• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely Humppilassa 04.10.2014

Aloittaja Anchali, 07.08.14 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

gimlixx

Tänne olisi tarkoitus lähteä, kun vaan muistaisi sitten vielä ilmottautua...

Vevve


jensku

Iiiik, täällä ollaan jo ihan täpinöiissä.  :nuija: kauhian ikävä näyttelyihin ollu! 5 syrkki ilmottu molenpiin luokkiin ja yks ois viel aikeis ilmoo.  :msilly:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ely

Kutsusta puuttuu vielä koestandardisyrkkien tuomari mutta voisin lyödä vaikka vetoa että Marjut tuomaroi ne  :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Crodino

Ilmot vaiheessa. Ekaa kertaa tuntuu rankalta väsätä niitä vaikka vaan 10 elukkaa ja into pinkeenä oon lähtemässä.   :dry: Oon vähän kahden vaiheilla, ilmottautuisinko toimihenkilöksi vai ei. Lahdessa alunperin ei ollut tarkotus, sitten päädyin assaroimaan pet-syrkkejä, jonka jälkeen toimettomana ramppasin pitkin näyttelyä, kunnes pysty rauhoittumaan sihteerin hommiin. Toisaalta tekisi mieli kokeilla olla vaan. Noh, kait mä jollekkin assaroin tai sihteröin, jos joku huolii mut höösäämään. :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Janika S.

Hyvä kun hoksautit Ely, näin on  :tongu:
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 08.09.14 - klo:23:25
Ilmot vaiheessa. Ekaa kertaa tuntuu rankalta väsätä niitä vaikka vaan 10 elukkaa ja into pinkeenä oon lähtemässä.   :dry: Oon vähän kahden vaiheilla, ilmottautuisinko toimihenkilöksi vai ei. Lahdessa alunperin ei ollut tarkotus, sitten päädyin assaroimaan pet-syrkkejä, jonka jälkeen toimettomana ramppasin pitkin näyttelyä, kunnes pysty rauhoittumaan sihteerin hommiin. Toisaalta tekisi mieli kokeilla olla vaan. Noh, kait mä jollekkin assaroin tai sihteröin, jos joku huolii mut höösäämään. :icon_cheesygrin:

Mulle sihteeriksi!  :loov:

sarsu

Tuleekohan ensimmäinen näyttely 3-4 vuoteen mistä meidän porukka jää pois.  :woot:  No, Vantaalle sitten viimeistään!
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Crodino

Joo mut saa laittaa Veeralle sihteeriksi. :icon_cheesygrin:
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Ana

mää muuten tarvin 3 vhl ja 1 tvlh ruusukkeet :)

Mullekki joku homma. Ninden sihteeriks tai ninden tai veeran assariks. Mihin nyt haluu pistää ja kelpaan xD

Vevve

Mä tarvitsen myös 1x FIN MVA ja 1x FIN VLH -ruusukkeet.  :icon_smile:

Naputtelin aloitusviestiin toimihenkilölistan.

Ana

Haa sain miehen ympäri puhuttua :D Mikki siis assariks Niinalle!

Janika S.

Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Anchali

Onko muuten tuolla näyttelyssä SHY:n leima jollain mukana? Olis ihan kiva saada noihin rekkaripapereihin leimatkin, niin olis sitten oikein viralliset.  :icon_smile:
Pähkinävorot- blogi: http://nuuskuttimet.blogspot.fi/

sarsu

Leimaa ei nykyään tarvitse, lomakkeesta ei ole vielä ehditty poistamaan tekstiä koskien leimaa.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s