• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Multa jää kuitenkin nää väliin, no onhan tässä kaikki muut näyttelyt kierrettykkin (ajokilometrejä tullut varmasti yli 5000  :icon_e_surprised: )... Ens vuonna sit taas uudella innolla  :icon_cheesygrin:

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Sirpa

Millähän sitä saisi kiristettyä miehen tuomaan hamsterit Hyvinkäälle la-aamuna... On just se viikonloppu, että mahdollisimman hankalasti on asiat järjestettävissä taas. Hmph. No, itse varmaan ainakin tulen ja olen käytettävissä sihteerinä, myös ulkomaisille tuomareille, jos sellaisia on tulossa.

Katitar

mäkin voisin jonkun sihteerin homman itselleni ottaa. mielummin kääpiöhamsteripuolelta ja jos varaa on vielä valita, niin sille tuomarille, joka arvostelee roboset.  :icon_cheesygrin: 
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Ely

Onko Turusta tulossa ketään tänne? Pitäisi saada yksi lainassa ollut kinkkiuros takaisin omistajalleen  :icon_cheesygrin:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Alkemistin

Mekin kaipaisimme Turusta kuriiria, koska Lula pitäisi saaha Janetalle.  :juuu:
Harmi kyllä ei nyt taideta itse päästä tulemaan.

P4tt4

Tullaan ensimmäistä kertaa näyttelyyn mun kolmekuisen hamsterin kanssa :) juuri liityttiin jäseneks ja maanantaina rekisteröin Bunnyn, niin että se on ennen tätä rekattu. Ja aateltiin osallistua lemmikkiluokkaan. Jos tää näyttely loppuu 17-18 aikaan, niin monelta se alkaa ? :) onko se tosi pelottavaa .. ? toivotaan että sais kolme niitä 1-5 juttuja niin että siitä tulisi Suomen Valiolemmikkihamsteri :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

wiidii

Arvostelut alkavat kello 10, eläimiä otetaan vastaan ja numerolappuja jaetaan kello 9-9.45.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

P4tt4

#23
Okei, oletko muuten se lemmikkiluokan tuomari, jolle soitin rekisteröinnistä ? :) käykö sellainen roborovskin kuljetusboxi, mikä on faunataressa, missä se tuli kotiin, sellainen ehkä ööö 15cm leveä ja 10cm korkea boxi ? yritän etsiä kuvaa ja tietoja :)



tuossa :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

wiidii

Vastasin jo yksityisviestillä, mutta muillekin tiedoksi: Aladinon pyöreät boksit käyvät näyttelyissä, mutta suositeltavampia ovat Ferplastin Geo -kuljetusboksit, jotka ovat siis tällaisia: http://www.candycane.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=14_15&products_id=229
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

P4tt4

Selvä, tulossa. Onko lemmikkiluokassa yleensä alle vai yli 20 osallistujaa ? :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Viivi

Oon vielä kahen vaiheilla otanko talvikonkin mukaan vai en.
Kannattaisko ottaa ulkomuotoon mukaan, jos kulmakarvat on haaleet?

P4tt4

lemmikkiluokka on siis helpompi kuin ulkomuoto ?
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Ninde

Lemmikkiluokissa on yleensä yli 20 osallistujaa, usein reilustikin yli, paitsi lasten lemmikkiluokassa, joka on siis tarkoitettu alle 13-vuotiaille hamsterin omistajille.

Talvikon haaleat kulmakarvat on merkki tulossa olevasta tai jo pois menevästä talviturkista ja talviturkin laajuudesta riippuu hamsterin arvosana. Voimakaassa talviturkissa olevan talvikon väriä ei voi arvostella, jolloin sen loppuarvosanaksi tulee ulkomuotoluokassa hylätty. Vähäisempi talviturkki usein vain alentaa arvosanaa. Lemmikkiluokassa talviturkki ei vaikuta arvosanaan.

Lemmikkiluokassa siis arvostellaan hamsterin hoitoa ja lemmikillisiä ominaisuuksia, ulkomuotoluokassa hamsteria verrataan sen lajille ja värille kirjoitettuihin standardeihin.

serkkU-

Tulossa ollaan :icon_smile:
Suurin osa hamsulan hamsuista tulee mukaan ja kaikki molempiin luokkiin  :enkeli: :peukku: