Syyskokouksen päätöksiä (mm. näyttelykalenteri 2010)

Aloittaja viiru, 03.11.09 - klo:11:32

viiru

Kirjoitan myös pöytiksen tänään ja isken sivuille ja forkulle. Pikaisesti kuitenkin; hallitus koostuu puheenjohtajana jatkavan itseni lisäksi seuraavista henkilöistä: Marjut Kaakinen, Heli Ojala, Janette Hallikainen, Jenna Alsio, Heidi Kurikka, Paula Simonaho.

Jäsenmaksut kuten tänä vuonna; vuosijäsen 16, nuorisojäsen 12, yhteisöjäsen 34 euroa.

Näyttelypäivät 28.2.2010 Hamsterinäyttely, Jyväskylä; 3.?4.4.2010 Tuplahamsterinäyttely, Helsinki (PetExpo?messut); 23.5.2010 Juhlanäyttely, Turku; 28.8.2010 Hamsterinäyttely, Oulu; 6.?7.11.2010 Tuplahamsterinäyttely, Vantaa (Lemmikki 2010 –messut); 12.12.2010 Grand Gala Hamsterinäyttely, Helsinki.
Näistä tosin tulen jälkikäteen ehdottamaan toisen tupliksen poistamista (Lemmikki 2010) ja vaihtamista samalle kuulle yksipäiväinen näyttely jonnekin muualle. Pirkanmaan Nakertajat järjestää myös ulkomuotoluokat hamstereille helmikuussa Tampereen seudulla. PetExpo-tupliksesta en luopuisi, koska Messukeskus vetää hyvin väkeä ja minulla on tuolloin erinomaiset mahdollisuudet majoittaa tuomareita ja Helsinkiin on kätsä lennättää, eli ulkomaalaiset tuomarit järjestyisivät oletettavasti tavallista helpommin.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Ninde

^Nopeaa toimintaa, kiitos. :) Hallitus vaikuttaa oikein hyvältä ja monipuoliselta.

GG:n kanssa ottaisin tuomariasioita ajatellen ajoissa huomioon sen, että samana päivänä on Voittaja 2010 näyttely messarissa, joten suomalaisista tuomareista varmaan osa on sinne suuntaamassa. :)

Niina-03

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Hallitus vaikuttaa oikein hyvältä ja monipuoliselta.
Totta :) hieno juttu, onnea uudelle hallitukselle!
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

PiiaL

Ensi vuodelle suunnitellut näyttelyt vaikuttavat kyllä tosi hyviltä meiltä päin katsoen, pääsen varmaan aikaisempaa useampiin näyttelyihin osallistumaan. :aplodit:

Vilma

Uusi hallitus vaikuttaa ihan kivalta, onnea teille! :)

Ensi vuoden näyttelyistä pääsisin ainakin kolmeen, ellei sitten mitään tapahdu. Muihin olisikin sitten vähän hankalampaa päästä.  :<
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juulia

Ihan kivalta uusi hallitus näyttää :) . Ja Viiru jatkaa orkesterin johdossa ensi vuonnakin, kiva :) .

Näyttelykalenteri ensi vuodelle näyttää kivalta. Ainakin kaikkiin PK-seudun näyttelyihin yritän päästä ja ainakin haluaisin tulla 2-päiväisiin näyttelyihin molempina päivinä. Turkuunkin olisi kiva päästä, mutta en sit tiiä käytännössä...
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

GaneshaX

Ihanaa, jos turkuun saadaan näyttely.  :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Elliska

Mä tuun noihin pk-seudun näyttelyihin + Jyväskylään kovasti tahtoisin, mutta sinne vaan jos saan kyydin. Ja sit jos jompikumpi messunäyttely täytyy perua, niin mieluummin tuo myrtsin messut, koska messariin on paljonpaljonpaljon helpompi päästä julkisilla kuin myrtsiin (kaikki junat pysähtyy pasilassa ja se on ihan juna-aseman vieressä).

tintsku

Jee, vihdoinkin Ouluunkin tulee näyttely :)
Tuonne oon kyllä tulossa 100% varmasti, ellen tuu kipeäksi tai jotain muuta satu.

Marla

Kivalta näyttää näyttelyt ensi vuodelle. Harmittaa kyllä, ettei SHYllä ole Tampereella olleskaan näyttelyitä, mutta jos kerran PiNa järkkää ulkkarit, niin täytyy rynniä sinne ison sakin kera toivoen, että järjestäisivät uudemmankin kerran. :)
Yritän taas mahd. moneen päästä, mutta Oulu taitaa jäädä välistä taas tällä kertaa, kun sinne on aika kallis ja pitkä matka näin opiskelijabudjetilla. Varmaan pk-seudun näyttelyistä skippaan ainakin toiset, tykkään enempi pienistä näyttelyistä.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Ei näköjään ottannut tuulta purjeisiin että Hyvinkäällä olisi järkätty näyttely?
Taisi olla tuo ensi vuoden toimintasuunnitelman pohja jo tehtynä siinä vaiheessa kun tästä Hyvinkään näyttelystä tuli täällä foorumilla puhetta. Näyttelykalenteri tosin usein hieman elää sitä mukaa kuin vuotta päästään eteenpäin (ja nytkin jo on tiedossa että ei tule tuollaisena pysymään), joten hallituksessa kun ensi vuonna olet niin kannattaa ottaa asia esille ja lähteä sitä työstämään. ;)

Anonymous

Tartteepa koittaa ja minähän tuon otinkin alulle. XD Periksi ei anneta näin helpolla.

GaneshaX

Oulun näyttely jää multa todennäköisesti väliin, kun täältä raumalta ei junaa kulje ja ouluun asti ei bensa rahoja todennäköisesti irtoa.
Jään innolla odottamaan järjestäytymiskokousta. (vai mikä se nyt olikaan)  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

^Samoin ja voi olla että myös Turku mutta katsoopi nyt lähmpänä.