• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä nettikauppoja

Aloittaja GaneshaX, 04.11.07 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#60
Tuolla ei ollut dunia :| Tai en ainakaan huomannut  :mrgreen:

jonna

#61
Joo ei ollut dunia, harmi sentään....olisi ollut itsellekin tarvetta.

Tavarat voi maksaa kortilla tai pankkisiirrolla. Tässä oli lisäohjeita maksamiseen http://www.zooplus.fi/content/help#34

^^ Oletko tätä antanut http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/pie ... arm/142885 ? Syövätkö? Tuota saisi isommassa säkissäkin.

Mä olin näemmä sitten taas sokea ja tungin ekan viestini väärään ketjuun  :oops:

ammie

#62
Te, jotka olette Zooplussasta tilanneet, mitä olette laittaneet tilisiirron vastaanottajan kohtaan ennakkomaksua käyttäessänne? Meillä osuuspankin verkkopankki alkoi tivaamaan lisää tietoja vastaanottajaan, vaikka siinä jo luki "zooplus AG", eikä sivu ilmoittanut mielestäni muuta siihen kohtaan sopivaa.  :pihalla:  Auttakaa tyhmää, meidän tilaukset jäi tämän takia tekemättä.  :<

Edit// Ongelma ratkaistu.  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Jatsi

#63
Pikkulinna ainakin on toimintansa lopettanu.. nettikauppa puolel siis :/ :)
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

Rose

#64
Onks kukaan tilannu zooplussasta? kun siellä on kauheesti halpoja juttuja, mut mietin miten hyvää palvelua sieltä saa

Hamsufani97

#65
Kattelin kaikkea tavaraa tuolla zooplussassa. Pitäis taas saada vaikka mitä ja sitte ku sielä on vielä niin halpaakin..  ;)

Rose

#66
Tilasin zooplussasta tavaraa viime tiistaina eikä mitään ole tullut :/ ja ei edes vastaa kun lähetin jo kaksi kertaa millon tilaukset tulevat yms ..

ammie

#67
^Toissapäivänä? Vaiko viime viikon tiistaina?  Tavarat tulevat zooplussasta 5-7 arkipäivän kuluessa, joten eihän viime viikon tiistaistakaan olisi vielä mennyt kun juuri tuo seitsemän päivää, ja saattaahan se paketti muutaman päivän viivästyä esimerkiksi sään tai lakkojen tai muun vastaavan takia. Jos ei ensi viikollakaan kuulu, niin silloin on kyllä jo syytä ottaa yhteyttä zooplussaan.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Rose

#68
^^ viimeviikon

mut nyt huomasin että ne oli laittanu jonkun lapun tosta oven postiluukusta ja kun yleensä posti ei tule siitä niin se oli kadonnu jonnekkin vaatteiden sekaan ja lapussa luki että ne tilaukset onkin tuolla postissa ;D

Insku

#69

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

Pörri

#70
Minä tilasin tuossa viimeviikolla zooplussalta, ja olen kyllä ollut oikein tyytyväinen heidän asiakaspalveluunsa. Laitoin heille mailia, ja saman päivän aikana tuli vastaus. Tilauksesta tuli monta vahvistusta ja vielä mailiin tuli tuotekysely, että olenko tyytyväinen ym. Ainut tietysti siinä on, että heille täytyy s.postit laittaa englanniksi, mutta kyllä he minunkin palikka englantia ymmärsivät :D

Maksamisen kanssa jouduin hieman aivonystyröitäni hieromaan, kun ei meinannut verkkopankki hyväksyä sitä heidän tilinumeroansa. Mutta aikani pähkäiltyä sain kuin sainkin maksun maksettua. Ei kyllä ole kyseisestä liikkeestä mitään pahaa sanottavaa (ainakaa vielä).

Pörri

#71
Olen kyllä niin positiivisesti yllättynyt tuon zooplus tilauksen kanssa, että ajattelin nyt tulla tännekin kertomaan siitä :)

Tosissaan paketti tuli viikossa, ja ilman postikuluja. Kaiken huipuksi paketti tuotiin aivan kotiovelle asti! Todella hyvää palvelua, erittäin laadukkaita, edullisia ja hyviä tuotteita. Hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Tilaan kyllä toistekin!

Jatsi

#72
Onko kellään kokemusta tästä nettikaupasta?

http://www.tassulandia.com/index.php

Bongasin sieltä Rodo ruokaa ni siksi kiinnostuin :D
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

blood.and.tears

#73
Mä olen kans zooplussan vakkariasiakas, suurimmaksi osaksi tosin kisalle tilaan, mutta kuitenkin.
Aina on toiminut hyvin, tavarat olleet ehjät ja noin viikon kuluessa tulleet tavarat perille, kotiin kannettuna mikäli olen kotona sattunut olemaan. Ja postikuluitta sekä -5% alennuksella, kun tilaan aina yli 100e kerralla, usein tosin järkkään aina kimppatilausta tuttujen kesken.
Tilaan tuolta .com puolelta (englannin kielinen siis) koska isompi valikoima kuin siellä fi-loppuisessa.
Visalla olen itse maksanut, piti oikeen oma hankkia sitä varten  :oops: Mutta siis ainakin visalla maksaessa on helppoa ja nopeaa, ei tarvii kuin muutama numero siitä kortista näpytellä.
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Minihamsteri

#74
Mukavaa kun zooplussan tilaajille postipaketti kuulemma tuodaan ihan ovelle asti! Muut saavat siellä ulkona lumisateessa mönkiä lähimmälle postilaitokselle.  xD

Tilasin tuolta zooplussasta juuri 20 euron edestä tavaraa,
kunnes luin (^) että comissa on enemmän tuotteita.. Ja niin onkin,
28 cm juoksupyöräkin vain 10 e!! Siellä oli myös noita karlie wonderland pyöriä.  :)  Taidanpa joskus tilata tuolta comin puolelta, riippuen vain tietenkin postikuluista.  ;)