• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Yadell

#450
Mulla ei nyt varsinaisesti ole mikään hamsterikuume, mutta mulla on ikävä sellaista hamsterinnäköistä hamsteria millainen Henni oli. Alvar on eh tuollainen soma erikoistapaus :D
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Anzukka

#451
Mulla on hamsuvaaveja ja silti on hinku saada jostain yksi eläin lisää. Toisaalta yhteen uuteen jalostuseläimeen olisi hyvä syy sillä en tiedä tulevaisuuden yhdistelmistä toistaiseksi juuri mitään. :D Uskottelen itselleni että tarvitsen uuden hamsun. Katsotaan nyt pari viikkoa ainakin noiden lapsien kanssa! :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Karvakorvathamsula

#452
Mullakin on vähän hamsukuumetta!  :D En haluaisi välttämättä omasta poikueesta, vaan joltain kasvattajalta jolla on kunnon linja ja saisi "kunnon" jalostuseläimen  ;)  Nää omat on tämmösiä hamsteriharrastelijan poikueita  :mrgreen:
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Ninde

#453
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Mulla on cämpsykuume.
Mulle ei edes ole, mutta näyttää siltä että pari lähtis lauantaina Ruotsin näyttelystä mukaan.  :D Jos menisivät yhteen tuon yksinäisen poitsun kanssa, jolta kuoli kaveri kesällä.

GaneshaX

#454
Mulla ei ihme ja kumma ole minkäänlaisia kuumeita. Noita on nyt aivan tarpeeksi + varauksessa olevat.  :mrgreen:  Vanhin on 2,5v ja nuorimmat reilu pariviikkosia.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Eve87

#455
Mullakaan ei itseasiassa ihme kyllä ole kuumeilua esiintynyt nyt  :D johtuu varmaan siitä että odottelen H-poikueen PK hopsulapsosia.  :P

Niin ja toki voi kyllä johtua siitäkin että lauantain näyttelyistä kotiutui kolme turrikkaa  xD
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anonymous

#456
Mullakaan ei nyt oo just mitään kuumetta mihinkään plaatuun ja omat nakerot täyttää Sunnuntaina 5viikkoo ja toka lähtee omaan kotiinsa Pekalle silloin.

EmmaTi

#457
No mulla on kyllä syrkkikuumetta. En vaan vieläkään oo selvittäny itselleni mikä olis se omin väri. Selvää on vaan se että lyhkikset on lähinnä sydäntä.

HamsterSailor

#458
Mulla on lievä soopeli-, hopeasoopeli- ja ms valkoinenkuume :D Ollut jo vähän pidempään itseasiassa...

Marin

#459
ääks, onko se kynsien leikkuu muillekin haastava homma... Tosin mä vaan pidän Bluesia, joka ei todellakaan asetu kädelle ja ole siinä hipi hiljaa, vaan veuhtoo suuntaan jos toiseenkin, ja tytär leikkaa kynnet. No, nyt on taas kynnet lyhennetty ja kaikilla hyvä mieli - Blues sai terraan herkkuja palkaksi hyvästä käytöksestä  :P

Joku

#460
Et ole ainut Marin, Toopella napsaistiin tässä vähän aikaa sitten kynnet ja hankalaa oli, muutenkin sellaisen pienen kynnen leikkaaminen pienestä tassusta on hankalaa ja vielä kun lisää siihen Toopen liikuskelun : P   Piti olla heti napsaisemassa kynsi poikki kun Toope jäi jotakin kuuntelemaan, joinakin päivinä en edes saanut leikattua, mutta kunniakkaasti suoriduttiin  ja nyt on hienot lyhyet kynnet kaikissa jaloissa  8-)
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Markka

#461
Mekin koitettiin äipän kaa leikata kynsiä, lopulta äiti päätti, että viedään Faunattareen kynsien leikkuuseen...
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

mirauh

#462
Hamsterillani on ollut jo ennen meille tuloa niskassa karvaton läntti, osaako joku neuvoa mitä se voisi olla tai miten sitä kannattaisi yrittää hoitaa?

Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

EmmaTi

#463
^Onko siinä joku rupi vai onko iho ihan ehjä?

mirauh

#464
Iho on täysin ehjä, normaali ja hilseilemätön
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta