• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

lentsu

#375
Mä laitan dunaan aina jo uutena/juuri mulle tulleena (olen tainnut siirtyä käytettyjen osastoon  :P ) mutterin, jossa hyvin leveät prikat. Eipä ole juomapullonaukkoa koskaan syöty!  :)

Lulukki ;)

#376
Huh huh! Olin tänään siivoomassa Lulun dunaa. Laitoin Lulun kuljetusboksissaan sängylleni. Kun olin saannut purut mätettyä dunasta pois katsoin mitä Lulu kuljetusboksissaan tekee. Mutta sitten huomasin että Lulu oli saannut kannen auki karannut boksistaan ja kissa vaani sitä on 50cm päästä!  :shock: Vittikö säikähdin! Enään kissat ei tule miun huoneesee ku siivoon Lulun dunaa ja vaihdan kuljetusboksin siihen parempaa. Huh huh ku ne hamsterit osaa säikäyttää  :nops:
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

spellcaster

#377
No mie kans tuossa tovi sitten siivoilin Balin asumusta ja mentiin makkariin vähän jalotteleen, koitin eka antaa sen hipsutella sängyllä, mutta hömppä yritti koko ajan hypätä sängyltä alas  :roll:  Ei sitten ollutkaan kiva paikka se. Lattialle olikin sitten kiva nakella papanoita... Voe noita lapsosia...  :P

Lulukki ;)

#378
Meillä ihan sama juttu! ^  xD
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

KaisaM.

#379
Meillä on kanssa näitä kunnon jyrsijöitä, Reena on pahin karkailija, mutta se löytyy aina samasta paikasta, mun vuodesohvan sisältä (ja sohvahan on siis syöty sieltä sisäpuolelta lähes käyttökelvottomaksi  :sydan ). Raksu-mamma oli viime viikonloppuna syönyt Gabberinsa kulman, samoin Jimi on karannut dunansa syömällä. Ja nämä kaikki siis sukua keskenään, sekopäät.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Summer

#380
Oi ja voi... Pikkutyyppi jolle ei VIELÄKÄÄN ole keksitty nimeä, on sitten näemmä päättänyt että pesäkoppiin on hyvä kuseksia. Voi huoh... Mitenkä mä sen nyt saisin oppimaan vessalootaan?! Kaikki muut hamsut on aina sen ite tajunneet mutta tää nyt sitten vissiin ei... Tosin vastahan se meillä on ollu 5 päivää.
Meillä asustaa]

Lulukki ;)

#381
Mie oon liittäny vessa lootan sinne nurkkaan tai paikkaa mihi se tarpeensa tekee  :D
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

Anonymous

#382
Kaisa: Onko Röllin takana pahoja jyrsijöitä?

KaisaM.

#383
Röllin vanhemmahan ei kumpikaan ole mun kasvatteja, eli ei ole sukua mun jyrsijöille.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Tuudeluu

#384
Meille tuli eilen 8kk ikäinen talvikko-tyttö. :) Ajattelin ihan tähän hamsteripulinaan kirjoittaa, että onko normaalia, että hamsu ei ensimmäisinä päivinä syö/juo? Tuo neiti on ollut eilispäivästä asti täällä enkä ole kertaakaan nähnyt syövän/juovan mitään.
L?v? Y?u!

Marla

#385
Hamsterin juomista ei välttämättä ihan äkkiseltään huomaa, joten hyvinkin voinut käydä juomassa huomaamatta. :) Kyllä hamsteri yleensä alkaa syödä melko pian, sitäkään ei välttämättä huomaa, jos pieniä määriä menee.
En siis huolehtisi tuosta. :)


Ja joo, haluaisko joku tulla pyydystämään yhtä kiinaria..? Samperin Hotch livisti karkuteille. :roll:

Mustikkamaan

#386
Meidän vanharouva, I. Ginger, 2 v. 1 kk 28 pv, pistettiin tänään ikiuneen. Ei enää tasapaino pitänyt, heilui kuin parkinsonintautinen pahimmillaan ja kupsahteli kumoon. Silmät olivat myös hyvin ulkonevat, että oliskos sitten jonkin sortin aivokasvain tms. kehissä. Että semmosta :( Onneksi mulla on sen veljentyttö nyt tuolla meitä viihdyttämässä.

Hamsuvauvoissa ei näyttäs olevan yhtään mustaa, jotta vain noita normaaleita + umborouksia + soopeleita ja kaikkea valkonauhaisena. Mutta eipä siinä mitään! Ne on ihan sairaan söpöi silti  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Lulukki ;)

#387
Osan otot  :(
Lulu Maailman Suloisin ihme ]

Minski

#388
Timandra ehti olla viikon verran uudessa kodissa, joka kuulosti niin hyvältä, mutta he tulivat siihen tulokseen, ettei hamsteri sittenkään ole heidän lemmikkilajinsa. En kysellyt tarkemmin mikä päätöksen aiheutti, mutta liekö neiti metelöinyt öisin tai olisko häkin siivoaminen ollutkin tylsempää puuhaa kuin mitä alkuodotukset olivat. No onneksi kuitenkin olivat fiksuja ja kysyivät multa voisinko ottaa sen takaisin ja totta kai otin ja nyt se ei kyllä lähde enää mihinkään täältä. Ja totta puhuen se on semmonen hamsu, jota mun oli hirvee ikävä, mun lemppareitani tästä joukosta :sydan Nyt mulla on 8 syyristä, se on vähemmän kuin vuosikausiin.
Hamsteriton tätä nykyä

HamsterSailor

#389
Siivoilin tossa aikasemmin Pepin kerrostaloasunnon ja neiti tykkäsi ilmeisesti uudesta järkästä ja virikkeistä, riensi tutkimaan alta aikayksikön :) Muutenkin se vaikuttaa tyytyväisemmältä kun sai isommat tilat, ei enää nakerra kaltereita juurikaan.