Mitä hamsterinne tekevät kun laitat kätesi niiden häkkiin ?

Aloittaja liljaa, 20.06.09 - klo:15:50

jennu

Sumu tulee haistelemaan ja tutkimaan kättä, välillä vähän nuolee ym. mutta ei sitten suuremmin kiinnostu.
Viljami taas kiipeää kättäpitkin olkapäälle heti kuin vain yletää siihen :)
Välillä vähän sattuu, kun se tarraa kynsillä paljaasta ihosta, mutta minkäs teet? :D :sydan
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Hilssstu

Ville kiipeää oitis käteen, ja jollei kättä nosta pois se kiipeää itse pois.
Meiltä löytyy:

Naksu[/color] & Husky: Niksu
Talvikko 3kpl, Helmiäisnormaali]Ninni[/color], Safiiri: Minttu & Helmiäissafiiri]Hurmuri[/color]
Syyrialainen 2kpl, Pk normaali Adeleine & Pks musta laikukas Ka

HulluHami

Haistelee, ei enään pure. 8-)  8-)

Minihamsterini<3

Mini jää yleensä typertyneenä katselemaan, mutta jos juoksutan sitä vapaana, se kiipeää olkapäille, ja jyrsii hiuksia sekä vaatteita... xD

Milzuli^

Hippu tulee nuuhkimaan ja kiipeää kädelle ? ?  :lov söpöä
Hippu
Lumihiutaleen Hippu