• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

yennni-

#180
innolla odottelen jatkoa Vevven terraprojektille ! :>>
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

EmmaTi

#181
^Varmaan Vevve katselee maailmaa hamsterinkuvaisien silmälasien läpi, ja näkee hamsuihin liittyviä asioita sielläkin missä muut ei.
Vähän niinku mulla kun tilaan Kotipizzasta pizzaa niin meinaan sanoa normaalikokoista pizzaa norreksi  :oops:

Vevve

#182
Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"^Varmaan Vevve katselee maailmaa hamsterinkuvaisien silmälasien läpi, ja näkee hamsuihin liittyviä asioita sielläkin missä muut ei.
Vähän niinku mulla kun tilaan Kotipizzasta pizzaa niin meinaan sanoa normaalikokoista pizzaa norreksi  :oops:

Niin se varmaan on  :D Varsinkin kun oon lähiaikoina tuijotellut kauheesti noita saksalaisten terrajuttuja.

EmmaTi

#183
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Niin se varmaan on  :D Varsinkin kun oon lähiaikoina tuijotellut kauheesti noita saksalaisten terrajuttuja.

Älä vaan eksy mihinkään antiikkiliikkeeseen ja ala siellä puhumaan että tosta vaan vasaralla kräks ja pum  xD

Vevve

#184
^ :D

Sen verran terra eteni tänään, että päällystin nuo kamalat nahkasomisteet pinkkivalkomustalla kukkapaperilla. Ehkä vähän ärjy, mutta sopinee tulevalle asukkaalle kun nimensä on Disco Stu  :D
..Jälkikäteen tuli mieleen että oishan siihen voinut jotain hieman luonnonläheisempää ja rauhallisempaa keksiä, kun on hamsteriterra. Noh, ehkä pistän syyksi sen että tuo laittamani paperi oli ainoaa edes jotenkuten siedettävää mitä löysin, kun olen tällainen nirppa.  :P

millainennn

#185
Vaihtelen aina siivousten yhteydessä noita elukoita päikseen terroissa/dunissansa, niin saavat kaikki juosta vuorollaan tossa iiiiiisossa, eikä kenenkään tarvi kykkiä minimikoossa :)

spellcaster

#186
Syrkkien uudet dunat saapuivat tänään joten asukkaat pääsivät vaihtamaan niihin  :)

Chilin uusi koti



Balin uusi koti



Lisäksi Wiljami pääsi muuttamaan takaisin isoon dunaansa



Varsinkin nuo syrkkien sisustukset on yhtä pahvilaatikkoa, ostoslistalla olisi vähän jotain muutakin sisustusmateriaalia, mökkiä ja sellasta...

Marla

#187
^ Pahvit kunniaan! :D
Tosi kivoja nuo isot dunat. :)

Anonymous

#188
Mä odottelen innolla jo viikonloppua et mun 170x60cm terra saapuu ja pääsee sitä laitteleen. Taidan alkuun laittaa Aleksian ja muksut siihen ennen kun saan sen jaettua kahtia.

spellcaster

#189
Niin no, mä toisaalta nimenomaan suosin kaikenmaailman pahvivirityksiä, ne kun on helppo hävittää ja hamsterinkin on suht turvallista niitä jyrsiä.

Mustikkamaan

#190
Meillä kans pahvit on suosiossa  :)  Mä teippailen niitä terrojen seiniinkin, häkkeihin laitan rautalangalla. Hamstereiden mielestä on ihan hirvittävän hauskaa käydä niissä "kipoissa", monasti laitan niihin sit nameja ja osalla toimivat ihan jyväkippoina. Sit ne ajan kanssa nakerretaan/likaantuu ja on edukasta vaihtaa uusiin.

Lisäks ku on paljon pahvilaatikoita, niin hamsu saa semmosen tunnelman että olis niitä käytävästön pesälokeroita. Osa jemmaakin eri pahvilaatikoihin eri lajiset kuivaruoat. Campbelleillä on taipumusta pissata joko pahvirullaan tai johki laatikoista :D

Paljon pulittaa tommoset jättidunat?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ken_G

#191
Pahvilootat on erittäin jees. Ei maksa mitään ja likaannuttua roskiin ja uutta tilalle. Mä laitan talteen kaikki mahdolliset lootat ja tuon töistäkin sellaisia tietokonepakkauksissa olevia isoja munakennomaisia virityksiä, joista hamsut tykkää.  :)

millainennn

#192
Mistä ootte noita pahvilaatikoita kyselleet? Mitkä kaupat niitä säilöö yhtään sitä purkuhetkeä pidempään?

Nape

#193
Mä kattelen aina suoraan kauppojen hyllyjä. Jos on vaikka patukkaloota jossa on enää muutama jäljellä ja takana on jo uus avattu loota oottamassa, niin siirrän ne muutamat patukat siihe täyteen, vedän sen omalle paikalleen ja otan itelleni sen tyhjän :)

Vevve

#194
Mä käytän yleensä vaan omasta taloudesta jääviä laatikoita, en jaksa raahata kaupasta. Välillä mulla on ollut semmosia aikoja etten käytä yhtään pahvivirikkeitä, mutta olen taas alkanut hokaamaan niiden kätevyyden kun kaikki puumökit on ihan pissassa  :D