Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Annu

Parhaamme mukaan pidämme näyttelyaluetta silmällä. Meitä on siellä kuitenkin useita töissä. :)
Lainaus käyttäjältä: Crodino - 24.10.13 - klo:14:02
Mä haluaisin, mutta haluaisin viedä kans kanin ja ne on eri päivänä  :rant:

Tähän asiaan ei valitettavasti Suomen Lemmikkikanit ry voi vaikuttaa, vaan näyttelyt on järjestetty sen mukaan, miten ne ovat Messujärjestäjille sopineet. :/
Mukavaa oli ja oli kiva saada kasvoja nimille ja nimimerkeille sekä tutustua uusiin ihmisiin. :peukku:

Menestystäkin tuli, kun Ronsu (Robecca Steam) oli LK-neitosten neljäs sertin kera. Ja siihen olin myös hyvin tyytyväinen, että mukanani olleiden syrkkien arvosanat menivät juuri siten, kuten epäilinkin niiden menevän. Kertoo siitä, että ehkäpä jonkinlaista silmää on jo kehittynyt näiden otusten suhteen. :)
Onko joku tulossa tänne Tampereelta tai niin että takaisin päin ajelisi Tampereen kautta?
Jos Turku-Salo akselilla asuvia kiinnostaa jakaa polttoainekuluja, niin mieluusti lähden kimppakyyteilemään. Asun Sauvossa, mutta on mahdollista ajaa Turun kautta. Mulla on seitsemän hengen auto, joten kyllä tänne mun lisäksi ainakin neljä mahtuu hamstereineen, jollei ihan kymmenittäin ole lootia. Takaosaan mahtuu aikas monta boksia. Saapi heittää yksärillä. :)
Tänne on nyt kyllä pakko lähteä. Enpä ole hamsterinäyttelyssä käynytkään sitten edellisen kerran, joka taisi olla vuonna 2008. Kaikki hurjat kolme syyrialaista taidan raahata mukanani. ;)
Lainaus käyttäjältä: Hajime - 14.04.13 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: Annu - 14.04.13 - klo:13:17

Samassa veneessä sitten. :haha: Joko päätit mitä lähdet kasvattamaan?
Täällä päin kun ei juuri kasvattajia ole, niin oma kantani on päässyt paisumaan suunnitelmiani suuremmaksi.   :icon_rolleyes:

Joo, kyllä se melko selkeänä mielessä on. :) Kunhan sitä vaan saa pidettyä näppinsä erossa "väärän värisistä", niin ei populaatio laajene liikaa. :D
Niin se vaan tämä hamsteri-innostuskin "lähti käsistä". Pakkohan noita on pienimuotoisesti ryhtyä kasvattamaan, kun niin kovasti mieli tekee. :icon_redface: Tässä olen itselleni yrittänyt vakuuttaa, että siinähän se menee samassa kuin hiirikasvatuskin. Ja kohta huomaan varailevani kalenterista viikonloppuja hamsterinäyttelyitä varten. :futschlach:
Vuosia olen haaveillut kyyhkynharmaasta syyrialaisesta, ja tässä se nyt on. Lkr neitokainen Robecca Steam, eli Ronsu vaan. :)

Heillä on ihan velvollisuus toimittaa sinulle se kiipeilyteline. (Sen ei pitäisi olla edes hankalaa, jos niitä on vielä erikseenkin myytävänä.) Uudestaan vaan palautetta menemään ja käytä sanaa 'vaadin'. ;)
Voi kun kauniita otuksia! Ihanan syvän mustiakin vaaveja. :loov:
Candycanelta ja Zooplussalta minäkin tilaan. Molempiin olen ollut erittäin tyytyväinen.  :peukku: Zooplussalta tilaan kissanhiekat ja -ruuat, Candycanelta jyrsijänruokaa ym. tarviketta. Laitoin heille juuri kyselyä, josko 100% kuivalihaa voisi saada valikoimiin. Samana päivänä sain vastauksen, ja lupasivat ottaa sitä myyntiin.

Minun mielestäni on turha morkata jotakin liikettä sen vuoksi, että on saanut yhden ainoan vaurioituneen tuotteen ja on ollut itse niin aikaansaamaton, ettei ole edes viitsinyt ilmoittaa asiasta myyjälle.... :icon_confused:
^Mulla on täällä sen velipoika, joka sai kutsumanimen Aarne. :icon_smile: Väriltään mustasilmäinen valkoinen. Näyttää kuvassa tosin paljon pienemmältä, kuin mitä oikeasti on.
Ymmärtääkseni creme + normaali -yhdistelmästä ei pitäisi syntyä kilppareita. Hämmentää vaan tuo yksi bongaamani myynti-ilmo, kun siinä tällaisesta yhdistelmästä ilmoitetaan syntyneen valkokirjokilppareita. Liekö tuo creme-isä sitten oikeasti keltainen... Kuitenkin poikueessa ilmoitetaan olevan myös cremejä naaraspoikasia.  :icon_e_confused: Mitähän ne sitten mahtaapi olla? Jos isä on keltainen, pitäisi kaikkien naaraspoikasten olla kilpikonnia, kun emo on norre, eikö?
Tunkee parsakaalia ja porkkanaa nassuunsa.  :icon_smile: