän nam :P

lentsu

#39
Lainaus käyttäjältä: "Unipallo"Söpöjä menijöitä lentsulla. Onko tuo valkoinen luonnonvalkoinen vai mikä? Ihunia kun mitkä.  :lov


Mun "valkoiset" on punasilmäisiä hopsuja. Näyttävät tässä vaiheessa vaan vielä ihan valkoisilta. Hetskuja tähän poikueeseen ei teoriassakaan edes vois tulla, kun molemmat vanhemmat ovat homotsygoottihopsuja.

Nape

#40
Saana, ihania kuvia. Mun jalat ihan tärisee tuon cinnamon vauvan edessä. Huoh  :lov  Onhan ne kaikki varattuja?

PiiaL

#41
Saanen esitellä meidän Ämmät:










MirkkuH

#42
^voi ei  :taju:  :sydan

Nitta

#43
onko kellään luovutus ikään tulevia poikasia myynnissä? tyttöä etsiskelisin :)
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Marjomiia

#44
Ihania nuo PiiaL:n vauvat.

 :lov