Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - Goue

Suuri lemmikkieläintapahtuma
Porin Nuorisotalolla (Isolinnankatu 12)
sunnuntaina 21.9. klo 10-16.

Esillä mm. kissoja, frettejä, papukaijoja, siilejä, hamstereita...
Pääsyliput 3,-/1,-

Rotuesittelyjä
    tarvikemyyntiä
    agilitykilpailuja
    lemmikki-infoa

LAPSILLE PIIRUSTUSKILPAILU!

Suomen Hamsteriyhdistys on myös paikalla ja toivoo saavansa jäsenistöltään apuja hamstereiden kattavaan esillesaantiin!! Toivomme esiteltäviksi erityisesti talvikoita (ehdottomasti puhtaita, ei hybridejä), roborovskeja, kiinareita - syrkkejä on tiettävästi tulossa jo muutamia. Mikäli voisit tuoda paikalle oman hamsusi, ota yhteyttä lisätietoja saadaksesi mailto:noora.ylimys@gmail.com">noora.ylimys@gmail.com.

PS. Parkkipaikalla on koirien match show! Ilmoittautumiset klo 10 alkaen, hinta 5,-/koira, lapsi ja koira 2,-
Lainattu Satesyn sivuilta:

Satakunnan Eläinsuojeluyhdistys ry järjestää jyrsijöiden Pet-näyttelyn lauantaina 10.11.2007 Porissa, Vanhakoiviston nuorisotalolla (Sirola).

Ilmoittautumiset 31.10.2007 mennessä! Ilmoittautumiset Satesyn nettisivujen kautta http://www.satesy.fi
Ilmoittautumismaksu 1. & 2. eläin 6 euroa/eläin, seuraavat 5 euroa/eläin. Jälki-ilmoittautuminen 8 euroa/eläin.
Lisätiedot: mailto:satesy@satesy.fi">satesy@satesy.fi sekä puhelimitse 0600-93345 (0,66 eur / min + pvm)

Tervetuloa.

edit: muokkasin otsikkoa//Niina
Tiedoksi täysi-ikäisille hamsteriaiheisten juttujen keräilijöille:

Alkon valikoimassa on hollantilainen vehnäolut, jonka etiketissä on hamsterin kuva. Kyseessä on Korenwolf-olut eli Korenwolf on Maastrichtin kukkuloilla elävän villihamsterin hollanninkielinen nimi.