• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia kääpiöhamstereiden poikasista

Aloittaja Loretta, 12.08.07 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

yetta

#150
^minä tuun vielä yhdeksi ihastelijoiden joukkoon!  :lov
Voi ku meidän ötöt tajuais tehdä pikkupopoja, ja pian!

Nilla

#151
Anniinalla niin lutusia  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Saana

#152
Ne on ny 4 viikkoa. :)






Ja sit meille tuli aivan totaalisen yllärinä tälläsiä. Virikekengästä löyty ku aloin siivota boxia. :D Kyllä näitä on sitten odotetukin viime syksystä asti! Äiteenä toimii Årjantappura ja isänä Xbox.




Saana

#153
Vavvoja ois <3


Cami

#154
Voiih kuinka ihania nuo Anninan lapsoset :lov  :sydan
- Bric'A-Brac Dirt Dog aka Taffel
- Bric'A-Brac Protect Ya Neck aka Chili
- Bric'A-Brac Got Your Money aka Taco
- Nacho

cibi

#155
Annina, aivan hurmaavia poikasia :>
Kaksi roboa ja gerbiiliä + kiinari poju :>

Poissa
11-13.7

Juuli

#156
Anninan kiinarivauvat, tosi nättejä. :sydan
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

KaisaM.

#157
Ei saa kiusata kun miekin oon hommannut jostakin kiinarikuumeen  XD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Juulia

#158
Ihania lapsosia Anninalla :lov .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Nilla

#159
Anniinan lutuset  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Kissanen

#160
En oikein pidä kiinankääpiöhamsuisa kun niillä on se häntä mutta nuo vaavit on kyllä niin ihania!^^
iha vitu jepa

Juuli

#161
^ Minusta ainakin kiinankääpiöiden hännät ovat just suloiset. Sitä paitsi, onhan kaikilla hamstereilla hännät, kiinarilla vain pikkuisen pidempi? :kieli  ;)
Pistä vain haaveesi johonkin turvalliseen paikkaan ja pidä mielessä, mihin ne piilotit.

Kissanen

#162
Lainaus käyttäjältä: "Juuli"^ Minusta ainakin kiinankääpiöiden hännät ovat just suloiset. Sitä paitsi, onhan kaikilla hamstereilla hännät, kiinarilla vain pikkuisen pidempi? :kieli  ;)

En oo sanonukkaan et ne ois rumat!Ne on söötiti mutta en pidä pitkähäntäsist paljoo. Jokasellahan on eri mielipide ;) Kylhän mä nyt sen tiesin :kieli  XD
iha vitu jepa

piksu

#163
Lainaus käyttäjältä: "nacho"
Lainaus käyttäjältä: "Kittyy-"Vvooii kuinka sööttejä    xD  Mulla on robo naaras, jos löytäsin pojan, nii kyllä tahtosin poikasia  :)

Olet sinäkin yhdenlainen! Ensin toisaalla harmittelet että olet ottanut robon, että se ei ole sellainen kuin toivoit, ja täällä nyt tahtoisit poikasia sille... Ottaisit nyt ensin selvää millaisia eläimiä mikäkin on, ennenkuin semmoisen hankit ettei tarvitse katua.

Joo, herätti täälläkin suunnassa tämä pientä ihmetystä.  :|
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Saana

#164
Nonni, ei mietitä vanhoja enää vaan ihastellaan mieluummin noita mein vavvoja. Varatakin niitä saa! :D