Lemmikkinäyttely 25.8.2019, Kouvola (KKJ ry)

Aloittaja Varjosielun, 09.08.19 - klo:22:31

Varjosielun

Kani- ja jyrsijänäyttelyt Kouvolassa 25.8.2019
Paikka: Kouvolan Meksikotalo
                 Palovartijantie 5, 45100 Kouvola

Näyttelyluokat klo 10 alkaen.

Luokat ja tuomarit:
Marsut (uml) - Aida Depner
Marsut (pet, virallinen) - Sini Nuutinen
Hamsterit (pet, virallinen) - Kasperi Karppinen
Kanit (pet) - Saila Heiskanen
Kesyhiiret (pet) - Kasperi Karppinen

Paikalla myös epävirallinen kanien estekilpailu ulkotiloissa, johon lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet löytyy osoitteesta:

Näyttelyn ilmoittautumiset yhdistyksen sähköpostiin kaakonkj@gmail.com 18. 8.2019 mennessä. Ilmottautumisessa tulee selvitä eläimen laji, nimi, sukupuoli, rotu, väri, ikä kuukausina ja päivinä (kk.pv) sekä omistajan nimi. Varmistathan, että kaikki tarvittavat tiedot löytyvät ilmoittautumisesta! Vastausviestinä ilmottautumiseesi saat maksuohjeet 22.8. alkaen. Maksukuittia vastaan saat eläintesi näyttelynumerot sekä vahvistusviestin lähempänä näyttelypäivää. Ilmottautuminen on sitova! Ilmoittautuessasi hyväksyt, että yhdistys saa säilyttää ja käsitellä tietojasi, joita tarvitaan mm. näyttelyluetteloon sekä näyttelyn jälkeen tuloslistaan (eläimen tiedot, omistajan nimi).

Ilmottautumismaksut ei-jäsenelle:
1. ja 2. eläin 8e/kpl
3.-5. eläin 6e/kpl
6. eläin ja sitä useampi 4e/kpl
Marsujen ilmottautumiset ei-jäsenille (SMY juhlavuoden kunniaksi)
​5e/kpl
​6. ja sitä useampi eläin 4e/kpl

Marsujen ilmoittautumiset KKJ:n jäsenille :
1.—2. eläintä 5e/kpl
3.-5. eläintä 4e/kpl
6. eläin ja sitä useampi 2e/kpl

Ilmottautumismaksut KKJ ry:n jäsenille:
1. ja 2. eläin 6e/kpl
3.-5. eläin 4e/kpl
6. eläin ja sitä useampi 2e/kpl

Jälki-ilmottautumismahdollisuus paikan päällä näyttelyaamuna klo 9.45-9.55 hintaan 10e/eläin.
Näytteilleasettajien toivotaan saapuvan paikalle viimeistään 15 minuuttia ennen arvostelujen alkamista. Arvostelut alkavat klo 10 . Eläimet ovat näyttelypäivän ajan omissa bokseissaan, josta assistentti vie kanit ja hamsterit tuomarille arvosteltavaksi ja palauttaa arvostelun jälkeen takaisin paikalleen arvostelukaavakkeen kera. Marsut tuomaroitavaksi vie marsun omistaja näyttelylaudan kanssa. Tuomaria ei saa häiritä arvostelujen aikana! Mahdolliset kysymykset voi esittää tauon aikana tai arvostelujen jälkeen. Kaneilla ja marsuilla tulee olla koko päivän ajan boksissaan saatavilla vettä ja heinää, hamstereilla siemenseosta ja nestepitoista tuoreruokaa.

Näyttelypaikalla buffet sekä Pohjois-Kymen eläinsuojeluyhdistys arpajaisineen ja Kuusaan lemmikin myyntipöytä tarjouksineen.
Näyttelypaikalta kävelymatkan etäisyydeltä löytyy kauppa. Parkkipaikat Meksikotalon pihalla sekä tien varressa.
Mikäli jäi kysyttävää, lisätietoja saa sähköpostitse kaakonkj@gmail.com
Vietetään yhdessä mukava päivä!